AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #1 Skrevet 16. april 2024 Hvor mange var foran deg i fastlege kø og hvor lenge venta du da? Anonymkode: 68bce...121
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #2 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor mange var foran deg i fastlege kø og hvor lenge venta du da? Anonymkode: 68bce...121 Etter 5 år hadde jeg rykket frem fra 150. plass til 100. plass. Da gav jeg opp og satte meg på en ny liste. Anonymkode: f7f19...167
Million Skrevet 16. april 2024 #3 Skrevet 16. april 2024 Det var ledig plass, så jeg smatt rett inn. Ønsket meg en kvinnelig lege, og det var en med ledig plass på listen hos et lokalt legekontor da jeg flyttet hit for noen år siden. Hun var av utenlandsk opphav, kanskje det var grunnen til at hun hadde ledig plass mens ingen av de norske hadde. Hun var en veldig sympatisk og flink lege, så jeg var godt fornøyd de årene jeg hadde henne som fastlege, før hun sluttet. Dette er i Oslo. Mange leger og legekontor å velge mellom, vet ikke om det har noe å si for hvor mange som har ledig listeplass.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #4 Skrevet 16. april 2024 På 37 plass, venta i to år, har ikke skjedd noe på ett år Anonymkode: cc0c9...e85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå