Gå til innhold

Har du følelser for x mann/kona som du har barn med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på av ren nysjærrighet om du har følelser for x mann/kona du har barn med? Isåfall hvilken følelser?

Anonymkode: d78e0...491

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig få følelser. Det motsatte av kjærlighet er ikke hat men likegyldighet... stemmer veldig for meg.

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Hat

Anonymkode: 722f1...dc9

Skrevet

Til tross for et langt samliv med psykisk vold så er jeg glad i han ennå. Men også sjeleglad for at jeg kom meg bort. Har hatt ny mann i endel år nå.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker han fortsatt og har masse følelser for han.

Det var dessverre ett forhold preget av alvorlig psykisk vold og jeg så tilslutt ingen annen mulighet enn å sette barna våre sitt velbefinnende foran mine egne behov for å prøve å ordne opp i forholdet.

Det er vondt og jeg går igjennom en skikkelig kjærlighetssorg men vet samtidig innerst inne at jeg har tatt det rette valget.

Anonymkode: 89369...c18

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Veldig likegyldig. Vært slutt i 15 år. Det var allerede over før det ble slutt.

Anonymkode: 1b7b0...7ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hos meg var det blandet. Det var jeg som gikk da så det er sagt. Men jeg hatet oppførselen hans etter det ble slutt. Barnslig oppførsel. Samtidig så husket jeg tilbake til gode tider og minner.

Vi er sammen igjen nå da  så nå er følelsene gode, selv om jeg minnes den barnsligheten da vi var fra hverandre. Men jeg får prøve å legge akkurat det bak meg, for vi har det veldig fint nå.

Anonymkode: b9c70...5d5

Skrevet

slutt i 15 år, null følelser, ikke glad i han engang, var lettet og ferdig med han da jeg gikk ut døra!

• Liker 1
Skrevet

Jeg er fortsatt glad i eksen min, men mer som en bror enn noe annet. Merker vi glir mer og mer fra hverandre etter som barna blir voksne. Tenker det er naturlig og en bra ting. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vennskapelig følelser, og er glad i ham. Ønsker han alt godt. Han er en fin fyr, kjempebra pappa, vi samarbeider bra og vi har en gøyal tone når vi ses. Men ingen romantiske følelser, nei.

Anonymkode: 6c427...ddd

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Vennskapelig følelser, og er glad i ham. Ønsker han alt godt. Han er en fin fyr, kjempebra pappa, vi samarbeider bra og vi har en gøyal tone når vi ses. Men ingen romantiske følelser, nei.

Sånn har vi det også.

Som søsken eller bestevenner. 

Absolutt ingen romantiske følelser og kunne aldri vært intim med han igjen.

Anonymkode: 71b6f...527

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Null følelser, likegyldig er vel det nærmeste jeg kommer. Har vært skuffet i mange år, han giftet seg på nytt og ga blaffen i våre barn. Nå er det mange år siden de hadde noe samvær, så jeg velger å være takknemlig for at jeg fikk 100% av tenårene med dem, selv om det har vært tøft til tider. Men eksen? Nei, null følelser.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Mer avsky enn noe annet. 

Anonymkode: 43376...730

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Sånn har vi det også.

Som søsken eller bestevenner. 

Absolutt ingen romantiske følelser og kunne aldri vært intim med han igjen.

Anonymkode: 71b6f...527

Godt når man klarer å ha det sånn! Alt er så mye enklere.

AnonymBruker
Skrevet

Følelser ja, men ikke av den positive sorten. Jeg gremmes av han, og skjemmes av meg som har vært sammen med han. 

Så ler jeg inni meg når jeg kommer på at han kan kun drite om han er helt naken, men så komme tankene om alle dassene han har tettet fordi han bruker minst en dorull til å tørke seg. Og da ser jeg for meg hvordan rompeballene hans ser ut som en vulva når han ligger på rygg og man løfter opp ballene hans. 

Også husker jeg hvordan han kun satt og spilte fra morgen til kveld, uansett. Også ‘hører’ jeg argumentene hans gjennom alle rettssakene vi har vært i. Faen for en dum fyr!! 
Og jeg var faen så dum som pulte han! 

Så noe romantiske følelser er der absolutt ikke!!’

Anonymkode: 177ee...e21

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei men jeg merker at jeg fortsatt blir innmari lett irritert på de tingene som bidro til at forholdet ble avsluttet og må ta meg i det noen ganger at det ikke er verdt å bruke energi på :) det har gjennom samarbeidet om barna tvunget seg frem et behov for å la ting ligge og å svelge noen kameler som var veldig vanskelig når vi var et par, noen ganger umulig - men som skilt ble det tvingende nødvendig å lære seg å ignorere slikt for barnas beste. Og den irritasjonen man da kjenner på når det dukker opp er sterk. 

Anonymkode: 04d70...0b9

Skrevet

Ekskona hadde en elsker bak min rygg og da jeg fant ut av det så tok jo forholdet slutt. Vi har barn sammen. 

For noen uker siden sendte hun meg en SMS med spørsmålet: ''Tror du det kan bli oss en gang i framtiden''? 

Hun har på de 4 årene vi har vært skilt klart å få ei datter med en annen mann. De er samboere osv og alt ser jo rosenrødt ut på sosiale medier. Det at hun sendte meg den SMS'en forklarer meg at hun ikke har endra seg det skafte grann. 

Svaret er selvfølgelig ''nei''...

• Liker 3
  • Hjerte 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Stort sett helt likegyldig. Noen få ganger litt oppgitt hvis min nå voksne datter forteller at han har gjort noe typisk seg/ teit.

Anonymkode: 477d5...a5e

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...