Mozart73 Skrevet 16. april 2024 #1 Skrevet 16. april 2024 (endret) Vi skal i 50 ård lag i sommer til en bekjent. Jubilanten (kvinne) vet ikke hva hun ønsker seg , men vi ønsker å gi en gave. Hva er vanlig å gi i gaver tiln50 åringer? Endret 16. april 2024 av Mozart73
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #2 Skrevet 16. april 2024 Det er jo så vanskelig å si, kommer jo helt an på vedkommendes interesser. Da min mor fylte 50 år så gikk vi barna sammen og ga henne tandemhopp i gave. Men da visste vi også at det var noe hun lenge hadde hatt lyst til å gjøre. Anonymkode: 68302...9fa 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #3 Skrevet 16. april 2024 Hvorfor legger du dette på Barn og Familie? Anonymkode: a6b43...244
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #4 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor legger du dette på Barn og Familie? Anonymkode: a6b43...244 Er vel stort sett de med "barn og familie" som kan gi et svar... Anonymkode: 83e23...cdd 1 2
BlackSunshine Skrevet 16. april 2024 #5 Skrevet 16. april 2024 Min erfaring: opplevelser eller noe personlig (f.eks et bilde tilbake i tid som er fint innrammet). Jeg har gitt bort flybilletter tidligere, da jeg har hatt masse bonuspoeng. Det har vært suksess. Jeg har også gitt bort en middag på en bra restaurant.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #7 Skrevet 16. april 2024 Opplevelser, eller noe til hobby vedkommende har Anonymkode: d8d28...b0a
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #8 Skrevet 17. april 2024 Billetter til konsert, teater, show som dere tror passer Gavekort på spa En god, litt dyr vin eller Champagne Et epletre om hun har hage Noe hun liker men ikke unner seg vanligvis etter interesse Gavekort på ut og spise, gjerne sammen med dere om det passer Anonymkode: a55fc...969 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #9 Skrevet 20. april 2024 Jeg var i samme situasjon for litt over ett år siden, bare at det er jeg som var femtiåringen med mer enn nok av ting, og uten gaveønsker. Jeg fikk flere opplevelsesgaver som jeg er kjempeglad for: konsertbilletter, et festivalpass, en venninnehelg; det ble skapt mange gode minner i løpet av året. 🤗 Jeg har strikking og søm som hobbyer, og jeg fikk også både garn, stoff og mønster i gave. Alt dette er jo gaver som koster litt, så både venner og familie hadde laget spleisegrupper. Når det er sagt: jeg ble også superglad for vin, champagne og morgenlevering. Anonymkode: 2b7cf...50f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå