AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #1 Skrevet 16. april 2024 Kommer ikke over det. Traff verdens fineste fyr som ble en total drittsekk innefor husets fire vegger, men verdens beste venn og helgen for alle andre rundt. Følte meg så utrolig ensom, og at det måtte være meg det var noe feil med. Hvorfor kasta jeg ikke dritten ut lenge før jeg ble så nedbrutt? Hvorfor bare avslutta jeg ikke ved første og verste episode, faen altså. Anonymkode: ee0c3...d3c 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #2 Skrevet 16. april 2024 Du må tilgi deg selv. Nytter ikke endre på det som har skjedd - du må tilgi deg selv for det som har skjedd, og se fremover. Kommer ikke noe godt ut av å trykke seg selv ned med tanker om hvor dum man var. Vær snill med deg selv, og vær glad du nå er FRI. Anonymkode: c9db8...0a3 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #3 Skrevet 16. april 2024 hvor lenge holdt du ut med ham da? Anonymkode: a7267...c74
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #4 Skrevet 16. april 2024 Er du først typen til å falle for disse mennene så er det mye som skal til for at det ikke gjentar seg. Hvordan har det seg ellers at enkelte kvinner styrer fint unna disse mennene hele livet, mens den andre gruppen kvinner er som fluepapir for disse mennene. Eller omvendt. Anonymkode: c7ed8...e6c 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #5 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Er du først typen til å falle for disse mennene så er det mye som skal til for at det ikke gjentar seg. Hvordan har det seg ellers at enkelte kvinner styrer fint unna disse mennene hele livet, mens den andre gruppen kvinner er som fluepapir for disse mennene. Eller omvendt. Anonymkode: c7ed8...e6c Tenker du selv at dette er nyttig kommentar? Anonymkode: 34f6c...142 1 6
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #6 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenker du selv at dette er nyttig kommentar? Anonymkode: 34f6c...142 Realitetsorientering kalles det. Hvordan har det seg at dette oftest er tilfelle tror du? Anonymkode: c7ed8...e6c
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #7 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Realitetsorientering kalles det. Anonymkode: c7ed8...e6c Nei, det er bare du som spekulerer vilt. Anonymkode: 34f6c...142
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #8 Skrevet 16. april 2024 Vært i det samme. Du må se lærdommen bak det, hva skulle du lære? Ikke straff deg selv noe mer for det. Eller selvpin deg. Hadde det ikke skjedd med han, hadde det skjedd med en annen for han kom inn i livet ditt for at du skulle lære din egen selv verdi. Når du dømmer deg selv som du gjør nå, så avviser du den siden av deg selv og alt blir verre. Du må gå inn i de følelsene og se, forstå og gi kjærlighet. Ikke minst forståelse til den siden av deg selv som valgte å se det gode i han og hadde ett håp. DU har ikke gjort noe galt her. Du må ikke dømme deg selv ❤️ ta det heller med deg. Anonymkode: 8d12e...c0c 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #9 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Er du først typen til å falle for disse mennene så er det mye som skal til for at det ikke gjentar seg. Hvordan har det seg ellers at enkelte kvinner styrer fint unna disse mennene hele livet, mens den andre gruppen kvinner er som fluepapir for disse mennene. Eller omvendt. Anonymkode: c7ed8...e6c Det bunner jo i ulike bakgrunner, oppvekst, traumer, selvverd osv. det er ganske kompliserte greier. Hvis man ikke velger å lære av relasjonen man er i og heales så finner man bare samme mann 50 ganger til i en annen utgave. Man tiltrekkes av «badboys». Daddy isuess muligens Damer som kun finner bra menn er på en annen frekvens generelt, de tiltrekker det de føler og tenker om en selv. De kan eventuelt sette mer grenser(i noen tilfeller) og generelt har bare en annen energi. De tiltrekkes ikke at toxice menn Anonymkode: 8d12e...c0c 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #10 Skrevet 16. april 2024 Høres ut som min eks. Vær glad du faktisk kom deg bort og prøv å ikke la han stjele mer av energien din. Vært stolt over deg selv at du stod opp for deg selv til slutt🙏🏻❤️ Anonymkode: 683d4...666 4
BlackSunshine Skrevet 16. april 2024 #11 Skrevet 16. april 2024 Gratulerer med å komme deg ut av dette! Selv om det kan virke som unyttig å tenke på nå, så gjør du det jo. Så det er nok best å bearbeide det grundig. Du har vært utsatt for svik og psykisk stress av en du har vært glad i. Dette stikker dypt. Lykke til og husk å minne deg selv på din verdi. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #12 Skrevet 16. april 2024 Det høres virkelig ut som en vanskelig situasjon å være i. Å føle seg ensom og forvirret når man står overfor en slik kontrast kan være overveldende. Men husk at det ikke er noe feil med deg. Det er normalt å føle seg usikker i slike situasjoner. Det viktigste er å ta vare på deg selv nå og lære av erfaringene. Det er aldri for sent å sette grenser og ta skritt mot det som er best for deg. Anonymkode: 9140d...326 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #13 Skrevet 16. april 2024 Hvis det er en trøst, så er det helt normalt og vanlig å føle det sånn. Det er tre år siden jeg forlot min eks og har det sånn fortsatt, til tross for terapi en gang i uken, EMDR og samtaler på krisesenter. Men jeg føler det som om jeg er ødelagt og at jeg egentlig ikke finnes mer. Håper selvsagt at det er mer håp for deg. Anonymkode: b3090...a07 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #14 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du først typen til å falle for disse mennene så er det mye som skal til for at det ikke gjentar seg. Hvordan har det seg ellers at enkelte kvinner styrer fint unna disse mennene hele livet, mens den andre gruppen kvinner er som fluepapir for disse mennene. Eller omvendt. Anonymkode: c7ed8...e6c Har man først møtt én mann som bryter en ned så er man dessverre et lett bytte for nestemann som er akkurat lik. Anonymkode: 064d4...6b3 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #15 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hvis det er en trøst, så er det helt normalt og vanlig å føle det sånn. Det er tre år siden jeg forlot min eks og har det sånn fortsatt, til tross for terapi en gang i uken, EMDR og samtaler på krisesenter. Men jeg føler det som om jeg er ødelagt og at jeg egentlig ikke finnes mer. Håper selvsagt at det er mer håp for deg. Anonymkode: b3090...a07 Hvorfor føler du deg ødelagt, hvis du kan beskrive følelsen? Anonymkode: 8d12e...c0c
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #16 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): hvor lenge holdt du ut med ham da? Anonymkode: a7267...c74 2 år AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er du først typen til å falle for disse mennene så er det mye som skal til for at det ikke gjentar seg. Hvordan har det seg ellers at enkelte kvinner styrer fint unna disse mennene hele livet, mens den andre gruppen kvinner er som fluepapir for disse mennene. Eller omvendt. Anonymkode: c7ed8...e6c Ingen fare, jeg forblir nok singel. Til de andre innleggene, takk 🙏🙏 Jeg prøver å minne meg på ordene deres hver dag, glad jeg kom meg bort, at jeg er fri, at jeg lærte noe verdifullt osv. Det gjør bare så vondt at jeg var så alene, så ensom, han skjøv meg bort og behandlet meg dårlig, avfeide meg som om jeg var ingenting, og jeg måtte se på hvor søt og hyggelig han var med venner, naboer, fremmede. Så når vi var hjemme igjen, satt han bare der og surmulet, slengte stygge ting til meg og kommenterte meg. Anonymkode: ee0c3...d3c 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #17 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): 2 år Ingen fare, jeg forblir nok singel. Til de andre innleggene, takk 🙏🙏 Jeg prøver å minne meg på ordene deres hver dag, glad jeg kom meg bort, at jeg er fri, at jeg lærte noe verdifullt osv. Det gjør bare så vondt at jeg var så alene, så ensom, han skjøv meg bort og behandlet meg dårlig, avfeide meg som om jeg var ingenting, og jeg måtte se på hvor søt og hyggelig han var med venner, naboer, fremmede. Så når vi var hjemme igjen, satt han bare der og surmulet, slengte stygge ting til meg og kommenterte meg. Anonymkode: ee0c3...d3c Jeg vet det er drit vondt. Kjent på det samme så mange ganger, er helt jævlig. Men prøv å gå ut av offer mentaliteten, offer mentaliten er ikke noe negativt eller slemt ment. Men høyest vanlig etter man føler seg psykisk mishandlet eller urettferdig behandlet. Selv om det er all din rett til å føle de tingene du føler så er det viktig at du også gir slipp. Bygg deg opp. Bli mer stødig. DU er verdt mer. Dette er IKKE ditt tap! Du ville blitt mentalt utslitt om du ble lenger. 2 å er mer enn nok. Det gikk hit, men ikke lenger ❤️ Prøv å ikke se på deg selv som ett offer, kun fordi det holder deg igjen. Vi gjør dette mot oss selv ved å bli. Vi ser gjentatte ganger at vi blir behandlet dårlig, og vi blir. Til slutt er det vår egen feil. Spør deg selv, hvorfor ble du? Hvorfor føler du de tingene du gjør, går det tilbake til barndom? Det er noe du ikke har bearbeidet og healet når du sitter med disse tankene. Har du opplevd lignende hendelser som barn osv, følt deg avvist, ikke god nok? Dårlig selvsnakk osv Anonymkode: 8d12e...c0c 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #18 Skrevet 16. april 2024 Det er noe du avviser og dømmer i deg selv når du snakker om det. Han gjorde disse tingene mot deg, og du følte deg så dritt og ensom. Det er noe som ligger bak der, en skam, en følelse han ga deg. Det er den følelsen du må hente opp og gi kjærlighet. Gå i meditasjon hvis du klarer, gå tilbake til hendelser mellom deg og han, krangler, stunder hvor du følte deg på ditt minste, 0 verdi. Snakk med denne utgaven av deg selv, snakk med hun. Gi hun masse kjærlighet og forståelse for at hun ble og gi hun aksept for at hun hadde håp og trodde det beste. Drit i hva han gjorde, fokuser på deg. Han var råtten mot deg, men du kan bare hjelpe deg selv. Prøv å få en forløsning i traumene dine. Der finner du mange svar Anonymkode: 8d12e...c0c 2
Fighter83 Skrevet 16. april 2024 #19 Skrevet 16. april 2024 Finnes det samtalegrupper for dere som har opplevd slikt? Jeg tenker ihvertfall at det hadde vært sunt for deg å gå i en slik gruppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå