Gå til innhold

Har dere mye besøk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har folk sluttet å ha besøk? Etter vi fikk barn har jeg blitt mer opptatt av å holde menneskene i livet vårt nærmere. Prøver å være flink til å invitere på kaffe eller middag, selv om det ikke blir så ofte som vi ønsker siden småbarnslivet er ganske travelt.

Folk blir overrasket og glad for å bli invitert og det er alltid veldig hyggelig.

MEN, vi blir aldri invitert tilbake? Dette er både familie og venner. Tror ikke de har noe imot oss, men sitter heller med en oppfatning av at bl.a sosiale medier metter folk mer sosialt som gjør at man ikke har behov for besøk?

Litt synd, husker da jeg var lita selv, var så stas både å få besøk og dra på besøk. Ønsker at sønnen min også skal få disse sosiale sammenhengene i oppveksten sin.

Anonymkode: fb449...303

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Litt for mye besøk. Må nesten reise bort eller gjemme oss i kjelleren 😇

Selv på jobb får jeg besøk.

For ikke snakke om alle som skal skravle i tlf.....

Anonymkode: b6eda...f7a

Skrevet

Nei, vi har minst mulig besøk. Unntak er svigerforeldre/tante til barnet, samt mine foreldre.

Min stesønn blir overstimulert av for mye besøk, så vi prøver å unngå det så godt det går, spesielt de dagene han er i barnehagen. I tillegg fylles huset opp hjemme hos hans mamma, så han har godt av "fri" når han først er hos oss.

AnonymBruker
Skrevet

Nei dessverre, men da barnet var mindre hadde vi mye besøk og var pø mye besøk

Anonymkode: b6667...385

Skrevet

Lite besøk her altså. Men det går helt fint 🙂

AnonymBruker
Skrevet

altfor lite besøk her! Blir einstøing av å sitte aleine hele tida. Folk kommer hvis jeg inviterer da, men hadde ønska at folk bare kom og banka på døra mi. 

Anonymkode: f38ec...759

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har omtrent aldri besøk. Elsker det! Men likte besøk da jeg var barn. Nå føler jeg meg mettet på sosialt samvær og hverken inviterer eller drar på besøk. 

Anonymkode: 06a03...325

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke barn, og har sånn helt ok med besøk. Orker ikke styre for folk etter jobb, da møter jeg dem heller ute et sted, men besøk i helg et par ganger i med er fint. Venner av meg eller samboeren, eller foreldrene våre. Myye besøk blir det ikke, nei. 

Anonymkode: edbfa...1ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...