AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #1 Skrevet 16. april 2024 Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli rimelig utslitt. Baby har egentlig sovet veldig bra om nettene, men siste uka kaver hun store deler av natta. Hun legges mellom 19 og 20, sover da godt i to timer ish før kavingen begynner. Og den varer stort sett hele natta. Hun ligger og snur hodet fra side til side og ynker seg litt. Hun virker ikke våken når dette pågår, og noen ganger sovner hun av seg selv igjen, men som oftest må puppen til for at hun ikke skal våkne helt. Hun har to tenner som er på vei, kan dette være grunnen? Vi samsover, men har så smått begynt å introdusere egen seng. Hun sover i den på dagtid innimellom, samt at jeg kan legge hun der på kvelden. Men da våkner hun etter 20-30 min og må over i min seng for å sovne igjen Jeg har selvsagt også hørt om denne 4 month sleep regression. Jeg tror egentlig jeg bare trenger å høre at dette er noe flere har vært gjennom og at det gikk fort over Jeg føler meg rett og slett full av mangel på søvn nå om dagen. Far kan avlaste på ettermiddagen/kvelden så jeg kan slappe av litt, men hun krever mye pupp om natta så da får han ikke gjort stort Hilsen sliten førstegangsmamma Anonymkode: 8ee54...718
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #2 Skrevet 16. april 2024 Føler med deg! Har nettopp vært der. Hold ut, og fortsett å la far hjelpe deg der han kan. Det går snart over. Nå kan du jo begynne så smått med smaksprøver og etterhvert trappe opp med skikkelige måltider. Min er 6,5 mnd og har endelig begynt å sove gjennom natta med kun én oppvåkning. Anonymkode: 9168a...536 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #3 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Føler med deg! Har nettopp vært der. Hold ut, og fortsett å la far hjelpe deg der han kan. Det går snart over. Nå kan du jo begynne så smått med smaksprøver og etterhvert trappe opp med skikkelige måltider. Min er 6,5 mnd og har endelig begynt å sove gjennom natta med kun én oppvåkning. Anonymkode: 9168a...536 Har prøvd litt grøt og fruktmos. Grøten begynner å bli akseptert, men den mosen kunne jeg holde for meg selv Også får jeg så dårlig samvittighet for jeg blir så irritert på natta når jeg ikke får sove. Hun gir meg verdens største smil på morgenen da, og da angrer jeg for at jeg var irritert Håper det går over snart. Gruer meg liksom til nettene nå Anonymkode: 8ee54...718
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #4 Skrevet 16. april 2024 Hold ut og prøv å sov på dagen. Det går over Anonymkode: 9f477...83b
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #5 Skrevet 16. april 2024 Det er kjipt altså! Min er 7mnd og må fortsatt hjelpes i søvn med puppen mange ganger i løpet av kvelden/natta. Anonymkode: 35e6a...e23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå