Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt sammen med en type men jeg har ikke suget han ennå. Har øvet litt med en bananer for det er vel kanskje omtrent samme størrelse? Kan det sammenliknes? Tar gjerne mot tips fra dere med erfaring.

Anonymkode: fc05c...79d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er viktig å blåse i 4 dels takt, 

1,2,3 og blås. 

1,2,3 og blås

Anonymkode: 03237...e0d

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan menn liker å bli sugd er etter min erfaring like individuelt som alt annet. Min anbefaling er å prøve seg frem og lytt til hans signaler. Du merker som oftest hva som fungerer og ikke basert på kroppsspråk og lyder. Også kan man jo spørre rett it hvordan han liker det 😊

Men ikke ta «suging» bokstavelig. De fleste jeg har sugd har foretrukket at man ikke suger, men bruker lepper og tunge aktivt. Gjerne bruk tunga på hodet og frenulum og bruk hendene på skaftet samtidig. Men igjen, veldig individuelt hva menn liker der. 

Anonymkode: 92e4d...f32

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har blitt sammen med en type men jeg har ikke suget han ennå. Har øvet litt med en bananer for det er vel kanskje omtrent samme størrelse? Kan det sammenliknes? Tar gjerne mot tips fra dere med erfaring.

Ikke risp med tennene eller sug opp masse vacuum..er vondt bare..

Bare klem pikken med leppene og tunga og gli ut og inn, kan gjerne slikke under kukhodet...Så er det ekstra deilig om du tar spruten i munn eller lar den gå veggimellom mens du fortsetter å slikke under kukhodet.

Trenger ikke svelge etterpå, iallefall ikke for min del, spytt og skyll bare.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lite vits i å øve. Menn ønsker dette utført på ulike måter. Du må derfor prøve deg frem og kommunisere med typen angående hva akkurat han liker. 

Hadde jeg gjort bj på min mann slik min eks likte det hadde han antagelig hoppet ut av senga og vært redd for å la meg slippe til igjen. 🤣

Anonymkode: 56452...755

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Øve med en banan fordi det er normalen?😅 
Man bør bli kjent og kommunisere, samt fange opp signaler hva han liker eller ikke. Det er bare å prøve seg frem. Så enkelt som det😊 

Anonymkode: c231f...2ae

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvordan menn liker å bli sugd er etter min erfaring like individuelt som alt annet. Min anbefaling er å prøve seg frem og lytt til hans signaler. Du merker som oftest hva som fungerer og ikke basert på kroppsspråk og lyder. Også kan man jo spørre rett it hvordan han liker det 😊

Men ikke ta «suging» bokstavelig. De fleste jeg har sugd har foretrukket at man ikke suger, men bruker lepper og tunge aktivt. Gjerne bruk tunga på hodet og frenulum og bruk hendene på skaftet samtidig. Men igjen, veldig individuelt hva menn liker der. 

Anonymkode: 92e4d...f32

Åååh.. frenulumet mitt sier et stort ja til dette🥰 Men jo.. i strengen sitter all nytelse, det skal sannelig ikke så mye bevegelse til. For uten bevegelse blir det bare pirring, men også det er jo svært tennende å være tålmodig.. Så jeg liker gjerne litt kombinasjoner av bevegelser og pirring..

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg synes det er et smart triks å bruke bananer, for da trener du samtidig kjevene😉Den kan jo også suges og (knulles) i munnen.. bare bruk masse spytt så "Flensen" eller rundt penishodet holder seg fuktig. Kvinner og menn er ikke så ulike når det gjelder slikking og suging, for noen liker ømt og andre litt røft. Men det er noe du må ta opp med den du suger..

Skrevet

Undersiden av tuppen er syyyyykt følsomt på meg. Altså under pikk hodet.  Kommer bare jeg stryker fingeren over det. Omtrent som en klitoris i følelse. Ubeskrivelig godt. 

Ellers liker jeg ikke å «bli sugd». Kommer sjelden av det. Men digger at hun gjør det. Hadde en kjæreste med stor sexlyst, og hun sugde meg på morgenen før hun satte seg på meg. Deiligste måten å våkne på! Kun 2 av 50+++ har klart å få meg til å komme med oralsex. De har holdt seg unna pungen (turnoff). Mere tenkt på det som en iskrem pinne de vil ha lengst mulig uten at den smelter. Penis på meg er ekstremt følsom.  De to orgasmene jeg har fått av suging har vært ekstremt godt. Men vagina er 100x bedre.. 

Nå ble jeg kåt. Pokker. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du skal øve med banan, må det være brekningsrefleksen for deep throat. Alt annet er bedre å øve på en ekte pikk.

Anonymkode: 4f3c6...b0a

AnonymBruker
Skrevet
TomSawyer skrev (23 timer siden):

Ikke risp med tennene eller sug opp masse vacuum..er vondt bare..

Bare klem pikken med leppene og tunga og gli ut og inn, kan gjerne slikke under kukhodet...Så er det ekstra deilig om du tar spruten i munn eller lar den gå veggimellom mens du fortsetter å slikke under kukhodet.

Trenger ikke svelge etterpå, iallefall ikke for min del, spytt og skyll bare.

Dumt å gi tips til erfarne og ikke si at det er din individuelle opplevelser..

Til ts. Dette må du finne ut av med den som har penisen. 

Noen liker å bli sugd skikkelig hardt, som han her hjemme, og noen liker det ikke. Noen er veldig glad i ballekos, og andre ikke. Noen vil ha masse spytt og deepthroat, noen synes det er skikkelig turn off. Noen liker å bli slikket på hodet, og igjen andre ikke.

Men hvor lenge du gjør det, og om du velger å la ham fullføre i munnen din er helt opp til deg. Det er også selvfølgelig greit å ikke ville ha sperm i munnen, eller å spytte det ut på ham når det kommer.

Har sugd over hundre karer i mitt liv, og det har vært veldig forskjellig hvordan de vil ha det. Så spør han rett ut, det er bare sexy😉

Anonymkode: 7ed69...f55

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dumt å gi tips til erfarne og ikke si at det er din individuelle opplevelser..

Til ts. Dette må du finne ut av med den som har penisen. 

Noen liker å bli sugd skikkelig hardt, som han her hjemme, og noen liker det ikke. Noen er veldig glad i ballekos, og andre ikke. Noen vil ha masse spytt og deepthroat, noen synes det er skikkelig turn off. Noen liker å bli slikket på hodet, og igjen andre ikke.

Men hvor lenge du gjør det, og om du velger å la ham fullføre i munnen din er helt opp til deg. Det er også selvfølgelig greit å ikke ville ha sperm i munnen, eller å spytte det ut på ham når det kommer.

Har sugd over hundre karer i mitt liv, og det har vært veldig forskjellig hvordan de vil ha det. Så spør han rett ut, det er bare sexy😉

Anonymkode: 7ed69...f55

Enig, jeg for min del liker godt sug og gjerne litt tenner.

Anonymkode: 4f3c6...b0a

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg suger dildo ofte og er flink😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...