AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #1 Skrevet 16. april 2024 Jeg punkterte på vei til verksted, det var satt av 3 timer og ettersom det var litt mye å gjøre for bilbergerne tok det tid før de kom og fikk berget meg samt at det skjedde på et svært øde område. når jeg kan dokumentere at jeg hadde punktering kan verkstedet da kreve at jeg betaler for timene som var satt opp? Verkstedet mener dette men jeg mener de skal og bør ha skjønn i slike situasjoner. Jeg var jo på vei dit og ringte de så fort jeg hadde ringt berger. Dette var 40 minutter før jeg skulle være der. kan jeg også klage til bergingsselskapet ettersom det ble så lang ventetid? Alt gikk i mot meg Anonymkode: c8a3d...8d5
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #3 Skrevet 16. april 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: kan jeg også klage til bergingsselskapet ettersom det ble så lang ventetid? Anonymkode: c8a3d...8d5 Det har jeg ingen tro på, selv om du ikke sier noe om hvor lenge du ventet, eller hvor du var. Tviler på at noen gir en garanti på ventetid ved bilberging. Det ville vært døden for de som gir garantien, spesielt i fjell- og snølandet Norge. Anonymkode: 1267d...7f5
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #4 Skrevet 16. april 2024 Om du trengte veiservice .. har du betalt den selv? Er det en del av del-kasko eller kaskoen din? For da kan det også være at de dekker eventuelle småting gebyr pga. at du ikke rakk frem. Hva med reiseforsikring? Har du den og kan den dekke noe? Anonymkode: cd078...717
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #5 Skrevet 16. april 2024 Eneste grunn til å komme unna betaling ved ikke oppmøte er vel død. Null forskjell for dem om du har har punktert eller bare glemt timen. Tapt fortjeneste uansett Anonymkode: 723fd...f6f 2
AllahBallah Skrevet 16. april 2024 #6 Skrevet 16. april 2024 Noen skjønner det, andre skjønner det ikke: Noen ganger må man bare bære det økonomiske ansvaret, selv om man ikke selv er direkte skyld i det. Er det du, eller verkstedet, som bør ta det økonomiske ansvaret for din punktering mener du? Man kan også mene at verkstedet bør være grei og bare la det gå (det vet jeg mitt verksted ville gjort, da jeg har et godt kundeforhold til dem). Men det er ikke noe jeg kan forvente. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå