Gå til innhold

Ahhh! Syk av beising ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fytti rakkeren så dårlig jeg er nå. Beiset en benk i stua i går og nå ligger jeg rett ut med sviende øyne, sterk hodepine, kvalme og skikkelig dårlig form. Brukte beis fra lady. Er det flere som blir sånn? Hvor lenge varer det? Opplevde dette ved oljemaling en gang len viste ikke at jeg ble sånn av vannbasert også.

Anonymkode: 79602...ab4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje begynne med å hive ut benken til den får gassa fra seg? 

Anonymkode: b1ac8...d6f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Fytti rakkeren så dårlig jeg er nå. Beiset en benk i stua i går og nå ligger jeg rett ut med sviende øyne, sterk hodepine, kvalme og skikkelig dårlig form. Brukte beis fra lady. Er det flere som blir sånn? Hvor lenge varer det? Opplevde dette ved oljemaling en gang len viste ikke at jeg ble sånn av vannbasert også.

Beise innendørs? 

Altså jeg kan male og beise ting i vaskekjelleren men da med alle vinduer og dører åpne evt alle vifter på har ikke tenkt å drepe meg på DIY prosjektene mine 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Men du har vel lufta ut ?

AnonymBruker
Skrevet

Dette er nok bare innbilt. 

Jotun lady har ikke slik gift. 

Har du historikk som mental pasient? 

Anonymkode: 874cd...0a5

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket produkt har du egentlig brukt? Lady har ikke beis...

Har du luftet godt? Brukt ett produkt ment for innendørs bruk?

Anonymkode: 17786...10d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...