Gå til innhold

Sex etter 60

Modent

Anbefalte innlegg

Modent skrev (På 16.4.2024 den 21.59):

Voksen kvinne som håper det er noen her på min alder. Opplever fremdeles at jeg har behov i forhold til det erotiske. Er aktiv men møtet ofte utsagnet du er for gammel, føler meg fortsatt ung.

Det er mange som er mye eldre en deg som har sex så ikke bry det om de som sier det. Du kan ha sex i mange år til. kanskje til du er over 80 om det er frisk og sprek. Jeg har hat sex med ei på 75 og vi koste oss og var ikke tvil om at hun hadde det fint.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.4.2024 den 6.58):

Du kommer selv som gammel oppleve orgasmer som blåser deg over ende. Jeg er selv 29, men har ei elskerinne på 71. Ja jeg vet det er fordommer og mange vil syns det er helt vilt med Så stor aldersforskjell, men det blåser jeg i. Både jeg og henne blåser i alder, vi har det superdeilig og har det villeste sexliv. Hun er superkåt og får orgasmer jeg tror de fleste kvinner ville misunt henne. Hun får lett 10-12 orgasmer på en omgang. Alder alene har null å si på sexlyst, kåthet og sexevne.

Anonymkode: 669f5...0e3

Jeg har samme opplevelse bare at jeg er ung og han er gammel. (Ikke det med 10-12 på han da selvfølgelig🤭). Liker følelsen aldersforskjellen gir meg. Han er så trygg og flink, og jeg kan bare nyte.

Anonymkode: deba7...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.4.2024 den 15.10):

Jeg har samme opplevelse bare at jeg er ung og han er gammel. (Ikke det med 10-12 på han da selvfølgelig🤭). Liker følelsen aldersforskjellen gir meg. Han er så trygg og flink, og jeg kan bare nyte.

Anonymkode: deba7...107

Tror vi sitter med samme opplevelsen vi som ung mann og kvinne som er mye de samme erfaringene med en godt voksen partner. Både sexdrive og en selvtillit jeg ofte ikke har opplevd blant yngre. Vi matcher hverandre, jeg som ung og kåt kan tilfredstille henne sexuelt. Hun kan holde det gående i flere og lange omganger. Hun er og så erfaren at hun vet for å nesten blåse hodet av meg når jeg får orgasme. Det er helt klart at mange burde oppleve dette med stor aldersforskjell som noe veldig bra og deilig for begge❤️

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.4.2024 den 6.16):

Men overgangsalder kan også føre til liten sexlyst...

Anonymkode: 10c7d...221

Ja. Det kan det

Anonymkode: a64d0...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona har rundet 60, 

Og vi har fortsatt et aktivt sexliv. 
Men må nok innrømme det ikke er like hyppig nå om dagen som da hun var 23 jeg 22 og begge var nyforelsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.4.2024 den 16.29):

Ikkeno dratt for langt her, dette er sannheten det😅

Jada, jeg regnet ikke med at du gikk tilbake på det.

Anonymkode: 06016...0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Den dagen jeg ikke kan ha sex med kvinner under 40 lengre så slutter jeg å ha sex. Tipper det er rundt 60års alderen så bare å grue seg.

Anonymkode: e778d...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Modent skrev (På 16.4.2024 den 21.59):

Voksen kvinne som håper det er noen her på min alder. Opplever fremdeles at jeg har behov i forhold til det erotiske. Er aktiv men møtet ofte utsagnet du er for gammel, føler meg fortsatt ung.

Holder du deg striglet og ser ok ut vil jeg tro du har sjanse for og finne deg en seksualpartner.

Mann 68.

Anonymkode: 01fc0...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...