Gå til innhold

"Sexy" undertøy av god kvalitet? helst i stor cup strl.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tips for hvor dere kjøper fint undertøy? Snakker om blonder, korsetter osv. gjerne laget av gode materialer (bomull, silke osv.) ? Også gjerne noen som tilbyr alle typer strl. Jeg er kun en M i klær, men har dessverre H-cups så i vanlige undertøysbutikker finner jeg aldri noe fint. Særlig korsetter er noe jeg ønsker meg, men jeg finner aldri noen som tilbyr min størrelse. 

Anonymkode: 2702a...755

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sett på Mymuse? 

AnonymBruker
Skrevet
laperla skrev (13 timer siden):

Har du sett på Mymuse? 

Takk for svar! Ja der har jeg vært innom, de har størrelsen og mye som ser fint ut men er usikker på kvaliteten? Mye polyester, har du prøvd selv? Hvordan føles det i såfall? Er redd for at det er ubehagelig å ha på. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Primadonna har mye lekkert, og ikke minst er det suveren kvalitet og passform. Koster, men er veldig holdbart! Og de har en del lekkert.

Jeg har ikke prøvd mymuse, men flere venninner som har prøvd har sagt at kvaliteten er dårlig.

Anonymkode: 0706f...555

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.4.2024 den 11.08):

Primadonna har mye lekkert, og ikke minst er det suveren kvalitet og passform. Koster, men er veldig holdbart! Og de har en del lekkert.

Jeg har ikke prøvd mymuse, men flere venninner som har prøvd har sagt at kvaliteten er dårlig.

Anonymkode: 0706f...555

Takk skal sjekke ut primadonna! Kjipt at kvaliteten var dårlig :( det jeg var redd for

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.4.2024 den 11.43):

Takk skal sjekke ut primadonna! Kjipt at kvaliteten var dårlig :( det jeg var redd for

Prima donna er i en klasse for seg når det gjelder kvalitet, min første har jeg hatt i 30 år 😅  er som 30 år langt vennskap, har prøvd andre innimellom, men går alltid tilbake til den solide trofaste bestevennen. 

Anonymkode: c9716...197

AnonymBruker
Skrevet

Holde deg hvertfall unna Careless til Sara Emilie Tandberg. De trusene kan kanskje heller ikke kvalifiseres som sexy. Kvaliteten er dårlig     # skuffetkunde

Anonymkode: a2dec...055

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...