Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er skikkelig lei meg akkurat nå.

Har hatt en relasjon til en mann,og vi har vanligvis kontakt flere ganger om dagen.

For ett par uker siden  skulle vi bryte denne relasjonen, da jeg fikk følelser, og han har forpliktelses angst . Han har likevel etter denne samtalen tatt daglig kontakt, akkurat som før.  For noen dager siden virket han helt off ,svarte meg ikke på maaange timer, hvor jeg da spurte hva som skjedde,da jeg tidligere har hatt en eks som utøvde silent treatment og ignorering, noe som nok har skadet meg litt. Han sier han bare var opptatt, og har i 2 dager nå vært helt stille. Det eneste jeg ønsker er at han skal sende meg en melding, men det lureste er vel at jeg bare holder meg unna?

Anonymkode: fa086...fcc

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jepp. Her må du kutte han helt ut.

Står i det samme, bare mye kortere relasjon. Noen uler bare. Men ser akkurat det samme i han som du beskriver om din. 

Det er pyton, selvskading nærmest. Bryt, plei deg selv og så finn noen som er emosjonell tilgjengelig 

Anonymkode: 3413c...d8d

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jepp. Her må du kutte han helt ut.

Står i det samme, bare mye kortere relasjon. Noen uler bare. Men ser akkurat det samme i han som du beskriver om din. 

Det er pyton, selvskading nærmest. Bryt, plei deg selv og så finn noen som er emosjonell tilgjengelig 

Anonymkode: 3413c...d8d

Hva betyr emosjonell tilgjengelig egentlig? 

Aldri hørt en mann bruke det begrepet, og kvinner bruker det som oftest for å snakke ned menn, da i kontekst utilgjengelig 

Er det bare menn som er emosjonell utilgjengelig, eller kan kvinner være det også? 

Har du noen dokumentasjon på dette? 

Anonymkode: 31631...a03

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Aldri hørt en mann bruke det begrepet, og kvinner bruker det som oftest for å snakke ned menn, da i kontekst utilgjengelig 

Er det bare menn som er emosjonell utilgjengelig, eller kan kvinner være det også? 

Klart kvinner også kan være det, men det er vel oftest menn som ikke er så god på, eller ønsker, å vise følelser. 

Anonymkode: 2c400...db3

• Liker 1
Skrevet

Om han er redd for å forplikte seg, så har han kanskje engstelig tilknytning. Han er redd for å være ensom, samtidig som at han er redd for å bli overveldet av dine forventninger til han, samtidig som at han ikke helt vet om han vil ha en samboer en gang. Det kan være det har blitt seriøst, og så har han blitt stresset og så har det kvelt følelsene litt. Det beste er å la han være i fred og så kan du dra ut med venner og kose deg. Vis at du har det fint selv om han er sær. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere har jo brutt? Han har vel bare endelig begynt å forholde seg til det. Helt riktig å ha mindre eller helst ingen kontakt da.

Anonymkode: d9c1d...3a8

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Klart kvinner kan være det og. Det betyr bare at man ikke er følelsesmessig investert i den andre av ulike grunner. Kanskje fordi man ikke er intressert, fordi man liker noen andre, fordi man liker alle osv.

Anonymkode: 9ba7b...2f9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er akkurat som han og jeg er kvinne. Kan fortelle deg at du kaster bort tiden din. Ingenting å hente der annet enn litt selskap når det passer han best. 

Anonymkode: a9e46...dad

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han vil bare pule litt. 

Anonymkode: 8452f...d19

AnonymBruker
Skrevet

Like greit å bryte all jevn kontakt. 

Anonymkode: 3e828...e4e

AnonymBruker
Skrevet

Ja,du har nok rett. Men jeg er forelsket og det er utrolig vondt og vanskelig å gjøre 

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt er det best at dere kutter kontakten når dere ikke er ute etter det samme. Det er bare seigpining å ha kontakt med en man er forelsket i som ikke er det i deg.

Anonymkode: 4f329...c05

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja,du har nok rett. Men jeg er forelsket og det er utrolig vondt og vanskelig å gjøre 

Det er sykt vanskelig, men tenk den mestringsfølelsen når du føler du har klart å skape en sterk selvdisiplin og prioriterer selvrespekt og god selvfølelse istedenfor for å pine deg selv for å gi deg hen til noen som bare vil bruke kroppen din. Du kan gå med hodet hevet og du vil finne deg noe bedre med tiden. 

Anonymkode: a9e46...dad

AnonymBruker
Skrevet

Du er tidsfordriv i mangel av noe annet. Du gir ham en ego boost fordi du alltid er tilgjengelig. Kutt han ut! Dette kan funke andre veien (om det er damen som ikke vil men til slutt gir etter), men menn snur aldri

Anonymkode: cd8d4...8f9

AnonymBruker
Skrevet

Å jage etter slike menn er som å piske en død hest. 
Gi opp, gi slipp og gå videre.

Anonymkode: 7b358...21b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Selvsagt kan kvinner også være emosjonell utilgjengelig. Jeg var det selv i mange år pga traumer og mange vonde opplevelser. Helt til jeg traff en mann som klarte å sno seg gjennom alle murer og hindre jeg hadde bygget opp.

Anonymkode: fc4e9...44d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...