Gå til innhold

Angrerett treningssenter når gruppetimer utgår

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har forstått at det er 14 dagers angrerett ved treningssentere ol.

Gjelder dette også dersom man har meldt seg inn med formål om å gå på enkelte gruppetimer og de plutselig tatt bort?

Treneren hadde ikke mulighet lenger, det er ikke mulig å sette opp et tilsvarende tilbud. 

Tilbudet har vært mangelfullt fra jeg begynte for noen mnd siden, grunnet sykdom og ferie. Har ikke fått benyttet meg av tilbudet 100% og har fra starten av følt at jeg betaler dyrt for et opplegg som ikke fungerte. Iallfall nå som tilbudet ikke står lenger.

Tenker på oppsigelstid...

Gjelder ikke vanlig angrerett hvor man kan bruke retten dersom "produktet" ikke svarer til det som er forventet?

Noen som kan svare på dette?

Anonymkode: 69235...8e5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke angrerett på en tjeneste du har inngått, med mindre du kjøpte den på nettet, og det er kun to uker angrerett. 

Du mener kanskje oppsigelsesfrist, eller reklamasjon? 

Anonymkode: 007c6...562

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er ikke angrerett på en tjeneste du har inngått, med mindre du kjøpte den på nettet, og det er kun to uker angrerett. 

Reklamasjon ja? 

Anonymkode: 69235...8e5

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er ikke angrerett når man kjøper tjenester på treningssenter, men mange sentere gir mulighet til å angre i løpet av 14 dager.

I TS sitt tilfelle kan hun prøve å reklamere siden senteret ikke kan tilby tjenesten som var ts sitt formål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...