AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #1 Del Skrevet 16. april 2024 Kan godt dra til mer enn ett sted. Jeg har tenkt på å reise litt ulike steder i Italia, eller kombinere London med å fly videre til et annet sted. Egentlig er jeg åpen for forslag. Har ikke vært så mye i østeuropa, så det kunne og vært en mulighet. Barna er 11-16 liker bading og opplevelser. Tog er en fin mulighet, om vi reiste til en by og var der så kunne vi tatt toget videre ut til kysten og avslutte med en badeferie .Har og vurdert Korsika og Mallorca. Noen som har gode ideer eller har gjort dette. Tenker å skygge unna Paris til OL. Anonymkode: a2361...c52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #2 Del Skrevet 16. april 2024 Lido de Jesolo, Venezia og Milano Anonymkode: d4808...6d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #3 Del Skrevet 17. april 2024 Budapest? Er jo flere termalbad der, i tillegg nært grensa til Østerrike og Slovakia Anonymkode: 2a72c...19c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #4 Del Skrevet 17. april 2024 Barcelona❤️ Anonymkode: 28dce...2ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 17. april 2024 #5 Del Skrevet 17. april 2024 Barcelona Gdansk københavn stockholm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #6 Del Skrevet 17. april 2024 Barcelona - barna våre elsker den byen. Mye å finne på. Palma - fantastisk by også. Med mange gode utflukstmuligheter Valencia Nice Biarritz San Sebastian Marseilles Anonymkode: 7caed...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #7 Del Skrevet 17. april 2024 Nice kombinert med Diano Marina i Italia, og hva med å fly hjem etter noen dager i Roma. Fly ril Nice og vær der noen dager, vær en uke på Hotell i Diana Marin, går tog fra Nice, så kan du ta toget videre til Roma 😊 Anonymkode: 156ed...672 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #8 Del Skrevet 17. april 2024 Berlin og Tropical Islands https://www.tropical-islands.de/en Anonymkode: b1c3c...0e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #9 Del Skrevet 17. april 2024 Budapest! Har termalbad i selve byen (innendørs/utendørs), større badeanlegg rett utenfor, og Balatonsjøen er en kort togtur unna. Anonymkode: 136db...d4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #10 Del Skrevet 17. april 2024 I år blir det Malaga-området for oss. Det er ikke en storby, men byen har likevel mye interessant å se på, og shoppingmuligheter. Vi bor tre dager på et hotell nært strand i sentrum, og fire netter en liten kjøretur østover, til en litt mindre by, med tilgang til basseng. Anonymkode: 33fbf...711 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #11 Del Skrevet 17. april 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Budapest? Er jo flere termalbad der, i tillegg nært grensa til Østerrike og Slovakia Anonymkode: 2a72c...19c Vi har kombinert Budapest med å kjøre rundt Balaton sjøen, og ha noen overnattinger der for sol og bad. Men Budapest i Juli var drependes varm, selv på termalbadene var det kvelende. Anonymkode: 255bc...82c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bromance Skrevet 17. april 2024 #12 Del Skrevet 17. april 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kan godt dra til mer enn ett sted. Jeg har tenkt på å reise litt ulike steder i Italia, eller kombinere London med å fly videre til et annet sted. Egentlig er jeg åpen for forslag. Har ikke vært så mye i østeuropa, så det kunne og vært en mulighet. Barna er 11-16 liker bading og opplevelser. Tog er en fin mulighet, om vi reiste til en by og var der så kunne vi tatt toget videre ut til kysten og avslutte med en badeferie .Har og vurdert Korsika og Mallorca. Noen som har gode ideer eller har gjort dette. Tenker å skygge unna Paris til OL. Anonymkode: a2361...c52 Barcelona. Storby og bystrand. Foretrekker selv mindre badebyer i Frankrike, mellom Montpellier og spanskegrensen, men vil du ha storby i tillegg så er Barcelona et godt alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #13 Del Skrevet 17. april 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): San Sebastian Anonymkode: 7caed...6c6 San Sebastian er nydelig, men kan vel ikke akkurat kalles en storby. Anonymkode: c32a2...fec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #14 Del Skrevet 17. april 2024 Barcelona. Styr iallfall unna Korsika, det er ikke verd turen. Bonifacio er fint, men det er ellers en kjedelig og kronglete øy å ta seg frem på. Anonymkode: 8ac60...92d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #15 Del Skrevet 17. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): San Sebastian er nydelig, men kan vel ikke akkurat kalles en storby. Anonymkode: c32a2...fec Er veldig grei å kombinere med spennende Bilbao. Riktignok ikke storby den heller. Men mye å finne på, og spennende for barn. Men TS må være forberedt på at været kan være ustabilt. Det er en del dager, selv i Juli, der det er direkte surt på stranda, og vannet er kaldt. Anonymkode: 255bc...82c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granskudd Skrevet 17. april 2024 #16 Del Skrevet 17. april 2024 Jeg kjøpte en varebil og kastet inni en madrass og ymse og tok med ungene (tenåringer) på 5 uker tur igjennom Nord Eurpoa i 5 uker i fjor. (Danmark, Tyskland, Nederland, England, Skottland og Belgia). Vi synes det var stor stas! Kan absolutt anbefales. Mannen møtte oss i Skottland så han fikk vært med på deler av turen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #17 Del Skrevet 17. april 2024 Jeg ville vurdert Nord-Italia. Der er det stabilt vær, men samtidig fine temperaturer. Det er et område der det er veldig fint å ta ut bil og kjøre selv. Kombiner Como og Bergamo eller Milano. Eller Garda, i kombinasjon med ulike byer, for eksempel Venezia. Anonymkode: 255bc...82c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 17. april 2024 #18 Del Skrevet 17. april 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kan godt dra til mer enn ett sted. Jeg har tenkt på å reise litt ulike steder i Italia, eller kombinere London med å fly videre til et annet sted. Egentlig er jeg åpen for forslag. Har ikke vært så mye i østeuropa, så det kunne og vært en mulighet. Barna er 11-16 liker bading og opplevelser. Tog er en fin mulighet, om vi reiste til en by og var der så kunne vi tatt toget videre ut til kysten og avslutte med en badeferie .Har og vurdert Korsika og Mallorca. Noen som har gode ideer eller har gjort dette. Tenker å skygge unna Paris til OL. Anonymkode: a2361...c52 Barcelona er vel det første som slår meg. Spennende storby med alt den har og by på. Og strender og badeliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #19 Del Skrevet 17. april 2024 Steder jeg har vært som har vært fine: Barcelona Palma (Mallorca) San Sebastien Malaga med tur til alhambra Athen har jeg ikke vært på stranda, bare kjørt forbi - det så veldig fint ut! Og det er ferger til øyene hele tiden fra havna. Dubai hvis dere skal reise vår/høst København, Malmø og Århus har nydelige strender, men er litt væravhengig. Ellers kan du kanskje vurdere Sør-England, nord i Polen og så klart steder som vender mot Middelhavet 😊 Anonymkode: 8c9ad...907 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #20 Del Skrevet 17. april 2024 Tok en lignende tur med barna mine, da tok vi fly til Nice, toget til Diano Marina, der hadde vi bade ferie, så tilbake til Nice, hvor vi var noen dager, og tok dagstur til Monaco, så tok vi toget til Lyon, var der noen dager, så toget til Paris, da bodde vi rett ved Disneyland, og var der i 5 dager, hadde 4 dager i parken, og en dag i Paris, så tok vi fly hjem. Dette er den beste ferien vi har vært på. Anonymkode: 64851...e58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå