Gå til innhold

Sex etter 60

Modent

Anbefalte innlegg

Voksen kvinne som håper det er noen her på min alder. Opplever fremdeles at jeg har behov i forhold til det erotiske. Er aktiv men møtet ofte utsagnet du er for gammel, føler meg fortsatt ung.

• Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Uansett hvem som sier det, hev deg over det. Du har ett liv og står til ansvar bare overfor deg selv. Anbefaler en litt yngre elsker👍

Anonymkode: ee945...78e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvem sier det? Om du prøver deg på 40 åringer, forstår jeg de

Anonymkode: 8f13c...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modent skrev (2 timer siden):

Voksen kvinne som håper det er noen her på min alder. Opplever fremdeles at jeg har behov i forhold til det erotiske. Er aktiv men møtet ofte utsagnet du er for gammel, føler meg fortsatt ung.

Da er du akkurat passe ung da. Er snart 60 jeg og, og kåt som et uvær ennå.. 😁🤭

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
TomSawyer skrev (1 minutt siden):

Da er du akkurat passe ung da. Er snart 60 jeg og, og kåt som et uvær ennå.. 😁🤭

Kan man si at du er en kåtsekk?

Anonymkode: 06016...0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan man si at du er en kåtsekk?

🤭..Du får si akkurat hva du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Modent skrev (4 timer siden):

Jeg tror de på 60+ ikke har forandret seg stort siden de var 40+, men de er kanskje mere på dette å få oppleve sexen mere romantisk og erotisk. Altså at de vil øke kvaliteten et par hakk, med mye mere lidenskap og begjær i sexen. Jeg opplever iallefall det, og at de også har blitt et par hakk kåtere. Jo kåtere, jo mere passion blir det i sexen.

Men jeg får jo enkelte ganger høre at følelser i vennskaps sex bør unngåes, for de er ikke ute etter kjæreste.. Helt ok med en slik deal synes jeg, så jeg må skjule mine følelser for henne. Så jeg lar min forelskelse gå utover musa, da blir jeg et par hakk mere lidenskapelig og begjærlig.. da opplever jeg også et mye bedre vennskap😉
Det må da vel være en kjempegod deal det også?🤭

Btw.. Det skrives, leses, menes og høres så mye om dette med følelser.. Mitt hode er følelser koblet til min sexlyst på en kvinne.. Hvordan skal jeg da klare å gi sex, med lidenskap og begjær uten følelser? Det er jo klink umulig🤔Det er nok også derfor jeg skjuler det, da er det vel ikke rart jeg rundkysser musa?

Så absolutt.. mitt valg er enkelt pga erfaring med damer 60+🥰 og jeg synes alderstegn er så supersexy❤️ Jeg river meg i håret for hver orgasme, for orgasmene blir sterkere og mere intens med årene.. så jeg mister ikke  hår pga alder😅

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men overgangsalder kan også føre til liten sexlyst...

Anonymkode: 10c7d...221

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 51, og håper for guds skyld jeg skal ha et aktivt sexliv helt til jeg dør! Ingen skal få fortelle meg at jeg er blitt for gammel til det, i alle fall 😳

• Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
micromaya skrev (29 minutter siden):

Jeg er 51, og håper for guds skyld jeg skal ha et aktivt sexliv helt til jeg dør! Ingen skal få fortelle meg at jeg er blitt for gammel til det, i alle fall 😳

Du kommer selv som gammel oppleve orgasmer som blåser deg over ende. Jeg er selv 29, men har ei elskerinne på 71. Ja jeg vet det er fordommer og mange vil syns det er helt vilt med Så stor aldersforskjell, men det blåser jeg i. Både jeg og henne blåser i alder, vi har det superdeilig og har det villeste sexliv. Hun er superkåt og får orgasmer jeg tror de fleste kvinner ville misunt henne. Hun får lett 10-12 orgasmer på en omgang. Alder alene har null å si på sexlyst, kåthet og sexevne.

Anonymkode: 669f5...0e3

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

micromaya skrev (5 timer siden):

Kommer mye an på mannen det, mange mister både evne og interesse lenge før 60.  Enig med innlegg nr. 2, finn deg en yngre elsker..... anbefales !   🤩

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du kommer selv som gammel oppleve orgasmer som blåser deg over ende. Jeg er selv 29, men har ei elskerinne på 71. Ja jeg vet det er fordommer og mange vil syns det er helt vilt med Så stor aldersforskjell, men det blåser jeg i. Både jeg og henne blåser i alder, vi har det superdeilig og har det villeste sexliv. Hun er superkåt og får orgasmer jeg tror de fleste kvinner ville misunt henne. Hun får lett 10-12 orgasmer på en omgang. Alder alene har null å si på sexlyst, kåthet og sexevne.

Kunne gått, om du ikke dro den for langt😂

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har fortsatt noen år igjen til 60, men lysten er større enn da jeg var 20 og 30. Uheldigvis gjelder ikke det for min kjære, som har fylt 60 og er mann.

Anonymkode: 77f2d...809

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg tror på ham, selvopplevd med ei på 68 når jeg var 33.  Trodde hun var mye yngre, hun var "spinnvill" og helt fantastisk.        Kanskje ikke 10-12, men fikk mange kraftige orgasmer.  Som Svenskene sier... Hun "njöt och tjöt" i ett sett, så jeg kom ut av tellingen.  Gråt og skrek så jeg ble nesten redd.

Det var hennes første møte med noe "ungt og hardt", etter flere tiår med kjedelig "gubbesex".  Hun var gift.

Anonymkode: 6a7f5...335

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikkeno dratt for langt her, dette er sannheten det😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tror på ham, selvopplevd med ei på 68 når jeg var 33.  Trodde hun var mye yngre, hun var "spinnvill" og helt fantastisk.        Kanskje ikke 10-12, men fikk mange kraftige orgasmer.  Som Svenskene sier... Hun "njöt och tjöt" i ett sett, så jeg kom ut av tellingen.  Gråt og skrek så jeg ble nesten redd.

Det var hennes første møte med noe "ungt og hardt", etter flere tiår med kjedelig "gubbesex".  Hun var gift.

Anonymkode: 6a7f5...335

Det er helt sånn jeg opplever henne. Hun er regelrett helt spinnvill. Og som du sier, hun ser betydelig yngre ut enn alderen hennes. Hun får ofte 10-12 orgasmer, men ikke hver gang. Noen ganger får hun så harde orgasmer at hun er utslått etter 5-6 ganger. Hun her og har levd i et sexlyst forhold i mange år før vi møttes for 2 år siden og vi har sex hver dag.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 51 og han 59. Aldri hatt bedre eller hyppigere sex enn i de 3 årene vi har vært sammen. 

Anonymkode: b6502...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selv har jeg ikke rundet seksti, men en av mine gubber har det og vi har det like fint. 

Mtp hvor mye bedre alt hta blitt med alderen, må det skje noe drastisk for at det skal endre seg om noen få år.

Dessuten er det en økning i smittsomme sykdommer helt opp til åtti pluss, så noen må jo tydeligvis ha seg... Det hadde jeg sagt om noen vågde å si noe så dumt som at du er for gammel..

Anonymkode: 56fca...358

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...