Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Noen her som vet om kroppen kan lage ny slimpropp når den går så seint som i uke 39+3? Den har gått litt etter litt over 3 dager nå, hvor det den siste dagen nå har kommet en svæær en.. Ting skjer selvfølgelig når det skjer, men man blir jo litt nysgjerrig på om det kanskje nærmer seg noe nå som man begynner å bli en smuuule lei🤪

Anonymkode: 61b83...7fe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hei! Noen her som vet om kroppen kan lage ny slimpropp når den går så seint som i uke 39+3? Den har gått litt etter litt over 3 dager nå, hvor det den siste dagen nå har kommet en svæær en.. Ting skjer selvfølgelig når det skjer, men man blir jo litt nysgjerrig på om det kanskje nærmer seg noe nå som man begynner å bli en smuuule lei🤪

Min gikk to ganger den siste tiden rett før termin, tror det var som deg ca. Fødsel startet av seg selv 3 dager over termin og gikk ganske raskt. Fødte første på 3.5t 

Anonymkode: a7276...eb7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Min gikk to ganger den siste tiden rett før termin, tror det var som deg ca. Fødsel startet av seg selv 3 dager over termin og gikk ganske raskt. Fødte første på 3.5t 

Oooh. Kjekt å vite!! Merker at den fortsatt ikke er «ferdig» heller. Kom masse slim igjen nå😅 

Åjj. Håper jeg også får en rask fødsel. Kjenner jeg gruer meg ganske mye og bare vil ha det overstått!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oooh. Kjekt å vite!! Merker at den fortsatt ikke er «ferdig» heller. Kom masse slim igjen nå😅 

Åjj. Håper jeg også får en rask fødsel. Kjenner jeg gruer meg ganske mye og bare vil ha det overstått!

Min følelse etter den fødselen var "jeg trodde det skulle være vondere." Alle er forskjellige, vet ikke hva som avgjør dette. Ingen andre i min familie har så raske og enkle fødsler  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...