AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #1 Skrevet 17. april 2024 Hei Jeg har gått tom for grønneposer. Før da vi bodde i oslo hadde alle matbutikkene disse posene. Men akkurat nå bor vi i en annen kommune og her er det kun søppelbilene som har de posene. Og søppelbilen er ikke her før på mandag. Jeg har de søppelposene fra europis liggende (30liters). Kan jeg bruke de til matavfall? Har heller ingen nabo i nærheten som kan hjelpe meg Anonymkode: 84c6d...8de
Rem Skrevet 17. april 2024 #2 Skrevet 17. april 2024 Nei. Men har sett på kiwi og rema. Ev på søppelstasjonen der man kan levere søppel, er iallefall hos oss (rir) 2
Duff Skrevet 17. april 2024 #3 Skrevet 17. april 2024 Du kan ikke kaste matavfall i poser av plast, da kan du like greit kaste maten i restsøpla. Du får nye matavfallsposer på bibliotek, kommunesenter ol pluss du får kjøpt slike poser på matbutikker. 4 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #4 Skrevet 17. april 2024 Hadde kastet matavfallet i restavfallet frem til jeg fikk nye poser. Anonymkode: aa6fc...7ec 8
Million Skrevet 17. april 2024 #5 Skrevet 17. april 2024 Det er fint at man kildesorterer, men verden går ikke under heller om du kaster matavfall i restavfallet resten av denne uka. Så store mengder er det sikkert ikke at det er noe å bekymre seg over. Jeg ville kastet det i matavfallet akkurat nå. Litt dumt at kommunen ikke har andre steder der de deler ut disse posene da? 2
Gjest Luksusbia Skrevet 17. april 2024 #6 Skrevet 17. april 2024 Jeg kastermatavfall i restavfall. Her jeg bor har vi bare rest og papir/ papp. Glass må vi kaste på Kiwi
newman01 Skrevet 17. april 2024 #7 Skrevet 17. april 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Hei Jeg har gått tom for grønneposer. Før da vi bodde i oslo hadde alle matbutikkene disse posene. Men akkurat nå bor vi i en annen kommune og her er det kun søppelbilene som har de posene. Og søppelbilen er ikke her før på mandag. Jeg har de søppelposene fra europis liggende (30liters). Kan jeg bruke de til matavfall? Har heller ingen nabo i nærheten som kan hjelpe meg Anonymkode: 84c6d...8de Noen kommuner har en selvbetjeningsboks for matposer ved returpunkt for glass og metall.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #8 Skrevet 17. april 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei Jeg har gått tom for grønneposer. Før da vi bodde i oslo hadde alle matbutikkene disse posene. Men akkurat nå bor vi i en annen kommune og her er det kun søppelbilene som har de posene. Og søppelbilen er ikke her før på mandag. Jeg har de søppelposene fra europis liggende (30liters). Kan jeg bruke de til matavfall? Har heller ingen nabo i nærheten som kan hjelpe meg Anonymkode: 84c6d...8de Jeg kaster alt i restavfallet, jeg, bruker handleposene mine fra Meny. Kildesortering gidder jegt ikke å gjøre da jeg ikke får betalt for det. Anonymkode: 314a7...13c
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #9 Skrevet 17. april 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg kaster alt i restavfallet, jeg, bruker handleposene mine fra Meny. Kildesortering gidder jegt ikke å gjøre da jeg ikke får betalt for det. Anonymkode: 314a7...13c Høres veldig deilig å slippe å gjøre det 🙂 Anonymkode: 84c6d...8de
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #10 Skrevet 17. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Høres veldig deilig å slippe å gjøre det 🙂 Anonymkode: 84c6d...8de Det er bare å slutte, hva skal de liksom gjøre med det? Du kan også kaste søppel ut av vinduet på motorveien etter du har spist maten din fra McDonald's osv. Anonymkode: 314a7...13c
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #11 Skrevet 17. april 2024 Her jeg bor kan vi bruke vanlige handleposer til matavfall. Men det varierer nok fra sted til sted. Anonymkode: b13f0...48d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå