Gå til innhold

Når kommer parfyme-nyheter til butikk i Norge?

kissmequick

Anbefalte innlegg

Prada kom med en ny parfyme (infusions de gingebre) som jeg har veldig lyst til å lukte på. Elsker ingefær, og trenger ny parfyme. 
Den selges flere steder i utlandet og ble lansert 24 februar, men den har ikke kommet til Norge enda. 
Vil ikke kjøpe parfyme uten å ha prøvd den først, er det noen som vet når man kan forvente å finne denne på for eksempel kicks? Eller i Oslo et sted?

🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg så den, men var litt skeptisk🙈 Vil helst bare gå i en butikk, prøve den og kjøpe den om den lukter som jeg håper. Skal til London i juni, så kan jo kjøpe den der, men er utålmodig 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke sikkert den er planlagt lansert i Norge. Eller så handler det om at ingen har tenkt å ta den inn i sortimentet. Utvalget vi har til lands, sammenlignet med en del andre land, er egentlig ganske lite, dessverre. Jeg kjøpte uansett en parfyme på Fredrik og Louisa på Byporten i Oslo tidlig i februar, og den var da ganske så nylansert både internasjonalt og i Norge. Så det kan i alle fall gå ganske fort. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kissmequick skrev (18 minutter siden):

Prada kom med en ny parfyme (infusions de gingebre) som jeg har veldig lyst til å lukte på. Elsker ingefær, og trenger ny parfyme. 
Den selges flere steder i utlandet og ble lansert 24 februar, men den har ikke kommet til Norge enda. 
Vil ikke kjøpe parfyme uten å ha prøvd den først, er det noen som vet når man kan forvente å finne denne på for eksempel kicks? Eller i Oslo et sted?

🤞

Har du prøvd Hermes twilly eau ginger? Kan være noe mens du venter på Prada sin…😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minmorsbarn skrev (1 time siden):

Har du prøvd Hermes twilly eau ginger? Kan være noe mens du venter på Prada sin…😊

Takk! Kanskje det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skogkatten skrev (1 time siden):

Det er jo ikke sikkert den er planlagt lansert i Norge. Eller så handler det om at ingen har tenkt å ta den inn i sortimentet. Utvalget vi har til lands, sammenlignet med en del andre land, er egentlig ganske lite, dessverre. Jeg kjøpte uansett en parfyme på Fredrik og Louisa på Byporten i Oslo tidlig i februar, og den var da ganske så nylansert både internasjonalt og i Norge. Så det kan i alle fall gå ganske fort. 

Ah, det er også sant! Tok det litt som en selvfølge at den ville komme jeg.. 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...