AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #1 Skrevet 17. april 2024 Da er den jo i så fall helt ubrukelig fordi buksen sklir oppover. "Alle" anbefalte meg denne buksen fra Polarn o Pyret, så punget ut helle 700 kr for at barnet skulle ha en god bukse som holder tørt og varmt. Men kan ikke se mulighet for å stramme strikken under foten, så den holder ikke buksen på plass. Andre plagg har gjerne huler i strikken og knapper man kan stramme den i. 😥😥😥 Anonymkode: f7fc8...f76
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #2 Skrevet 17. april 2024 Er det selve strikken som ikke har flere hull? Disse kan man jo isåfall enkelt bytte ut med noen andre strikk man har liggende eller kjøpe egne strikk 😊 Anonymkode: b4072...2e6
minister-mio Skrevet 17. april 2024 #3 Skrevet 17. april 2024 Har ikke de fortsatt knapper som fester fotstrikken? Kjøp disse å sett på: https://www.lindex.com/no/p/7851974-80-svart-ekstra-elastisk-strikk-under-foten-4-stk?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=surfaces-across-google&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gclid=CjwKCAjww_iwBhApEiwAuG6ccK2cWKgpzrTc9GJcME4YLzsbvf3cwhr9n4kfDyVOheVSKUguBDTmXxoCrkAQAvD_BwE 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #4 Skrevet 17. april 2024 Kort inn strikken? Lag flere hull? Bytt den ut? Sy på en ny? Anonymkode: a1298...154 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #5 Skrevet 17. april 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kort inn strikken? Lag flere hull? Bytt den ut? Sy på en ny? Anonymkode: a1298...154 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Er det selve strikken som ikke har flere hull? Disse kan man jo isåfall enkelt bytte ut med noen andre strikk man har liggende eller kjøpe egne strikk 😊 Anonymkode: b4072...2e6 Strikken har ingen hull. Anonymkode: f7fc8...f76 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #6 Skrevet 17. april 2024 minister-mio skrev (33 minutter siden): Har ikke de fortsatt knapper som fester fotstrikken? Kjøp disse å sett på: https://www.lindex.com/no/p/7851974-80-svart-ekstra-elastisk-strikk-under-foten-4-stk?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=surfaces-across-google&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gclid=CjwKCAjww_iwBhApEiwAuG6ccK2cWKgpzrTc9GJcME4YLzsbvf3cwhr9n4kfDyVOheVSKUguBDTmXxoCrkAQAvD_BwE Takk!😊 Anonymkode: f7fc8...f76
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #7 Skrevet 17. april 2024 minister-mio skrev (35 minutter siden): Har ikke de fortsatt knapper som fester fotstrikken? Kjøp disse å sett på: https://www.lindex.com/no/p/7851974-80-svart-ekstra-elastisk-strikk-under-foten-4-stk?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=surfaces-across-google&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gclid=CjwKCAjww_iwBhApEiwAuG6ccK2cWKgpzrTc9GJcME4YLzsbvf3cwhr9n4kfDyVOheVSKUguBDTmXxoCrkAQAvD_BwE Den nåværende strikken er sydd fast, skal jeg bare klippe den av når jeg bytter da? Buksne har to knapper der, så det er mulig å sette på de du kan linket til Anonymkode: f7fc8...f76
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #8 Skrevet 17. april 2024 Yep, og det er heller i gen måte å bytte strikken på når den slites ut uten å sy. Pop er noe dritt på uteklær! Anonymkode: b67a6...f61 1
*Blåbær* Skrevet 17. april 2024 #9 Skrevet 17. april 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Yep, og det er heller i gen måte å bytte strikken på når den slites ut uten å sy. Pop er noe dritt på uteklær! Anonymkode: b67a6...f61 De har to knapper der til å feste ny strikk med hull, så skjønner ikke hvorfor de har sydd fast strikken som følger med og at den ikke har huller til å strammes. 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #10 Skrevet 17. april 2024 Er det noen som har prøvd å selv lage hull i strikken, går det eller vil den rakne? Vanskelig å feste når den er festet to steder? Anonymkode: f7fc8...f76
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #11 Skrevet 17. april 2024 Går ikke. Buksa vi har er i tillegg grusomt stiv og barnet nekter å ha den på. Et av de mest overvurderte merkene jeg vet om. Anonymkode: be511...d69
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #12 Skrevet 17. april 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Går ikke. Buksa vi har er i tillegg grusomt stiv og barnet nekter å ha den på. Et av de mest overvurderte merkene jeg vet om. Anonymkode: be511...d69 Ja, tror ikke jeg kommer til å kjøpe mer fra dem, skalljakke er også veldig stiv. Anonymkode: f7fc8...f76 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #13 Skrevet 17. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det noen som har prøvd å selv lage hull i strikken, går det eller vil den rakne? Vanskelig å feste når den er festet to steder? Anonymkode: f7fc8...f76 Hvis det er vanlig strikk, slik som vist på bildet fra Lindex over her (men uten hull), så går det bra for noen gangers bruk, men blir nok ikke altfor holdbart. Jeg har investert i slike strikk som fra Lindex som klippes i ønska lengde (tror det er èn meter med strikk jeg kan dele opp), men husker ikke hvor det er fra. Lindex sine ser ut til å være bedre egna som fotstrikk mtp at den er forsterka, men veldig dyr i forhold til den jeg har 😅 Jeg tror min er mer egna som strikk i livet som f.eks finnes i noen barnebukser, så de kan tilpasses enkelt i livet, så jeg har trengt å bytte strikk 1-2 ganger i året. Vet ikke hvor vanlig det er å måtte bytte strikk fordi de blir slitt, men jeg har jo bytta nettopp fordi fotstrikket som fulgte med buksa, har røket. Jeg synes for øvrig HH sine skallbukser er de beste, og fås på tilbud iblant. Her brukes det fremfor regnbukse på yngste. Eldste bada helst i sølepyttene, så da holdt ikke engang det dyreste og "beste" oljehyre tett etter litt tid. De er lette og myke i forhold til mange andre skallbukser. Anonymkode: 93ada...4b0 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #14 Skrevet 17. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis det er vanlig strikk, slik som vist på bildet fra Lindex over her (men uten hull), så går det bra for noen gangers bruk, men blir nok ikke altfor holdbart. Jeg har investert i slike strikk som fra Lindex som klippes i ønska lengde (tror det er èn meter med strikk jeg kan dele opp), men husker ikke hvor det er fra. Lindex sine ser ut til å være bedre egna som fotstrikk mtp at den er forsterka, men veldig dyr i forhold til den jeg har 😅 Jeg tror min er mer egna som strikk i livet som f.eks finnes i noen barnebukser, så de kan tilpasses enkelt i livet, så jeg har trengt å bytte strikk 1-2 ganger i året. Vet ikke hvor vanlig det er å måtte bytte strikk fordi de blir slitt, men jeg har jo bytta nettopp fordi fotstrikket som fulgte med buksa, har røket. Jeg synes for øvrig HH sine skallbukser er de beste, og fås på tilbud iblant. Her brukes det fremfor regnbukse på yngste. Eldste bada helst i sølepyttene, så da holdt ikke engang det dyreste og "beste" oljehyre tett etter litt tid. De er lette og myke i forhold til mange andre skallbukser. Anonymkode: 93ada...4b0 Takk for tips!😊 Anonymkode: f7fc8...f76
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #15 Skrevet 17. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis det er vanlig strikk, slik som vist på bildet fra Lindex over her (men uten hull), så går det bra for noen gangers bruk, men blir nok ikke altfor holdbart. Jeg har investert i slike strikk som fra Lindex som klippes i ønska lengde (tror det er èn meter med strikk jeg kan dele opp), men husker ikke hvor det er fra. Lindex sine ser ut til å være bedre egna som fotstrikk mtp at den er forsterka, men veldig dyr i forhold til den jeg har 😅 Jeg tror min er mer egna som strikk i livet som f.eks finnes i noen barnebukser, så de kan tilpasses enkelt i livet, så jeg har trengt å bytte strikk 1-2 ganger i året. Vet ikke hvor vanlig det er å måtte bytte strikk fordi de blir slitt, men jeg har jo bytta nettopp fordi fotstrikket som fulgte med buksa, har røket. Jeg synes for øvrig HH sine skallbukser er de beste, og fås på tilbud iblant. Her brukes det fremfor regnbukse på yngste. Eldste bada helst i sølepyttene, så da holdt ikke engang det dyreste og "beste" oljehyre tett etter litt tid. De er lette og myke i forhold til mange andre skallbukser. Anonymkode: 93ada...4b0 Er HH mykere en POP sine? Anonymkode: f7fc8...f76
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #16 Skrevet 17. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er HH mykere en POP sine? Anonymkode: f7fc8...f76 Ja, i hvert fall de barna mine har hatt, og fremdeles har. Mener vi kjøpte disse på tilbud fra Obs i fjor ei gang. Kan ha vært XXL også. Finnes jo litt ulike typer rundt om. Skal du ha noe virkelig mykt, så er det jo softshell og de er varierende vanntette. Barna hadde softshelljakke fra Reima da de var små, og den holdt overraskende nok tett i regnvær (prøvde ikke i pøsregn). Husker barnehagen var veldig imponerte over hvor godt den holdt tørr. Det var ikke bukse, da. Anonymkode: 93ada...4b0 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #17 Skrevet 17. april 2024 Jeg vurderer å kjøpe fra Reflex, de ser greie ut. Anonymkode: d98be...8f3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #18 Skrevet 17. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, i hvert fall de barna mine har hatt, og fremdeles har. Mener vi kjøpte disse på tilbud fra Obs i fjor ei gang. Kan ha vært XXL også. Finnes jo litt ulike typer rundt om. Skal du ha noe virkelig mykt, så er det jo softshell og de er varierende vanntette. Barna hadde softshelljakke fra Reima da de var små, og den holdt overraskende nok tett i regnvær (prøvde ikke i pøsregn). Husker barnehagen var veldig imponerte over hvor godt den holdt tørr. Det var ikke bukse, da. Anonymkode: 93ada...4b0 De trenger ikke å være vanntette, vi har regntøy til det😊 Men softshell blir for varmt og klamt på barnet. Anonymkode: f7fc8...f76
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #19 Skrevet 17. april 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg vurderer å kjøpe fra Reflex, de ser greie ut. Anonymkode: d98be...8f3 Har vært fornøyd med både PoP og Reflex til min som nå er 2 Anonymkode: cab01...16d
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #20 Skrevet 17. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har vært fornøyd med både PoP og Reflex til min som nå er 2 Anonymkode: cab01...16d Er de like stive/myke? Anonymkode: f7fc8...f76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå