Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #21 Skrevet 13. februar 2006 Ja, det synes jeg faktisk det er. Hvilken mor prioriterer å dra på skitur når ungen er så syk at han må legges inn på sykehus?? Ungen er jo under 3 mnd. Kan bare konkludere med at Mette Marit neppe ammer, og har (selvfølgelig) en hel hærskare som tar seg av ungen(e). Stakkars unger!! ← For det første: Det stod ikke noe i artikkelen du refererte til om hvor lang tid det tok fra prinsen ble innlagt til kronprinsessen kom. For det andre: det hender at ikke alt går etter planen.... mest sannsynlig var ikke tilstanden slik at det var på tale med sykehusopphold da hun dro... dessuten har vel barnet også en far... For det tredje: ingen kan si at en er en dårlig mor bare fordi hun overlater ansvaret til barnevakter! Hun er nok like mye sammen med barna sine som en "vanlig" mor med 8 til 4 jobb! For det fjerde: hva har det med saken å gjøre om hun ammer sønnen sin?
monja Skrevet 13. februar 2006 #22 Skrevet 13. februar 2006 Tror du virkelig så vondt om henne? Hvilket grunnlag har du for å tro det? Det kan jo hende hun kom fra fjellet da sønnen ble innlagt. ← Akkurat det tenkte jeg og. Synes dere er fryktelig hastige i å spekulere jeg.
Gjest gjest1 Skrevet 13. februar 2006 #23 Skrevet 13. februar 2006 ja, det er nok forskjell....du hadde sikkert blitt avspist med hysterisk mor du og blitt sendt hem. Men hun som kommer dinglenede i 22-tiden i ski-klær, når sønnen ble innlagt om ettermiddagen har andre som gjør det for seg...hun har tross alt barnepike24/7 og tjenere..og en mormor som er der omtrent hele tiden (lurer på hvordan hun får tiden til å strekke siden hun og har en syk mann og andre barnebarn ) ← Åååå herremiiin... Hvor får du det fra? Tenker du i det hele tatt før du snakker/poster? Har du aldri hatt barnevakt til dine barn for å gjøre ting en helg eller en lørdagskveld eller hva som helst? Og hvis ungen din da blir dårlig i løpet av den tiden, så er du en dårlig mor? Kommer dinglende ved 22-tiden? Jeg antar at hun kom så fort hun kunne da hun fikk beskjed om at han var blitt så dårlig at han måtte legges inn. Ikke dro hun hjemom for å skifte til "noe mer passende" enn skiantrekk heller. Før hun reiste hadde han vel kanskje bare det vi alle kaller "litt omgangssyke og ikke noe å lage stort rabalder om". Det er jo det dere sier... så uansett hva hun gjør, så blir det galt. Løper hun til legen med babyen så er hun hysterisk og har privilegier fordi hun er kongelig? Lar hun bestemor eller andre være barnevakt så hun skal få litt pause, så er hun en dårlig mor? Dette blir litt teit.
Gjest vsn Skrevet 14. februar 2006 #24 Skrevet 14. februar 2006 For det tredje: ingen kan si at en er en dårlig mor bare fordi hun overlater ansvaret til barnevakter! Hun er nok like mye sammen med barna sine som en "vanlig" mor med 8 til 4 jobb! De fleste mødre er hjemme med babyene sine når de er 3 mnd. Så nei, hun er nok ikke like mye sammen med ungene sine som en "vanlig mor".
Gjest *Gjest Skrevet 14. februar 2006 #25 Skrevet 14. februar 2006 Er det noen som er misunnelig eller?
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2006 #26 Skrevet 14. februar 2006 De fleste mødre er hjemme med babyene sine når de er 3 mnd. Så nei, hun er nok ikke like mye sammen med ungene sine som en "vanlig mor". ← Jeg satt 3 timer i en frisørstol da min sønn var 2 mnd mens jeg hadde barnevakt, og det var nok sikkert en time reisetid også.... Dessuten hastet jeg ikke jeg med å komme meg hjem fordi det var utrolig deilig å komme seg ut av huset litt UTEN barn! Så da er jeg i følge ditt syn en dårlig mor som tilbringer alt for lite tid sammen med barna mine? Har du (hvis du har barn) aldri vært ute av huset uten barna dine, selv om barnet bare var 3 mnd?
Gjest *Gjest Skrevet 14. februar 2006 #27 Skrevet 14. februar 2006 Skulle jo skrive litt mer da. Tror ikke hun akkurat er en dårlig mor da. Men hun er heldig. Hun har mennesker rundt seg som kan hjelpe henne akkurat når hun trenger det. Hadde vi hatt mulighet til å dra ut på skitur og hadde hatt flinke barnevakter til å passe på hadde vi og gjort det. Da hadde nok flere blitt stramme og fine igjen ganske mye raskere... Jeg har en teori om at sykehuset fungerer fom fastlegen til kongefamilien. Og hadde du vært lege hadde du ikke sent hjem en syk prins du heller med mindre du er 200% sikker på at han ikke kommer til å bli sykere... Det er en prins vi snakker om her da, tenk for en tragedie for hele landet og ikke minst sykehuset om noe skulle gå galt??? Jeg syns det er riktig å ta ekstra godt vare på disse menneskene jeg...
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2006 #28 Skrevet 14. februar 2006 Skulle jo skrive litt mer da. Tror ikke hun akkurat er en dårlig mor da. Men hun er heldig. Hun har mennesker rundt seg som kan hjelpe henne akkurat når hun trenger det. Hadde vi hatt mulighet til å dra ut på skitur og hadde hatt flinke barnevakter til å passe på hadde vi og gjort det. Da hadde nok flere blitt stramme og fine igjen ganske mye raskere... Jeg har en teori om at sykehuset fungerer fom fastlegen til kongefamilien. Og hadde du vært lege hadde du ikke sent hjem en syk prins du heller med mindre du er 200% sikker på at han ikke kommer til å bli sykere... Det er en prins vi snakker om her da, tenk for en tragedie for hele landet og ikke minst sykehuset om noe skulle gå galt??? Jeg syns det er riktig å ta ekstra godt vare på disse menneskene jeg... ←
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå