kissmequick Skrevet 17. april 2024 #1 Del Skrevet 17. april 2024 Prada kom med en ny parfyme (infusions de gingebre) som jeg har veldig lyst til å lukte på. Elsker ingefær, og trenger ny parfyme. Den selges flere steder i utlandet og ble lansert 24 februar, men den har ikke kommet til Norge enda. Vil ikke kjøpe parfyme uten å ha prøvd den først, er det noen som vet når man kan forvente å finne denne på for eksempel kicks? Eller i Oslo et sted? 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 17. april 2024 #2 Del Skrevet 17. april 2024 Dette er en .no nettbutikk, men jeg kjenner ikke til den. Men det står at du kan bestille en duftprøve på 2 ml av parfymen du etterlyser, i alle fall. Kanskje det kan være nyttig? https://www.coolpriser.no/shop/prada-infusion-gingembre-2513928p.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissmequick Skrevet 17. april 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 17. april 2024 Ja, jeg så den, men var litt skeptisk🙈 Vil helst bare gå i en butikk, prøve den og kjøpe den om den lukter som jeg håper. Skal til London i juni, så kan jo kjøpe den der, men er utålmodig 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkatten Skrevet 17. april 2024 #4 Del Skrevet 17. april 2024 Det er jo ikke sikkert den er planlagt lansert i Norge. Eller så handler det om at ingen har tenkt å ta den inn i sortimentet. Utvalget vi har til lands, sammenlignet med en del andre land, er egentlig ganske lite, dessverre. Jeg kjøpte uansett en parfyme på Fredrik og Louisa på Byporten i Oslo tidlig i februar, og den var da ganske så nylansert både internasjonalt og i Norge. Så det kan i alle fall gå ganske fort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minmorsbarn Skrevet 17. april 2024 #5 Del Skrevet 17. april 2024 kissmequick skrev (18 minutter siden): Prada kom med en ny parfyme (infusions de gingebre) som jeg har veldig lyst til å lukte på. Elsker ingefær, og trenger ny parfyme. Den selges flere steder i utlandet og ble lansert 24 februar, men den har ikke kommet til Norge enda. Vil ikke kjøpe parfyme uten å ha prøvd den først, er det noen som vet når man kan forvente å finne denne på for eksempel kicks? Eller i Oslo et sted? 🤞 Har du prøvd Hermes twilly eau ginger? Kan være noe mens du venter på Prada sin…😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissmequick Skrevet 17. april 2024 Forfatter #6 Del Skrevet 17. april 2024 Minmorsbarn skrev (1 time siden): Har du prøvd Hermes twilly eau ginger? Kan være noe mens du venter på Prada sin…😊 Takk! Kanskje det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissmequick Skrevet 17. april 2024 Forfatter #7 Del Skrevet 17. april 2024 Skogkatten skrev (1 time siden): Det er jo ikke sikkert den er planlagt lansert i Norge. Eller så handler det om at ingen har tenkt å ta den inn i sortimentet. Utvalget vi har til lands, sammenlignet med en del andre land, er egentlig ganske lite, dessverre. Jeg kjøpte uansett en parfyme på Fredrik og Louisa på Byporten i Oslo tidlig i februar, og den var da ganske så nylansert både internasjonalt og i Norge. Så det kan i alle fall gå ganske fort. Ah, det er også sant! Tok det litt som en selvfølge at den ville komme jeg.. 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 17. april 2024 #8 Del Skrevet 17. april 2024 Send mail til Fredrik og Louisa/Koch parfymeri/kicks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 18. april 2024 #9 Del Skrevet 18. april 2024 100 Bon Eau de The & Gingembre er god. Så en til salgs på finn.no nylig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå