Gå til innhold

Utvekster når man vil treffe noen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vedkommende er forsåvidt ikke ung lenger, men bør ikke førstepri være å fjerne slikt? Hva om vedkommende plutselig får 2-3 til? 

Jeg sveiper i hvert fall til venstre på Tinder når jeg får opp noen med utvekster av betydning.

IMG_20240417_102634.jpg

Anonymkode: 32370...9f3

• Liker 4
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, jeg skjønner hva du mener, og har mange ganger lurt på hvorfor folk ikke fjerner slike. Men, det skal også sies: jeg fant kjæresten på Tinder, og han har en slik ved neseroten. Den har faktisk blitt litt sjarmerende med tiden - han hadde liksom ikke vært _han_ om han plutselig skulle fjernet den :)

Anonymkode: f4948...b3b

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ekkelt. Både på menn og kvinner. Slike ting fjerner man

Anonymkode: e197e...bb9

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Heller arr, selv om de er større enn utvekstene i omkrets.

TS

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er jo åpenbart en effektiv måte å unnslippe folk som er veldig overfladiske og utseendefikserte - vinn-vinn.

• Liker 14
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en kollega som hadde en sånn i ansiktet, veldig stor. Hen pleide å pille på den i møter om hen var konsentrert så den begynte å blø. Det var ufattelig fasinerende og utrolig ekkelt. Jeg hadde garantert tatt den bort. 

Anonymkode: fc6fa...ba1

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde en kollega som hadde en sånn i ansiktet, veldig stor. Hen pleide å pille på den i møter om hen var konsentrert så den begynte å blø. Det var ufattelig fasinerende og utrolig ekkelt. Jeg hadde garantert tatt den bort. 

Anonymkode: fc6fa...ba1

Nei slutt da 🤢

Anonymkode: a732d...4c9

AnonymBruker
Skrevet

Heldigvis er det mange som ikke er så overfladiske at de velger bort personer som har noe så vanlig og normalt som en litt utstående føflekk. Jeg har 2 stk i ansiktet selv, og kommer av prinsipp ikke til å fjerne de med mindre det er en medisinsk årsak til det. Verden trenger mennesker som tør å vise at de "plettfrie" menneskene man ser på some og media generelt ikke er normalen for hvordan menneskser ser ut. 

Anonymkode: f856d...816

• Liker 9
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Føflekker i fjeset kan være fint, synes jeg. Men vorter i ansiktet kan jeg virkelig ikke forstå at folk ikke fjerner. Det lar seg veldig lett gjøre med laser. Folk gjør jo alt mulig annet for å forbedre utseendet. Jeg kjenner en kjekk fyr som har en vorte i ansiktet, som det også vokser hår fra. Regner med han napper det ut jevnlig, for har kun sett det av og til. Men må si at dette nok dessverre er med på å senke hans attraktivitet 

Anonymkode: 370d3...2d6

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har utvekster på armene, som jeg ikke har penger til å få fjernet. Fastlegen sier jeg må aa det privat, siden det er kosmetisk. Kommer hele tiden borti ting sånn at de blør og svir :( Men koster minst 3-4000 kr pr behandling så jeg kan ikke få gjort det nå.

Enig i at det ikke er veldig delikat! 

Anonymkode: 1884f...630

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har utvekster på armene, som jeg ikke har penger til å få fjernet. Fastlegen sier jeg må aa det privat, siden det er kosmetisk. Kommer hele tiden borti ting sånn at de blør og svir :( Men koster minst 3-4000 kr pr behandling så jeg kan ikke få gjort det nå.

Jeg har en under armen som er blitt mye mindre (nesten borte) etter at jeg begynte å smøre jod på den. En liten flaske på apoteket kostet under 100kr, så det kan være verdt et forsøk om du har lyst å prøve. Det skal være enda mer effektivt om du blander joden med knust hvitløk, men jeg synes det er for omstendelig til at jeg har prøvd. 

Anonymkode: 0c83b...930

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har en under armen som er blitt mye mindre (nesten borte) etter at jeg begynte å smøre jod på den. En liten flaske på apoteket kostet under 100kr, så det kan være verdt et forsøk om du har lyst å prøve. Det skal være enda mer effektivt om du blander joden med knust hvitløk, men jeg synes det er for omstendelig til at jeg har prøvd. 

Åh, funka det? Jeg vil uansett kontakte en klinikk for å fjerne mine, som sagt så dulter jeg ofte borti ting sånn at de begynner å blø og svi som f. Lurer på hvorfor man får disse jeg? Er det pga alder? Jeg fikk de da jeg fylte 40. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Åh, funka det? Jeg vil uansett kontakte en klinikk for å fjerne mine, som sagt så dulter jeg ofte borti ting sånn at de begynner å blø og svi som f. Lurer på hvorfor man får disse jeg? Er det pga alder? Jeg fikk de da jeg fylte 40. 

Jeg så denne og tenkte jeg kunne prøve. Han forklarer det bedre enn jeg kan. Alder er en av komponentene.

Min er blitt veldig liten, men etter å ha sett den omigjen - så tror jeg at jeg kanskje skal spandere en hvitløk eller to og se om resten blir borte.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vedkommende er forsåvidt ikke ung lenger, men bør ikke førstepri være å fjerne slikt? Hva om vedkommende plutselig får 2-3 til? 

Jeg sveiper i hvert fall til venstre på Tinder når jeg får opp noen med utvekster av betydning.

IMG_20240417_102634.jpg

Liker at folk er ekte og syns det er en skremmende verden der alle må fikse på alt!

Anonymkode: 47f10...b2c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Snakk om å henge seg opp i bagateller…

Anonymkode: 87456...3cc

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Snakk om å henge seg opp i bagateller…

Anonymkode: 87456...3cc

Ja, vil tenke at TS har hengt seg opp i utvekster da, med andre ord. Slike blir jo bare egentlig problematisk om de er så store at de fester seg i ting. 

Skrevet

Dealbreaker for meg.

Ja, så overfladisk er jeg.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Grevling skrev (9 minutter siden):

Dealbreaker for meg.

Ja, så overfladisk er jeg.

Jeg kjenner en kar som har en sånn gigavorte i fjeset, og helt ærlig så er det ikke pent. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er ikke bare kosmetisk når du blør og svir. Min fastlege fjernet tre på ryggen min fordi jeg skrapet borti når jeg klødde meg på ryggen, og det gjorde vondt. 

Jeg har fjernet selv på magen ved å kjøpe fibroblast billig på wish, og svidd av blodforsyningen. De var imidlertid mindre. 

Anonymkode: 407be...d53

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.4.2024 den 12.50):

Føflekker i fjeset kan være fint, synes jeg. Men vorter i ansiktet kan jeg virkelig ikke forstå at folk ikke fjerner. Det lar seg veldig lett gjøre med laser. Folk gjør jo alt mulig annet for å forbedre utseendet. Jeg kjenner en kjekk fyr som har en vorte i ansiktet, som det også vokser hår fra. Regner med han napper det ut jevnlig, for har kun sett det av og til. Men må si at dette nok dessverre er med på å senke hans attraktivitet 

Anonymkode: 370d3...2d6

lillevill skrev (23 timer siden):

Jeg kjenner en kar som har en sånn gigavorte i fjeset, og helt ærlig så er det ikke pent. 

Hvorfor dra inn vorter i en tråd om skintags?

Vorter er forårsaket av ulike vortevirus, og behandles som en lokal virusinfeksjon hvis de ikke forsvinner av seg selv.

Vorter kan ikke sammenlignes med skintags....

Anonymkode: 6de4d...1db

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...