AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #1 Skrevet 17. april 2024 Jeg og mannen min er venner med flere andre gjennom mange, mange år. Det ene av de andre parene handler det om her. Mannen min trener sammen med han andre på treningssenter. Han er høy, har fin kropp, men har mistet håret og har en liten talefeil. Jeg har aldri tenkt på ham som noe annet enn "nøytral" siden han er venn av oss og er mannen til en god venninne. Men så sier mannen min en dag i vinter at han andre er "veldig stor", og etter det klarer jeg ikke å se ham eller tenke på ham uten at jeg husker på det. Mannen min spurte også om han skulle shave, siden X gjorde det. Og da er dette rett og slett too much information. Snakker menn virkelig så detaljert om vennene sine hjemme? Jeg kunne jo være smigret over at han deler, og han har tidligere kommentert folk på treningssenteret (jeg er også der innimellom) at den ene har kroppshår som en gorilla og at en annen har totovering slik og sånn. Men dette ble noe annet. Anonymkode: 8f79c...360
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #2 Skrevet 17. april 2024 Noen deler alt, noen deler ingenting. Anonymkode: cab49...159 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #3 Skrevet 17. april 2024 Høres ut som mannen din er litt betatt av han Anonymkode: 7ab8f...d24 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #5 Skrevet 17. april 2024 Ja, menn kan snakke om sånt. Men det som er mer viktig her, er hva du føler når du hører DIN mann snakke om sånt? Anonymkode: e4285...985
Fremmed fugl Skrevet 17. april 2024 #6 Skrevet 17. april 2024 Du kjenner mannen din mye bedre enn andre. Er han sånn generelt frispråklig og litt grenseløs om slike ting? PS. Selvfølgelig så kan noen menn snakke om slikt uten at det betyr noe, men er nok så sært å fortelle hvor velutstyrt enn felles mannlig venn er til sin kone.
Hippogriff Skrevet 17. april 2024 #7 Skrevet 17. april 2024 Hadde ikke blunket engang om dette skjedde. Selvfølgelig mulig at jeg er over gjennomsnittlig frisinnet. 2
spinner Skrevet 18. april 2024 #8 Skrevet 18. april 2024 Det kan jo hende manne din har andre grunner til å foreslå shaving........
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #9 Skrevet 18. april 2024 Menn er generelt fascinert av pupper, rumper, og peniser, enten det er venner eller ikke. At en mann for eksempel ser for seg seksuelle situasjoner sammen med dette venneparet, er helt normalt. Det som skiller, er evnen til å skjønne når andre ikke deler den samme tankegangen, og når man skal holde kjeft. Anonymkode: 4eee0...920
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #10 Skrevet 18. april 2024 Hadde spurt om han delte dette fordi han vil ha med duden på trekant, eller om han er usikker på noe siden han sammenligner seg med ham hele tiden.. Men som nevnt, menn er veldig fascinert over peniser. Også andres.. Anonymkode: b3690...d1d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå