Gjest Lano Skrevet 8. februar 2006 #1 Skrevet 8. februar 2006 Tenkte det kunne være morsomt å mimre litt over en genial serie som gikk på Tv2 rett etter at de startet sendinger... Vi kjøpte nemlig Murder One på dvd i England for to uker siden, og nå har vi sett alle 23 episodene. Fantastisk bra serie, enda den er 10 år gammel!! Vi husket ikke så mye annet enn Daniel Benzali som spiller Ted Hoffman, og den dystre intromusikken, men det ble altså et gledelig gjensyn! Noen andre som husker?
LilleBille Skrevet 8. februar 2006 #2 Skrevet 8. februar 2006 (endret) Husker absolutt - og blir minnet på den med jevne mellomrom - i og med at Daniel Benzali nå spiller i en eller annen serie (husker selvfølgelig ikke hvilken) som går på TV nå. Murder One var super - spesielt den første serien. Han som var "skurken" i den første serien - spiller vel politi el. i en annen serie nå - og jeg sliter med å kunne se på ham som snill jeg - snakk om å gjøre inntrykk. Endret 8. februar 2006 av LilleBille
Gjest Lano Skrevet 8. februar 2006 #3 Skrevet 8. februar 2006 Jeg regner med at du tenker på Stanley Tucci som spilte Richard Cross, LilleBille? Slem mann!
LilleBille Skrevet 8. februar 2006 #4 Skrevet 8. februar 2006 .. nei ikke han ... (kanskje det var serie to jeg tenker på) - det var han som spilte den unge ekle "filmstjernen"
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #5 Skrevet 8. februar 2006 Fin serie det ja, men at det er 10 år siden??????
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #6 Skrevet 8. februar 2006 Ja, den serien husker jeg. Han skalla store mannen og dama med langt lyst og såååå fint hår Er det virkelig 10 år siden?
LilleBille Skrevet 8. februar 2006 #7 Skrevet 8. februar 2006 .. nei ikke han ... (kanskje det var serie to jeg tenker på) - det var han som spilte den unge ekle "filmstjernen" ← Tror faktisk han spiller i Den tredje vakten nå
Gjest Lano Skrevet 8. februar 2006 #8 Skrevet 8. februar 2006 Aha, du tenker på Jason Gedricksom spiller Neil Avedon? Han har blant annet spilt i Ally McBeal. Murder One ble laget i 1995, den siste episoden ble sendt på tv2 i mai 1996. Nesten nøyaktig 10 år siden, altså!
Malama Skrevet 8. februar 2006 #11 Skrevet 8. februar 2006 Ja, jeg husker. Murder One den første, den likte jeg, men jeg husker at jeg syntes nummer to var litt skuff, fordi jeg varså begeistra for den første. Likte serien, og husker, i alle fall!
Gjest gjest1 Skrevet 8. februar 2006 #12 Skrevet 8. februar 2006 Fin serie det ja, men at det er 10 år siden?????? ← Er det virkelig så lenge siden? Uansett, morsomt at denne tråden kom nå. Snakket faktisk om denne serien med en venninne for et par dager siden. Kjempebra serie, utrolig spennende. Kunne godt tenkt meg å se den igjen
Gjest Lano Skrevet 8. februar 2006 #13 Skrevet 8. februar 2006 Det var et veldig gledelig gjensyn for oss, i hvert fall! Selv om vi må innrømme at vi ikke husket så veldig mye... Men det var jo egentlig bra - for det ble veldig spennende mot slutten!!
Varja Skrevet 8. februar 2006 #15 Skrevet 8. februar 2006 Ja, det var en fin serie, men TV2 er da mye eldre enn 10 år?
Gjest Lano Skrevet 8. februar 2006 #16 Skrevet 8. februar 2006 De startet sendingene sine i 1992, så de er litt eldre enn 10 år ja, du har helt rett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå