Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge hatt problemer med at jeg er for mye tent. Dette kan være plagsomt også siden jeg får dårligere fokus på alt annet.

Hvordan kan jeg redusere dette? Spise lakris? Selv om jeg ikke er stiv hele tiden, så er jeg tent på en eller annen måte....noen som vet noe om dette eller har lignende problem?

Når jeg blir tent hele tiden så vil jeg ha sex, men kan jo ikke kreve det av kjæresten stakkars. Vil heller være aseksuell for min egen skyld.

Skrevet

Forskyvninger av tanker? Legge fokus på andre ting?

Skrevet

Tråden er ryddet for utenomsnakk.

Trille (mod)

Skrevet

å bare slett denne tråden trille

blir bare for dumt. fins ikke noe svar eller noe å diskutere alikevel om dette temaet.

Skrevet

Jeg synes ikke det er noen dum tråd i det hele tatt. Med tanke på hvor mange det angår, burde det finnes ihvertfall én som har noe fornuftig å si. Skulle gjerne hørt noen tips selv.

Skrevet

Jeg også er veldig kåt, jeg syns det er helt normalt å være kåt i ung alder. Hvorfor skal man spare seg så altfor mye når tiden renner vekk fra oss? Hvorfor ikke ha det godt mens vi kan, mens vi fremdeles ser bra ut og vi har muligheten til å forføre og tenne hverandre kun med å vise oss frem?

Syns ikke du skal prøve å bli mindre kåt, finn heller noen som passer deg bedre og er like kåt som det du er.

Skrevet

Jeg pleier å pumpe hagla hver kveld, og ellers når jeg har tid, flere ganger om dagen. får liksom klart syn igjen, etter en omgang.

Skrevet

Eller ganske enkelt bruke seg opp fysisk. Det har vært min medisin. Jobb til du stuper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...