Gå til innhold

Hvilke/hvor mange klubber er du med i?

*Lillian*

Anbefalte innlegg

Bare undrer meg, jeg.. Hvor mange hobbyklubber og bokklubber er du medlem i? Hvilke er det?

Hvordan er du fornøyd med de enkelte?

Selv er jeg medlem i to av Damms bokklubber, Hobbyglede og Boksamleren. Også regnes det vel ikke som medlemsskap tror jeg, men jeg bestiller iallfall mye fra Haugen Bok. Får også katalog fra Ateljè Margaretha.

Hobbyglede er jeg veldig fornøyd med! Har bestilt meg flere bøker derfra, den siste heter "Absolutt Jul", oppdaga plutselig at jeg ikke hadde en eneste jule-hobbybok, vøttø... :wink: Måtte jo ha en! Hehe..

Boksamleren har jeg også bestilt meg mange spennende bøker fra, absolutt å anbefale! Ikke er prisene så verst heller, så jeg bestiller mye heller derfra enn å kjøpe i bokhandel.

Haugen Bok er svært bra, billig og har veldig gode kundebetingelser!

Ateljè Margaretha har masse flotte broderier å selge, men jeg har ikke bestilt derfra mer enn 1 gang på nesten 2år. De er jo billigere enn å kjøpe broderiene i hobbybutikker, men broderier er uansett dyrt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er meg i:

Hobbyklubben

Dette er en bokklubb for hobby-interesserte. Jeg har vært medlem tidligere, for så å melde meg ut. Nå har jeg meldt meg inn igjen for å få en sånn velkomstbakke med billige bøker.

MAO

Dette regnes vel egentlig ikke som en bokklubb, men jeg bestiller en del bøker derfra. Der har man mulighet til å spare seg opp noen kroner ved å skrive bokanmeldelser, og det benytter jeg meg av.

Haugen Bok

Jeg får jevnlig medlemsblader derfra, selvom jeg ikke bestiller noe særlig der lenger.

Ateljè Margaretha

Her får jeg medlemsblad og de har masse flotte broderier. Bestilte en del der i fjor, og katalogen er kjempemorsom å titte i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Hei :D

Jeg er med i Hobby Glede .Bokklubben Nye Bøker,Svarte boka og Bokklubben Mat og Vin glede.Artilje Margrethe har mye fint av broderier.

Men dere har glemt Ewa Rosenstand som er et danskt firma som har flotte broderier og der er det små sting og de er ikke gjort i en håndvenning. :lol:

hilsen

indianlady :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for mange :o

Bokklubben Energica

Bokklubben Livsglede

Bokklubben Nye Bøker

Den Norske Bokklubben

Home Entertainment FilmClub

Ungdomsbokklubben

:ler: Må melde meg ut av noen... Men jeg har mistet oversikten over hvilke jeg har vært med i i et år! (Som er bindingstiden for å få velkomsttilbudet, hehehehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke medlem av noen bokklubber lenger - tidligere var jeg medlem av flere, men var litt glemsom når det gjaldt avbestillinger, så jeg fant ut at det var mye bedre å gå og kjøpe bøkene i bokhandelen selv.

Men jeg er medlem av en kunstklubb ( http://www.kunstklubben.no ) - der kan jeg følge med på internett + at jeg får tilsendt medlemsblad hver måned.

Ja, så er jeg medlem av kunstforeningen på jobben ...

Det var vel alt, tror jeg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Bare en eneste bokklubb for tida, bokklubben nye bøker. Og jeg har avbestilt ALLE bøkene. Ville gjerne ha velkomsttilbudet, og så tenkte jeg at dersom det var noen bøker jeg ville lese, så tok jeg dem, og avbestilte resten. Så lenge jeg ikke har kommet meg i jobb, så har jeg avbestilt uten å vurdere det engang, rett og slett fordi jeg ikke har penger til det. Så kansje jeg blir å få noen bøker etterhvert, nå som jeg skal begynne å jobbe. Etter februar, da tenker jeg økonomien ordner seg frem til det er det noe "ekstraordinært" hver måned. Så DA kanskje jeg til og med melder meg inn i flere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bokklubben Krim og Spenning, Bokklubben Nye Bøker, Bokklubben Dagens bøker og Den Norske Bokklubb. Og har tenkt å meld meg inn i Mat og Vin. Har en ny bokhylle jeg må fylle opp, og med velkomstpakker går det fort :lol:

Også Stoff&Stil, men har ikke rukket å begynne å sy klær ennå, da jeg har mer enn nok med å lese bøker..

Også har samboen akkurat meldt inn i en eller annen dataspillklubb, da jeg visstnok er så flink til å avbestille...hrmf!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinga...eksisterer bokklubben Livsglede ennå? Var/er medlem der, men har ikke mottatt medlemsblad på adri så lenge...!? Ja..bokklubber, jeg er med i Bokklubben Nye Bøker, Dagens Bøker, Hobbyklubben, Hobbyglede, Mat og Vinglede, Energica, Bokklubbens Barn..huff! På tide å melde seg ut av noen av dem....problemet er at jeg får tilbud om en gratis bok hvis jeg binder meg for et ekstra år, og jeg er lett å "lure"... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse er jeg medlem i:

Ellos

HM Rowells

Evita International (undertøy)

PlussTid

Trumf

Ingen "ordentlige" klubber kanskje, men der får jeg jevnlig info fra osv.

Når jeg var tenåring var jeg med i bokklubber og en 2-3 Michael Jackson fanklubber. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oops, innlegget mitt kom to ganger pga at jegfikk "generell feil" feilmeldingen (og trodde innlegget mitt ikke kom med). Bare slett denne moderator. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er med i :

boksamleren

bokklubben vilmrksliv

dagensbøker

nye bøker

krim og spenning

romanklubben

cappelens bokklubb

og

NOAH - for dyrs rettigheter (det er ingen bokklubb da)

er mest fornøyd med boksamleren, de andre meldte jeg meg inn ibare for å får gratis bøker, var med i enda flere før :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært medlem i en del bokklubber gjennom tidene. Men er for tiden en ikke aktiv medlem i Bokklubben Villmarksliv. En bokklubb jeg forøvrig ikke anbefaler!! Nå som jeg først tenker på det så får jeg jammen se og melde meg ut 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært medlem i en del bokklubber gjennom tidene. Men er for tiden en ikke aktiv medlem i Bokklubben Villmarksliv. En bokklubb jeg forøvrig ikke anbefaler!! Nå som jeg først tenker på det så får jeg jammen se og melde meg ut 8)

Mannen min har hatt litt dårlig erfaring med dem han også gitt. Han passer alltid på å avbestille alle bøker med en gang han får medlemsbladene, men allikevel fikk han en bok tilsendt en gang. Utrolig kjedelig når man selv må betale porto for å sende den tilbake selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var med i mange bokklubber, men nå har jeg meldt meg ut. Grunn var så flink til å glemme av å avbestille. Trenger jeg en bok bestiller jeg fra Mao.

Musikk og filmer bestiller jeg fra nettet. Så dermed har jeg kontroll over hva jeg handler inn!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er medlem i Boksamleren. Utrolig mange spennende bøker for en lese hest som meg... :) Nå holder jeg på med "Til siste mann" av David Baldacci. Utrolig spennende!!!!

Og jeg som egentlig ikke har "lov" til å lese annet enn pensum :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det ikke bare er jeg som er med i mange bokklubber! :lol: Elsker bøker jeg. Får ikke lest så mye av de , men det blir liksom sånn " en gang....". De står nå i bokhylla. Har vært med i Energica,men der var jeg ikke fornøyd, så jeg meldte meg ut. Likeså gjaldt det Mr. Music, synes det var dårlig musikk så der varte jeg ikke lenge gitt!

Er med i Hobbyglede (eller noe i den dur...), samt Enjoy og Egmont musikkklubb. Har vært medlem i så og si alle bokklubbene i De norske bokklubber, men fant ut at det ble litt vel mye å passe på. Nå vurdere jeg å melde meg inn i noen igjen for å få noen bøker jeg har lyst på...Lærer aldri! :roll:

Er veldig fornøyd med Verdensbiblioteket og Tidenes beste bøker. Får bøkene annenhver måned, så det er vel mere ett abonement. Veldig mange av de gamle klassikerne osv. De kan man alltids ta frem og lese.

Sinnsykt så fristende det er å melde seg inn i bokklubber for å få noen få bøker gratis. Vi er ganske enkle vi mennesker da...øh, eller ihvertfall jeg.

Tipper de sitter og gnir seg i hendene :evil: og ler seg ihjel av oss :hoho: de som jobber i bokklubbene :ler::ler2::tunge1::sjarmor: .........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er med i for mange klubber.. Melder meg ut så fort jeg kan, er jeg usikker mailer jeg kubben og spør om jeg har infridd betingelsene.. :sjarmor:

Bokklubben Dagens bøker har jeg lagt for hat. Jeg har fått masse bøker derfra som skulle vært avbestilt -men medlemsbladet kom aldri frem til meg.. Mulig det er postverket som har skylda, men likevel.. Og når jeg først får en bok, så blir den alltid liggende til det er for sent før jeg får returnert den. Møkkabøker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...