Gjest MSN-bruker Skrevet 8. februar 2006 #1 Skrevet 8. februar 2006 Når jeg sjekker hendelsesloggen på MSN for å se når kontaktene mine har endret status, ser jeg iblant at enkelte har en tendens til å skifte status mellom pålogget og opptatt i ett kjør. Gjerne kan det bare være for et par sekunder om gangen, og slik kan det holde på i flere timer. Og da blir jo jeg nysgjerrig... Hva kan årsaken til dette være? Noen tips til hva de da kan holde på med?
Gjest Nemesis Skrevet 8. februar 2006 #2 Skrevet 8. februar 2006 Du kan krysse av for om du vil stå som opptatt når fullskjermsprogrammer kjører. Kan jo være at de ser forskjellige videoklipp eller lignende.
Gjest MSN-bruker Skrevet 8. februar 2006 #3 Skrevet 8. februar 2006 Men kan statusen skifte 2-3 ganger på ett sekund ved fullskjermsvisning da mon tro? Her er et eksempel på hvordan en av mine kontakter skiftet status innenfor et lite tidsrom: 09:09:27 Opptatt 09:09:48 Pålogget 09:10:28 Opptatt 09:10:28 Pålogget 09:10:28 Opptatt 09:10:48 Pålogget Og slik kan det fortsette i flere timer... Statusen kan altså bli endret tre ganger i samme sekund, og slikt gjør meg nysgjerrig!
Gobi Skrevet 16. februar 2006 #4 Skrevet 16. februar 2006 (endret) Vel, kanskje personen kikker gjennom sine store *kremt* bildesamling i fullskjermmodus? Ved hjelp av ACDSee eller noe lignende program? . Endret 16. februar 2006 av Gobi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå