Gå til innhold

Anti flush klær for overgangsalderen fra Lindex - erfaringer? Eller andre tips til klær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kjennes ut som den f**kings overgangsalderen er på vei. 
Forsiktige hetebølger kommer og går. Jeg lurer på om noen har noen tips til overdeler som er behagelige? 
Har lest at silke er beste stoffet, men det koster ofte veldig mye. 
Er ikke så glad i "lag på lag" stilen, så jeg drømmer om å finne noen behagelige topper med temperaturregulering (som ikke er/ser ut som treningstøy). 
Tusen takk for alle tips og råd (ber ikke om råd om behandling, hormoner etc. Kun klesplagg). 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil anbefale tynn bomulls overdel. Svetter du mye så vil det vise godt på silke som ikke er behagelig og ha på i det hele tatt. Tettsittende plagg ville jeg unngått. Jeg gikk mye i oversized t-skjorter på det verste. Men jeg har egentlig vært heldig med svettetoktene og ikke så ille som mange andre. Uansett så tror jeg du må prøve deg fram. Det er jo litt ulikt hva man liker og ha på seg. dessverre er det sinnsykt mye syntetiske stoffer i klærne så her kan det bli prøving og feiling. 

Anonymkode: 5ccb6...203

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøv femarelle. De funker for meg.

Anonymkode: 59ee8...39e

AnonymBruker
Skrevet

Tynne ullgensere fra Pierre Robert. Har med korte ermer og ull regulerer temperatur best av alle stoffer. 

Anonymkode: 7f9b2...7af

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Prøv femarelle. De funker for meg.

Anonymkode: 59ee8...39e

Den funker ikke på leseforståelsen da! 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Den funker ikke på leseforståelsen da! 

😂

Skrevet

Takk for klestips! 

AnonymBruker
Skrevet
Aurora Borealis skrev (2 timer siden):

Det kjennes ut som den f**kings overgangsalderen er på vei. 
Forsiktige hetebølger kommer og går. Jeg lurer på om noen har noen tips til overdeler som er behagelige? 
Har lest at silke er beste stoffet, men det koster ofte veldig mye. 
Er ikke så glad i "lag på lag" stilen, så jeg drømmer om å finne noen behagelige topper med temperaturregulering (som ikke er/ser ut som treningstøy). 
Tusen takk for alle tips og råd (ber ikke om råd om behandling, hormoner etc. Kun klesplagg). 

Lege. Det finnes null grunner til å leve som i middelalderen. Vi har moderne legevitenskap - bruk den.

Ellers så er klær og sengetøy i lin det beste av det beste. Ikke bomull og ikke silke. Lin er fremragende for alle og enhver. Regulerer varme og fukt som en helt.

Anonymkode: da72e...63d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...