Gjest sjokoladebanan Skrevet 20. april 2024 #21 Skrevet 20. april 2024 Tror ikke jeg hadde brukt penger på det når jeg skulle ha bodd der bare en stund til om det var meg.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #22 Skrevet 20. april 2024 sjokoladebanan skrev (14 minutter siden): Tror ikke jeg hadde brukt penger på det når jeg skulle ha bodd der bare en stund til om det var meg. Nei, har bestemt meg for å droppe det nå. Bytte bare kjøkkenvifte og rør til den, siden vifta funker litt dårlig og det er hull i røret til den Ts Anonymkode: 2bd40...33c
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #23 Skrevet 22. april 2024 Har nettopp kjøpt leilighet selv og byttet ut hele kjøkkenet. Det ble MYYYE dyrere enn jeg hadde tenkt, så det må man bare påregne. Jeg betalt vel bare 10k til rørlegger, 5k til elektriker og 30k til han som monterte kjøkkenet også ble det fliser så da gikk det fort 6-8k der også. Selve kjøkkenet kostet 100k. Og det er snakk om et ganske lite kjøkken i en 38kvm leilighet. Ville kanskje heller bare byttet ut fronter som noen andre nevner her. Det hjelper jo mye på! Anonymkode: 5d403...d96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå