AnonymBruker Skrevet 16. april #1 Del Skrevet 16. april Flere som sliter med nattspising ? Er så LEI av å våkne opp etter 1 time , med ulvehunger og ikke få sove igjen før jeg spiser noe.... Jeg spiser bra med mat på dagtid og nok proteiner... Er bare så møkklei😅 Anonymkode: c9623...186 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #2 Del Skrevet 16. april Har aldri skjedd i hele mitt liv…. Anonymkode: 61daa...ca2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #3 Del Skrevet 16. april Heldig🤣 Anonymkode: c9623...186 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #4 Del Skrevet 16. april Har kun hatt problemer med dette når jeg har ligget for lavt på kaloriene på dagtid. Da hadde jeg også ganske høyt aktivitetsnivå på dagtid. Ble veldig sulten om natta, og måtte ha noe mat. Nå hender det at jeg en gang i blant våkner og er sulten, men jeg ignorerer det. Tar kanskje en slurk vann. Så sovner jeg igjen etter hvert. Kanskje du har vendt kroppen til å spise på natta, og det er derfor du blir så veldig sulten? Anonymkode: 6ed78...ee2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sminkebord Skrevet 16. april #5 Del Skrevet 16. april Jeg er ofte sulten på natta, og synes mat er såå godt når jeg egentlig skal sove. Pleier som regel å stå i mot trangen til å spise(evt at jeg tar meg litt yoghurt eller lignende om det er helt krise), og sovner igjen. Kanskje prøv å spise noe rett før du legger deg? Vet det ikke er anbefalt å spise rett før leggetid, men er nok ikke anbefalt å spise på natten heller😅 Mulig kroppen din har laget seg en litt uheldig vane. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megda Skrevet 16. april #6 Del Skrevet 16. april spis noen timer før du skal sove og spar karbohydratene til sent på dagen. det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #7 Del Skrevet 16. april Jeg gjorde det før. Det er noe svineri! Jeg la så på meg. For meg var det stress. Anonymkode: a64c4...715 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #8 Del Skrevet 17. april Samme her... føler jeg må faste halve dagen pga kaloriinntaket på natterstid🥵 Ellers triller jeg snart rundt!!! Anonymkode: c9623...186 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #9 Del Skrevet 17. april Jeg blir sulten på natta hvis jeg spiser siste måltid for tidlig. Nå spiser jeg kveldsmat kl 22 og er ikke sulten på natta. Sikkert ikke anbefalt å spise så sent, men bedre enn å stå opp kl 02 og sluke ned all mat jeg finner. Anonymkode: 783d9...e3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #10 Del Skrevet 17. april Kan du ha problemer med magesyren? Ganske typisk at det oppleves som sult utpå kvelden/natten. Anonymkode: ecb47...9bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå