AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #1 Skrevet 17. april 2024 Hei, jeg er nå inne i en eksamensperiode, og merker at jeg virkelig ikke klarer å ta vare på meg selv. Alt ifra personlig hygiene at jeg ikke dusjer så mye og begynner å stinke, er bare hjemme og leser til eksamen. spiser kun et måltid om dagen, og det ene måltidet er bestilt fra foodora.. Noen andre som også blir sånn? er ikke sånn til vanlig altså, men blir bare sånn når jeg blir så opphengt i eksamen... Anonymkode: 03351...c3c
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #2 Skrevet 17. april 2024 Eksamensperiode er jo unntak. Anonymkode: 5217d...fd5
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #3 Skrevet 17. april 2024 Vent til du kommer i arbeid, da først får du erfare hva stress og press er. Er ikke uten grunn at dagens generasjon blir utbrent etter 22 måneder i arbeid og må ha sykemelding i et år for å hente seg inn. Anonymkode: 20c23...0ac
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #4 Skrevet 17. april 2024 Nei, jeg blir aldri slik. Fordi jeg jobber jevnt og trutt gjennom hele semesteret, som gjør at jeg slapper av, og gjør kun ting som gjør meg energi i den såkalte eksamensperioden. Det får meg til å fokusere godt på eksamen. Anbefales. Anonymkode: b825d...7e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå