AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #1 Skrevet 16. april 2024 Man leser fra tid til annen her på KG om kvinner som elsker å la seg bruke av partner. Altså de har fri tilgang, og de tenner på det. Jeg sliter med å forstå dette. Kan de som føler det slik, prøve forklare? Anonymkode: b5343...cb9
Frkego Skrevet 16. april 2024 #3 Skrevet 16. april 2024 Vet ikke helt hvordan det kan forklares. Det er vel bare så enkelt at jeg tenner på det. Mulig det er begjæret hans for meg kanskje. Det at han bare må ha meg. Også blir det jo veldig spontant når han bare tar for seg, enten jeg er våken eller sover. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #4 Skrevet 16. april 2024 Her går det begge veier, han liker å bli brukt av meg også. Det er noe dyrisk over det. Han må bare ha og tar, at jeg bare må ta i mot. Vanskelig å forklare, det tenner meg bare. Det tenner meg også å sette meg tungt på ansiktet hans eller ri han så lenge JEG vil og trenger. Anonymkode: 1d9b6...097 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #5 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Man leser fra tid til annen her på KG om kvinner som elsker å la seg bruke av partner. Altså de har fri tilgang, og de tenner på det. Jeg sliter med å forstå dette. Kan de som føler det slik, prøve forklare? Anonymkode: b5343...cb9 Dette gjelder alle kjønn. Hva som ligger bak, er så mangt.. "Fri tilgang" betyr innafor allerde avtalte rammer, og handler for min del om å gi fra meg kontrollen, ha det deilig og vite at jeg blir behandlet slik at jeg har det bedre etterpå enn før. "Fri tilgang" betyr forskjellig fra person til person og fra dag til dag 😉 Anonymkode: 2aa8e...3be 1
oslom Skrevet 16. april 2024 #6 Skrevet 16. april 2024 Mulig ts sliter med å forstå - men det er veldig vanlig. Jeg er i et slikt forhold nå. Vi avtaler playrape, har stoppord + at det ikke er vold i bildet overhodet. Men et element av maktesløshet for henne. Det er vel som med mat - noen liker noe - noen andre liker noe annet...
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #7 Skrevet 16. april 2024 Man halle alle varianter. Jeg har feks «fri tilgang». Aldri blitt avvist på seksuelt initiativ fra min partner og kommer sannsynligvis aldri til å bli det heller. Om jeg ikke er tankeløs og vil ta for meg når hun er syk etc. Men at man har «fri tilgang» betyr ikke at jeg benytter meg av det ofte. Går jo i perioder. Nå er det flere måneder siden. Sikkert 9-10 mnd siden. Om jeg vil ha sex i kveld, så er ikke det noe problem, men det betyr ikke at jeg benytter meg av det. I perioder er det mer en nok å vite at man kan. Anonymkode: ad561...d40
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #8 Skrevet 16. april 2024 Sex når du vil, hvor du vil og hvordan du vil. Og partner bare lar deg gjøre det. Drømmen🤩 Skulle ønske det kunne hende meg. Anonymkode: e7df1...e38 1
TomSawyer Skrevet 16. april 2024 #9 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Man leser fra tid til annen her på KG om kvinner som elsker å la seg bruke av partner. Altså de har fri tilgang, og de tenner på det. Jeg sliter med å forstå dette. Kan de som føler det slik, prøve forklare? Anonymkode: b5343...cb9 Fra en manns perspektiv burde alle menn fått free use på blå resept.. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #10 Skrevet 16. april 2024 6 minutter siden, TomSawyer said: Fra en manns perspektiv burde alle menn fått free use på blå resept.. Hvordan skulle dette foregå i praksis? De færreste kvinner ville samtykket til å la en fremmed mann ha "free use" av henne. Det måtte da ha blitt kidnapping og voldtekt i fangenskap for å få dette til. Er det noe du støtter? Anonymkode: 571ee...42f
TomSawyer Skrevet 16. april 2024 #11 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvordan skulle dette foregå i praksis? De færreste kvinner ville samtykket til å la en fremmed mann ha "free use" av henne. Det måtte da ha blitt kidnapping og voldtekt i fangenskap for å få dette til. Er det noe du støtter? Anonymkode: 571ee...42f 😂🤭 Hva tror du da? Tror du jeg støtter det?
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #12 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan skulle dette foregå i praksis? De færreste kvinner ville samtykket til å la en fremmed mann ha "free use" av henne. Det måtte da ha blitt kidnapping og voldtekt i fangenskap for å få dette til. Er det noe du støtter? Anonymkode: 571ee...42f Tror nok han mener partner. Må ikke heise voldtektsflagget med en eneste gang. Anonymkode: e7df1...e38
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #13 Skrevet 16. april 2024 Vi lever på free use. Er nesten bare sånn vi har sex, altså at når innfallet kommer over en av oss, så tar vi for oss av den andre, og det pleier å funke:)) lite "legge oss og så kline og ha sex"sex, kan være midt under matlaging, når en av oss kommer inn døra, om morgenen, vekke den andre med sex etc. Anonymkode: 918f9...169
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #14 Skrevet 17. april 2024 Kjenner meg igjen i dette. Samboeren min har veldig høy sexdrift og jeg kan nesten ikke huske tilbake på en dag uten sex minst én gang. Han er over 30, jeg er noen år yngre og vi har bodd sammen i snart fem år. Jeg husker han sa en gang at sex var det viktigste for ham i et forhold (litt rart å si), og free use er nok en del av "pakten" i forholdet. Alltid kveldssex. Jeg mener alltid. Ofte om morgenen også og på ettermiddagen. Initiativet kommer nesten alltid fra ham, siden jeg egentlig ikke rekker å ta det selv. Og selv om jeg ikke alltid er like innstilt på det, er jeg så enkel å få "med", og det vet han. Jeg kommer lett av vanlig vaginal sex og dermed blir det enkelt. Skulle jeg noen ganger tenkt meg å ha lest i en bok om kvelden? Jo, jeg kunne jo det. Men det er også en konsekvens av en sånn free use-"pakt", og i et parforhold må man jo jenke seg overfor hverandre. Anonymkode: 31b3e...232
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #15 Skrevet 17. april 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Man leser fra tid til annen her på KG om kvinner som elsker å la seg bruke av partner. Altså de har fri tilgang, og de tenner på det. Jeg sliter med å forstå dette. Kan de som føler det slik, prøve forklare? Anonymkode: b5343...cb9 Det er jo ikke alt man trenger å forstå. Anonymkode: 6c685...506
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #16 Skrevet 17. april 2024 Mr.Macintosh skrev (9 timer siden): I det pro-feministiske sosialist utopiet Skandinavia skriker kvinner etter ekte menn og ikke skinny jeans soy boys som syns Coldplay og annen kjedelig, passiv soyboymusikk som Ed Shenigan er bra! Fordi de er genetisk programert til å søke en beskytter for dem og avkom og ikke en beta pussy med trange bukser, Justin Baby cut som unnskylder seg hele tiden og forstår seg ihjel på dem konstant. En liten tøffel som gjør som de blir fortalt hele tiden mens han pusher barnevogna for dem. En slave uten baller! That simple! Ikke rart de er utro! "Sug kuken min, hore!" sier jeg! "Okidoki" sier de. Etterpå terrorpuler jeg dem i rævhølet deres. Så drar de hjem og spiser maten med beta-hannen sin som han har laget for dem fordi han er "myk mann" som "forstår det svake kjønn" og de har null respekt for, men bare er sammen med for økonomisk sikring. Kanskje får de et kyss på kjeften (om de er heldig) med sædsmaken min på leppene. Nå får jeg hat. Blir sikkert slettet også av feminismens vaktpudler her inne, hjernevasket av sosialistregimet som de er, men det er likevel sant. Jeg har LAAAAAAAAAAAAAAANG erfaring med dette og vet hva jeg snakker om! Og hva skal de gjøre med det? Sende meg en melding der det står: "Som kjæresten til ***** syns jeg dette er dårlig gjort at du ligger med henne. Dette finner jeg veldig upassende og sårende og skal ta det opp med min terapigruppe for "myke menn" neste uke.". OH, I'M SO FUCKING SCARED! I'M PISSING AND SHITTING MY PANTS AND THE SAME TIME! BE A MAN ABOUT IT! I'll SMACK YOU THE FUCK OUT FORDI DU ANER IKKE HVORDAN DU ER DET! LOL Sett litt for mye på alpha male inspirasjons videoer? Anonymkode: ae6f2...a78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå