Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ei veninne som er dritpen, men hun tror ikke på det selv og går ikke inn for å bli kjent med noen heller.. jeg kom ut av ett forhold noen mnd siden og 3 ulike menn begynte å prate med meg.. noe jeg syns var veldig rart😅 ja jeg har jo brydd meg og hørt på de sine problemer og tanker før jeg slo opp med x-en, men det var aldri noe romantisk fra min side.  Han ene ville bare flørte, han andre ville prate om livet og sistemann pratet om psykisk helse. Så jeg skravler bare med de, og kort tid etter sender de hjerter, og noen andre litt mer flørtete😅 Hvorfor er det så forskjell for noen å få kontakt med menn og andre ikke?? Hvis man vil ha noen må man bare bli kjent med de, og være genuint interessert i den andre personen.. Og se hvem som er innenfor din slags usynlige "liga" 🙈 Hvordan kan jeg få veninnen min i ️gamet️ igjen? Jeg gidder ikke fortelle henne dette på denne måten fordi det vil ikke få henne til å føle seg bedre, så derfor vil jeg ha noen litt mer forsiktige tips🙊🙈

Anonymkode: 90292...ec8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan være at hun oppfattes som overlegen, utilnærmelig, enten på en veldig åpenbar måte eller at det handler mest om blikk og at hun ikke tenker over hvordan hun responderer på ting.

Anonymkode: 056d9...129

• Nyttig 2
Skrevet

Kanskje hun ikke har lyst til å bli med i gamet akkurat nå? Spør om hun har lyst til å treffe evt en kjæreste? Synes ikke du skal dra henne med hvis hun ikke har lyst.

Hvis hun har lyst, kan du jo si at du må gi guttene en sjanse. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
exictence skrev (Akkurat nå):

Kanskje hun ikke har lyst til å bli med i gamet akkurat nå? Spør om hun har lyst til å treffe evt en kjæreste? Synes ikke du skal dra henne med hvis hun ikke har lyst.

Hun har såå lyst.. det knuser hjerte mitt at hun ikke tror hun er god nok.. hun fortjener alt i denne verden og har virkelig verdens beste hjerte og verdier❤️😔

AnonymBruker
Skrevet
exictence skrev (2 minutter siden):

Hun blir og usikker på gutters intensjoner, og derfor trekker seg unna også.. så det å ta henne med på etc bar er ikke det beste stedet😅..

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun har såå lyst.. det knuser hjerte mitt at hun ikke tror hun er god nok.. hun fortjener alt i denne verden og har virkelig verdens beste hjerte og verdier❤️😔

Du kan jo prøve å backe henne opp med å gi henne selvtillit. Mest på det personlige. 

• Hjerte 1
Skrevet

Det kommer an på hvor utadvendt man er og hvor stort nettverk man har. De damene jeg kjenner som er single er ikke noe dårligere enn andre på noen som helst måte, de lever bare roligere liv og er ikke flørtete.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan være at hun oppfattes som overlegen, utilnærmelig, enten på en veldig åpenbar måte eller at det handler mest om blikk og at hun ikke tenker over hvordan hun responderer på ting.

Anonymkode: 056d9...129

Tror på dette jeg også!

Når jeg dater damer så leser jeg kroppsspråket, og får en klar indikasjon på om de er interessert eller ikke. Snakker da små subtile trekk med kroppsspråket. 

Er hun kjølig, kald og viser avstand med kroppsspråket, så tar jeg det som et hint, og ønsker henne lykke til videre med datingen.

Anonymkode: eb0e2...ad5

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

For min del har jeg alltid vært valgt bort fordi jeg er stygg. Har aldri blitt sjekket opp, lagt an på, fått kjærlighetserklæringer osv. Har vært i to seriøse forhold, og blitt brukt for sex (med løgn innabords) tre ganger. I de to seriøse forholdene var mennene egentlig sammen med meg av andre grunner enn attraksjon. Noen få år inn i forholdet sluttet de å ha sex med meg fordi de ikke anså meg attraktiv. Han siste fikk faktisk ultimatum da han var helt knust etter at jeg gikk fra ham - jeg kunne forsøke igjen hvis han kunne gi meg perspektiv på at vi skulle ha sex en gang i fremtiden. Det kunne han dessverre ikke love. Altså syntes han jeg var så ekkel at han ikke kunne gå på akkord med seg selv for å bevare et ekteskap han så gjerne ville bevare.

Min nåværende mann har begynt å dabbe av på sexen, han også. Unnskyldninger og unnskyldninger, gikk tilbake på forlovelsen (jeg fridde, han sa ja for så å ombestemme seg åtte måneder senere), mindre og mindre oppmerksomhet generelt.

Jeg har samtidig flere mannlige venner som har NULL interesse i meg som dame (derfor funker vennskapene). Jeg får aldri plagsom oppmerksomhet og kan sitte på julebordet uten uønskede tilnærmelser, flørting og lignende. Befriende og samtidig litt sårt at ingen anser meg attraktiv nok. Sånn har det vært hele livet - både da jeg var syltynn, ung jente med vakre former og lange bein, og nå som jeg er eldre, har enda finere former, men også et par kilo ekstra. Stygt fjes er stygt fjes, uansett hvor fin kroppen er. Og da er det ingen som synes man er noe særlig. Og nei, jeg har aldri gått etter "de kjekkeste" eller være innadvendt og usosial. Gikk mye på disco og sånt i min ungdomstid, driver med mange hobbyer der menn er overrepresentert, prater med alle, smiler og har humor. Jeg har blant annet blitt avvist av en helt ordinær mann som var 32 år eldre enn meg, en veldig overvektig mann og flere andre som ikke akkurat er i "topp 10" eller ikke engang i "topp 50" objektivt sett. Jeg likte dem, da. Men de likte ikke meg.

Anonymkode: 9d409...70b

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror på dette jeg også!

Når jeg dater damer så leser jeg kroppsspråket, og får en klar indikasjon på om de er interessert eller ikke. Snakker da små subtile trekk med kroppsspråket. 

Er hun kjølig, kald og viser avstand med kroppsspråket, så tar jeg det som et hint, og ønsker henne lykke til videre med datingen.

Anonymkode: eb0e2...ad5

Hun her hadde nok blitt mer smigret, men så snur hun det rundt til "men hva vil du egentlig med meg?" Og derfor backer unna.. Og trekker inn tidligere erfaringer..

Jeg sa ifra til henne en gang når hun fikk oppmerksomhet fra en mann, men denne mannen kjente jeg godt siden han var beryktet kan man si for å få damer til sengs😅😅 Han skrøt av det selv, fortalte om alle puppebildene *og andre bilder* han hadde fått osv.. Han kjøpte henne en drikke, og satte nærme henne. Så jeg trakk henne til siden og sa pass på for akkurat han der.. Så jeg merket at det knuste hjerte hennes når dette var første ordentlige interaksjonen hun hadde med en mann i 18 års alder.. (dette er mange år siden). Men det betyr ikke alle menn er sånn!! Det var bare ekstrem uflaks😔

AnonymBruker
Skrevet

For min del har jeg alltid vært valgt bort fordi jeg er stygg. Har aldri blitt sjekket opp, lagt an på, fått kjærlighetserklæringer osv. Har vært i to seriøse forhold, og blitt brukt for sex (med løgn innabords) tre ganger. I de to seriøse forholdene var mennene egentlig sammen med meg av andre grunner enn attraksjon. Noen få år inn i forholdet sluttet de å ha sex med meg fordi de ikke anså meg attraktiv. Han siste fikk faktisk ultimatum da han var helt knust etter at jeg gikk fra ham - jeg kunne forsøke igjen hvis han kunne gi meg perspektiv på at vi skulle ha sex en gang i fremtiden. Det kunne han dessverre ikke love. Altså syntes han jeg var så ekkel at han ikke kunne gå på akkord med seg selv for å bevare et ekteskap han så gjerne ville bevare.

Min nåværende mann har begynt å dabbe av på sexen, han også. Unnskyldninger og unnskyldninger, gikk tilbake på forlovelsen (jeg fridde, han sa ja for så å ombestemme seg åtte måneder senere), mindre og mindre oppmerksomhet generelt.

Jeg har samtidig flere mannlige venner som har NULL interesse i meg som dame (derfor funker vennskapene). Jeg får aldri plagsom oppmerksomhet og kan sitte på julebordet uten uønskede tilnærmelser, flørting og lignende. Befriende og samtidig litt sårt at ingen anser meg attraktiv nok. Sånn har det vært hele livet - både da jeg var syltynn, ung jente med vakre former og lange bein, og nå som jeg er eldre, har enda finere former, men også et par kilo ekstra. Stygt fjes er stygt fjes, uansett hvor fin kroppen er. Og da er det ingen som synes man er noe særlig. Og nei, jeg har aldri gått etter "de kjekkeste" eller være innadvendt og usosial. Gikk mye på disco og sånt i min ungdomstid, driver med mange hobbyer der menn er overrepresentert, prater med alle, smiler og har humor. Jeg har blant annet blitt avvist av en helt ordinær mann som var 32 år eldre enn meg, en veldig overvektig mann og flere andre som ikke akkurat er i "topp 10" eller ikke engang i "topp 50" objektivt sett. Jeg likte dem, da. Men de likte ikke meg.

Det er veldig trist å høre.. du vil nok heller ikke ha sympati tipper jeg hvis du er som meg.. men man lærer så lenge man lever, og det er nok flere der ute som føler det samme som deg. Man kommer langt med god personlighet, og utseende trekker vekk drittsekkene heldigvis. Håper du finner deg en som setter pris på deg for den du er og elsker hele deg, det fortjener du virkelig❤️

AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig trist å høre.. du vil nok heller ikke ha sympati tipper jeg hvis du er som meg.. men man lærer så lenge man lever, og det er nok flere der ute som føler det samme som deg. Man kommer langt med god personlighet, og utseende trekker vekk drittsekkene heldigvis. Håper du finner deg en som setter pris på deg for den du er og elsker hele deg, det fortjener du virkelig❤️

Problemet er at utseendet er nødvendig for menn for å tenne. De kan late som i en begrenset periode, eventuelt kan de genuint ha lyst på dama på grunn av personligheten og andre egenskaper i den ville forelskelsesrusen, før det roer seg og de synes det er ekkelt å ha sex med dama. 

Sympati vil jeg ikke ha. Jeg er klar over at jeg er stygg, og får ikke akkurat gjort noe med det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...