AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #1 Skrevet 16. april 2024 Hva er det fineste og styggeste du har sett av interiørtrender i det siste? Anonymkode: 0ea44...15c
Million Skrevet 17. april 2024 #2 Skrevet 17. april 2024 (endret) Lys lilla maling på vegger og tak. Så det i en interiørartikkel i Aftenposten. Har vel lest alle de har, men den stakk seg ut fordi det var så gyselig. Eller var det lys lilla tak og lys oransje vegger i kombinasjon? Tror det. Grusomt. Jeg hater lilla. Trenden nå er jo at alt skal ha farger, ut er det med hvitt og grått. Men noen har dratt den trenden i en litt sær retning, og gjør alt for å lage så sprø og stygge fargekombinasjoner som mulig og kaller det "fresht og fargerikt og levende". Jeg liker at vi har fått farger inn i hus og hjem igjen, det er en trend jeg ønsker velkommen. Men ikke alle slags farger, og farger som ikke passer sammen. Endret 17. april 2024 av Million
Peanut Skrevet 17. april 2024 #3 Skrevet 17. april 2024 Liker farger som vist her jeg ^^, https://www.thenordroom.com/color-trends-2024/ Feks Den under synes jeg ikke var såå ille @Million ? <_< 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #4 Skrevet 17. april 2024 Det styggeste er spiler på vegger og tak, sengegavl, rom brukt som kontor så barn må dele rom. Anonymkode: 1820a...d2c 1
kokkos Skrevet 17. april 2024 #5 Skrevet 17. april 2024 Nye boliger eller stylede boliger der *ALT* er lysebeige, svart, grått, eller hvitt. Ikke bare vegger, gulv og tak, men også absolutt alt av møbler, interiør, og dekor. Fullstendig nitrist og deprimerende i mine øyne. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå