AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #1 Skrevet 16. april 2024 Jeg har snust skruf Fresh mint å har veldig lyst å ha en nikotin og tobakk fri snus med smak av mint. Jeg leser på nettet at dette heller ikke er anbefalt. Jeg blir bare forvirret. Hvilken snus er trygt da som gravid? Andre som ønsker å dele erfaringer her ? Anonymkode: ab709...b0e
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #2 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har snust skruf Fresh mint å har veldig lyst å ha en nikotin og tobakk fri snus med smak av mint. Jeg leser på nettet at dette heller ikke er anbefalt. Jeg blir bare forvirret. Hvilken snus er trygt da som gravid? Andre som ønsker å dele erfaringer her ? Anonymkode: ab709...b0e Ingen? Anonymkode: bbc1c...a73 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #3 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har snust skruf Fresh mint å har veldig lyst å ha en nikotin og tobakk fri snus med smak av mint. Jeg leser på nettet at dette heller ikke er anbefalt. Jeg blir bare forvirret. Hvilken snus er trygt da som gravid? Andre som ønsker å dele erfaringer her ? Anonymkode: ab709...b0e Til alle: overskriften skulle være: Kan man bruke nikotinfri mint snus som gravid? Ikke kan man bruke (nikotin fri) mint snus. For ikke endret det etter jeg la ut innlegget. Ts Anonymkode: ab709...b0e
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #4 Skrevet 16. april 2024 Jeg har snust nikotinfri snus i alle mine svangerskap - 4 stk, nr 5 nå. Null problem. Ingen kommentar fra jordmor, fastlege eller føden om det. Bare å sjekke at de ikke inneholder ginseng f.eks eller andre stoffer gravide skal holdes unna. De har ikke kok dokumentasjon på bruk av nikotinfri snus til å kunne anbefale eller ikke anbefale bruken - derfor gis ikke konkret råd. Anonymkode: e0672...69a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå