Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #1 Skrevet 8. februar 2006 hei alle sammen! dere som har barn i den værste "spørre og grave-alderen",jeg lurer litt på hvordan dere omtaler det som skjer nede i Midtøsten i disse dager?forklarer du sakene "nøytralt" eller tar du parti?
*Emma* Skrevet 8. februar 2006 #2 Skrevet 8. februar 2006 (endret) Min sønn er 6 år. Han har spurt hvorfor de er sinte og brenner flagget vårt. Jeg har sagt at de er sinte fordi noen i Norge tegnet et bilde av guden dems og det liker de ikke fordi hos dem er ikke det lov. De mener at "Norge" har vært slemme mot dem og derfor vil de vise at de er sinte på oss. Han mente at da skulle vi brenne flagget dems også. Jeg sa videre at hvis vi brenner deres flagg er jo vi like dumme som dem. Hvis en person gjør noe dumt/slemt så må ikke den andre gjøre det samme fordi da er de jo like dumme/slemme begge to. Han godtok den ihvertfall. Endret 8. februar 2006 av *Emma*
~MALIN~ Skrevet 9. februar 2006 #3 Skrevet 9. februar 2006 Til min 9-åring sier jeg det som det er. Han er reflektert og smart, og hadde raskt gjennomskuet et svar som var pyntet på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå