AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #1 Del Skrevet 16. april 2024 Hei! Er nysgjerrig på om det er flere som tror på ånder/spøkelser? Og tror dere på synske mennesker? Jeg selv har opplevd ekstremt mye, så jeg føler meg ganske sikker på at det finnes. Jeg tror også på synske mennesker. Var hos ei synsk dame som blant annet forklarte nøyaktig hvordan hele huset mitt såg ut innvendig, hun har aldri vært hos meg før😅 Anonymkode: 6f84e...6ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #2 Del Skrevet 16. april 2024 Nope. Tror heller ikke på Jesus, tannfeen eller julenissen Anonymkode: 68e48...5a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #3 Del Skrevet 16. april 2024 Nope. Tror heller ikke på Jesus, tannfeen eller julenissen Anonymkode: 5a55a...b2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #4 Del Skrevet 16. april 2024 Nope. Tror heller ikke på Jesus, tannfeen eller julenissen Anonymkode: 3eeb7...f92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #5 Del Skrevet 16. april 2024 Ja, heilt klart. Anonymkode: e7130...66d 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 16. april 2024 #6 Del Skrevet 16. april 2024 Ja og ja 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mirie Skrevet 17. april 2024 #7 Del Skrevet 17. april 2024 Ja til det første, til det andre, jeg vet ikke? Kanskje, men jeg har ikke møtt noen som har overbevist meg helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 18. april 2024 #8 Del Skrevet 18. april 2024 Jeg tror det er en annen dimensjon hvor vi ender etter vårt biologiske liv..jeg tror ikke på religiøse skrifter som fungerer som båndtvang for oss i dette livet slik at vi kan få det så mye bedre etter at vi dør. Jeg vil aldri bøye meg for et narrativ som fratar meg frihet og pålegger meg undertrykkelse fordi alt det gode kommer når jeg er død..det er slikt jeg kaller å skremme folk i hersk motiv... jeg tror ikke på reinkarnasjon, men jeg tror at ånd kan ta bolig i alt levende. midlertidig som permanent.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #9 Del Skrevet 21. april 2024 Ja, til begge. Jeg har sett selv og snakket med åndsfrender. Noen er født med sterkere intensjoner, men det er ikke alle som vet å utvikle disse. Anonymkode: 00e71...cf2 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selbu Skrevet 21. april 2024 #10 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, til begge. Jeg har sett selv og snakket med åndsfrender. Noen er født med sterkere intensjoner, men det er ikke alle som vet å utvikle disse. Anonymkode: 00e71...cf2 Mener du intuisjon? 🤔 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #11 Del Skrevet 21. april 2024 Selbu skrev (28 minutter siden): Mener du intuisjon? 🤔 Takk, mobil må ha oversatt for meg 😆🙂 Anonymkode: 00e71...cf2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #12 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, til begge. Jeg har sett selv og snakket med åndsfrender. Noen er født med sterkere intensjoner, men det er ikke alle som vet å utvikle disse. Anonymkode: 00e71...cf2 Stemmer. Dei aller fleste kan utvikle sine spirituelle kanalar ❤️ Anonymkode: e7130...66d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayer Skrevet 21. april 2024 #13 Del Skrevet 21. april 2024 (endret) Jeg er litt redd for det flygende spaghetti-monsteret. Sjekker under senga hver kveld. 🫨 Endret 21. april 2024 av Mayer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ditzy Doo Skrevet 21. april 2024 #14 Del Skrevet 21. april 2024 Mayer skrev (4 minutter siden): Jeg er litt redd for det flygende spaghetti-monsteret. Spaghetti! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. april 2024 #15 Del Skrevet 21. april 2024 Senest denne uka som var hadde jeg en ganske god og synlig bevegelse på ene gardinet ved verandadøra mi. Ingen trekk, døra var lukket og jeg var ikke i nærheten. Tok opp mobilfilm av det. Noe satt det i gang og jeg aner ikke hva, så jeg holder mulighetene åpne. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ditzy Doo Skrevet 21. april 2024 #16 Del Skrevet 21. april 2024 (endret) Jeg tror det finnes noe mellom himmel og jord. Altså, et levende menneske består av energi. Energi kan aldri oppstå eller forsvinne, den kan bare gå over i andre former. Så jeg syns ikke det virker rart at (f.eks) et menneskes energi (spøkelse om du vil) kan henge igjen blant oss. Hvorfor dem ikke har gått videre, vet jeg ikke. Kanskje dem har noe ugjort her på jorda??? Endret 21. april 2024 av Ditzy Doo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #17 Del Skrevet 21. april 2024 Absolutt, jeg har personlig fått mange bevis for det. Anonymkode: cda9a...5d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gentleman59 Skrevet 21. april 2024 #18 Del Skrevet 21. april 2024 Ja, og de rosa grisene fløy nettopp forbi. Sett noen alver siden sneen gikk? Møtt nøkken kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 21. april 2024 #19 Del Skrevet 21. april 2024 Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden): Senest denne uka som var hadde jeg en ganske god og synlig bevegelse på ene gardinet ved verandadøra mi. Ingen trekk, døra var lukket og jeg var ikke i nærheten. Tok opp mobilfilm av det. Noe satt det i gang og jeg aner ikke hva, så jeg holder mulighetene åpne. Kan det være ventilen som er åpen? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #20 Del Skrevet 22. april 2024 Mayer skrev (3 timer siden): Jeg er litt redd for det flygende spaghetti-monsteret. Sjekker under senga hver kveld. 🫨 Men du er på en måte nysgjerrig på det alternative likevel tror jeg. Du er nok er ateist, men det hadde vært artig å lest deg en gang. For du er ikke typen som hadde vært lett å overbevise heller hehe. Anonymkode: 71e9a...07e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå