Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skulle bli ferdige med å pusse opp badet vårt mandag morgen :-D . Kjempefint var det blitt, og foreløpig har vi svidd av nærmere 200.000..... Men på søndag kveld, før badet engang er ferdig, ringer det på døra: Det er de som bor under oss. Det hadde begynt å regne gjennom taket hos dem! :grine::grine::grine: . Så nå har vi hatt takstmenn og rørleggere her og det viser seg: Hele den ene kortveggen i badet er FULL av vann, det spruter vann ut av det ene røret :grine: . Vi må pusse opp hele badet på nytt igjen, for alle fugene i gulvet har allerede begynt å bli mørke :grine: . Vi må bytte gulv i hele stua da vannet har sneket seg under parketten hele veien :grine: . For å se skadeomfanget måtte vi rive ned kortveggen mellom badet og stua, der var det også en plassbygget gulv-til-tak-bokhyllle. Vegg og bokhylle må bygges på nytt. :grine: . Vi står jo også ansvarlig for skadene hos våre stakkars naboer nedenunder: De må bytte all panelen med innfelte downlights i taket :grine: . De må skifte parkett i hele stua :grine: . Og bytte tapet på to vegger :grine: . Og jeg som var så lykkelig over at oppussingen nærma seg slutten, og at det muligens skulle bli rent og ryddig her igjen. Og syntes badet begynte å bli sååå fint! JEG TRENGER TRØ-HØ-HØST :grine::grine: Enda godt vi brukte et autorisert rørleggerfirma og har forsikring!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Catwoman
Skrevet

Uff så trasig. :klem: Skjønner godt at du er fortvilet.

Skrevet

Det ligger vel an til et lenger hotellopphold for dere nå? Tror faktisk dere kan ha krav på det i forhold til forsikringen.

Gjest gjest 0
Skrevet

Uffda.... :klem:

Bra dere er forsikret og har papirer på arbeidet i allefall! Det er kjedelig å bo på en byggeplass, men dere får nok dekket hotellopphold tror jeg.. Men det er uansett best å bo hjemme.

Skrevet

:klem:

Håper ikke dere må punge ut så mye for å få dette fikset..

Det samme skjedde med en tante av meg og selv om de hadde forsikring og slikt som deg, var det en god del som måtte ut av deres pengbok også...

Skrevet

Å nei, så kjedelig. All medlidenhet til dere.

Skrevet

Stakkars, stakkars dere! :klem:

...vi har tenkt å begynne å pusse opp badet neste helg, brått ikke noe jeg gleder meg til uten forbehold... :overrasket:

Skrevet

Uff, her er det vanskelig å finne noen trøstens ord... Det nærmeste jeg kommer er å si at det var i det minste godt dere var forsikret (og ikke hadde gjort jobben selv). Men det er bittert likevel. :troest:

Skrevet

Å fy søren, jammen godt dere er forsikret :overrasket:

Jeg skjønner at dere gikk på en smell nå ja, men tenk så fint det blir når dere blir heeeeelt ferdig :smilbla:

Jeg er flink til å :troest: jeg :kose:

Skrevet

Forstår godt at dere er fortvila :klem:

Men er det rørleggerfirmaet sin feil at vannet spruter ut av røret? I såfall mener vaktmestermannen min at det hele skal gå på deres forsikring.

Huff og huff, så leit :troest:

Skrevet

:klem:

Glemmer aldri at det skjedde med oss når mamma og pappa la fliser. Huff, det der er forferdelig!

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet (endret)

Hyggelig med noen trøstens ord i en kjedelig situasjon :) . Tusen takk :-D ! Uff, de stakkars naboene under har hatt skade-sanering på besøk hele dagen, revet opp parkett og tak og vegger... :tristbla: . Håper det blir beboelig hos de igjen snart ihvertfall. Det verste er jo at vi har ødelagt hos andre syns jeg!!! Her har det vært takstmenn og rørleggere i hele dag og jobbet, og slik blir det de neste ukene fremover. Så jeg som trodde jeg var ferdig med oppussing for en stund, og endelig skulle få det rent og ryddig her igjen... - det blir visst ikke helt slik ennå :tristbla: . Men som du sier ~Alwa~, jeg får tenke på hvor fint det blir her når de er heeelt ferdige :) ! Gleder meg til det jeg!

Endret av ~MALIN~
Skrevet

Åh fy! Trøst skal du få av meg! :kose: Jeg hadde blitt helt desperat! Stakkars, stakkars dere! :klem: Det der er jo helt pyton! Trøste trøste!!!!! :smilyblomst:

Skrevet

STAKKARS, STAKKARS, STAKKARS, STAKKARS, STAKKARS DERE!!! :klem: Plutselig begynte jeg å grue meg til vi skal pusse opp badet til sommeren. Heldigvis har vi enebolig og ingen naboer under oss. Annet enn husmusa da, men den trenger sikkert i tilfelle en dusj. ;)

Skrevet

Spør rørleggeren når dere prater med han neste gang om han har hørt om rør-i-rør. Da hadde dere antakelig sluppet den lekkasjen.

Skrevet

Spør rørleggeren når dere prater med han neste gang om han har hørt om rør-i-rør. Da hadde dere antakelig sluppet den lekkasjen.

Gjest jente19aar_
Skrevet

si til forsikringen at d ikke var din skjyld?? :forvirret::forvirret::forvirret::forvirret:

Skrevet

oj oj... så tragisk! Enda godt dere ikke må betale selv!! Men jeg har full medfølelse.. for jammen blir man lei av å bo på en byggeplass...! Når man ser slutten på et sånt prosjekt er man bare klar for å bli ferdig!!!

Lykke til, håper det går så raskt som mulig i alle fall.. :troest:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...