Gå til innhold

Soler/bader du toppløs?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Soler og/eller bader du deg toppløs, der dette er akseptert? 

Jeg kan sole meg toppløs når jeg er i utlandet, og sjansen for å treffe kjentfolk er liten. Men tar på toppen når jeg bader eller går langs stranden. 

Anonymkode: 9bc23...730

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Soler meg naken hjemme på terrassen. Har lite til ingen innsyn.

Soler/bader aldri offentlig toppløs. Gjorde det sist som 13 åring. Og opplevde da at bilder med fullt navn ble spedt, og aldri igjen. 

Anonymkode: 98732...143

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei. Føler meg ubekvem. Men har ingenting imot at andre gjør det.

AnonymBruker
Skrevet

Soler meg aldri toppløs, uansett hvor jeg er.

Anonymkode: 9eb84...e6b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Aldri. Prøvde en gang i utlandet for mange år siden, men ble bare flau og utilpass.

Anonymkode: 60677...97b

Skrevet

Elsker å være naken / være toppløs. Men alene .

Min største drøm er å ha en hytte langt oppi fjellheimen der jeg kan sitte i trusa og drikke kaffe om morgen -laaangt vekk fra folk.

• Liker 2
Gjest Bromance
Skrevet

Ja soler meg toppløs der jeg har muligheten til det. Hjemme hvis jeg unngår innsyn fra naboer, og i utlandet (søreuropa) både ved bolig (hvis det er hindret innsyn) og på stranda i utlandet bryr jeg meg ikke hvem som ser på. Reiser til et sted der det er minimal med risiko for å møte noen nordmenn,  og hvertfall ingen jeg kjenner...

Skrevet (endret)

Nei. Jeg gjorde det på 80- og 90-tallet på sydenturer, men da var det noe absolutt alle gjorde. Det var mer unntaket at man så noen med bikinitoppen PÅ når man var på stranden da. Men jeg gjorde det aldri hjemme i Norge, da var det alltid hele bikinien på.

Nå til dags soler jeg meg aldri, for jeg liker det ikke lenger. Så det blir ikke noe toppløs eller med topp her. Har hatt hudkreft to steder så jeg unngår sola nå.

Endret av Million
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men jeg hadde nok gjerne gjort det om jeg ikke hatet utseendet til puppene mine sånn. Har ikke problemer med å være naken på spa, men toppløs soling er ikke for meg.

Anonymkode: de748...4b6

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke behov for det og bryr meg ikke om brystene er bleke!

Anonymkode: 26d2d...f92

AnonymBruker
Skrevet

Har gjort det hele livet fordi jeg hadde flotte struttende bryster, men nå har de krympet litt og jeg er ikke like flott synes jeg.

Anonymkode: 12023...96f

Skrevet

Soler meg uten topp på terrassen og på ferie i utlandet, men aldri på stranda "her hjemme"

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, er flau over puppene mine. Men ser for meg at det er en befriende følelse å være naken eller bikinitopp fri, så lenge man ikke trenger å tenke på hvem som ser og hva de tenker.

Men beskytter puppene mot solen da 😅

Anonymkode: 50b69...93e

Skrevet

Jeg både soler meg og bader toppløs😎😜

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, er flau over puppene mine. Men ser for meg at det er en befriende følelse å være naken eller bikinitopp fri, så lenge man ikke trenger å tenke på hvem som ser og hva de tenker.

Men beskytter puppene mot solen da 😅

Ikke noe å være flau over så lenge de ikke henger ned til knærne.

Anonymkode: fabbd...f84

AnonymBruker
Skrevet

Synes toppløs er flott! Og alle som vil burde gjøre det uten at menn blir griser og plager…

Anonymkode: 5adec...216

AnonymBruker
Skrevet

Mamma gjør det hvis det ikke er barn på stranda ellers er toppen på. Noe hun har gjort hele livet mitt. Helt normalt for meg. 

Anonymkode: f550f...6fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hverken soler meg eller bader i det hele tatt 

Anonymkode: b16b8...9c3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke noe å være flau over så lenge de ikke henger ned til knærne.

Anonymkode: fabbd...f84

De henger til anklene, pass deg så jeg ikke angriper deg med dem. Bare tenk på det arealet jeg kan utnytte med disse i slag 😅

Skrevet

Knytter opp bikinien bak når jeg ligger på magen, men soler ikke brystvortene - bryr meg ikke om puppene er hvite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...