AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #1 Del Skrevet 16. april 2024 Vi skal i 50 ård lag i sommer til en bekjent. Jubilanten (kvinne) vet ikke hva hun ønsker seg , men vi ønsker å gi en gave. Hva er vanlig å gi i gaver tiln50 åringer? Anonymkode: 697aa...ba1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #2 Del Skrevet 21. april 2024 Gavekort på spa? Anonymkode: 5dfb3...a89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #3 Del Skrevet 21. april 2024 Botox Anonymkode: f5daa...850 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #4 Del Skrevet 21. april 2024 Reisegavekort, felles opplevelse, God mat/ restaurantbesøk. Hadde jeg fått botox hadde jeg virkelig blitt såret Anonymkode: 8759a...fd6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #5 Del Skrevet 21. april 2024 Gavekort på vinbar/vinkurs om hun er glad i vin. Gavekort på restauranter, valgfritt show, spa. Anonymkode: 229de...63f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #6 Del Skrevet 21. april 2024 Jeg tenker også på felles opplevelse som tur (enten det er i skogen eller til et fint hotell), restaurant, konsert, teater, alt etter hva en vet jubilanten liker. Jeg fikk nylig en slik opplevelsesgave til 40-årsdagen min, og satte veldig stor pris på det. Det beste var at opplevelsen var sammen med dem som ga meg gaven. Og det at de brukte den tiden og ville dele den opplevelsen med meg varmet i hvert fall meg veldig. Anonymkode: 59b6f...1fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 21. april 2024 #7 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (På 16.4.2024 den 18.28): Vi skal i 50 ård lag i sommer til en bekjent. Jubilanten (kvinne) vet ikke hva hun ønsker seg , men vi ønsker å gi en gave. Hva er vanlig å gi i gaver tiln50 åringer? Anonymkode: 697aa...ba1 Spørs litt på interresser men jeg pleier ønske meg gavekort til WWF. Da støtter hun gjennom gaven arbeidet med å redde utsatte dyrebestander og den siste villmarka vi har igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macaron Skrevet 21. april 2024 #8 Del Skrevet 21. april 2024 Prisnivå? Synes det er forskjell på bekjentgave og nær venninnegave. Dere begge er bedt, ville gitt gave på rundt 500,. Feks 2 vinflasker eller gavekort på et teatersted/showsted/ gavekort på Mester Grønn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #9 Del Skrevet 21. april 2024 Gavekort på restaurant, gavekort på mester grønn som en skriver, vin og blomsterbukett, Sist jeg var i 50 års dag hadde jeg med gavekort på spa fordi jeg vet du hun liker slikt.. Anonymkode: 22566...bab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 21. april 2024 #10 Del Skrevet 21. april 2024 https://youwish.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #11 Del Skrevet 26. april 2024 Har vært i flere 50-årsdager de siste årene. Vi har gått sammen flere venninner/par og kjøpt fine smykker (armbånd, ørepynt eller anheng). Vi har gitt cirka 500 hver og når man slår seg sammen med andre kan det bli ordentlige fine gaver. Husk byttekort. Anonymkode: c9301...8c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå