Gå til innhold

BALI

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har vært på Bali nylig? Hva ligger prisnivået på, tenkte på pizza ute eller en kylling/ris rett på en vanlig restaurant? 

Anonymkode: 1667f...04e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kommer litt an på hvor du er, men prisnivået er generelt ganske hyggelig sett med norske øyne.

Anonymkode: 7ca92...84b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var der i mars, i Ubud. Var ganske billig. Betalte kanskje 40-60 kroner for en pizza, 40-60 for en smoothie bowl. Hotellrommet kosta 250 kroner natta for veldig fint dobbeltrom. Taxi fra flyplassen kosta 110 kroner (nesten to timer i taxi), men har sett høyere enn det, jeg fikk en god pris.

Anonymkode: 2f1f2...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sorry...men verste plassen jeg har vært. Hvorfor er Bali så pop egentlig? Kom deg uten for turistplassene å se virkeligheten der..... 🙄

Anonymkode: 4ac2a...d19

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen hater Bali, andre elsker det. Jeg drar og gjør oss opp en mening tenker jeg. 🙂 Jeg skal til Nusa Dua i 10 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Sorry...men verste plassen jeg har vært. Hvorfor er Bali så pop egentlig? Kom deg uten for turistplassene å se virkeligheten der..... 🙄

1 hour ago, AnonymBruker said:

Bali er sletent.. stay away 

Anonymkode: f8885...2a4

Tipper at ts er istand til å gjøre sine egne vurderinger. Hva med å heller svare på det ts spør om?

Prisnivået på Bali er rimelig, særlig hvis du velger balinesisk mat. Kyllingretter lå på mellom 50-80 kr for en person. Kommer sikkert litt an på hvor på Bali du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Pusle skrev (2 timer siden):

Tipper at ts er istand til å gjøre sine egne vurderinger. Hva med å heller svare på det ts spør om?

Prisnivået på Bali er rimelig, særlig hvis du velger balinesisk mat. Kyllingretter lå på mellom 50-80 kr for en person. Kommer sikkert litt an på hvor på Bali du er.

Kylling er ikke noe man bør spise hvor som helst i verden...innholder resistente bakterier, selv i Norge.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor på Bali var du? Jeg var i Ubud og hadde det dritfint, men festestedene langs stranden, spesielt Kuta og noen andre, er kjent for å være jævlige. Det er som å si at folk aldri bør dra til Spania fordi de selv har vært en uke på Ibiza.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Kylling er ikke noe man bør spise hvor som helst i verden...innholder resistente bakterier, selv i Norge.

To late, spiser masse kylling i Norge og utlandet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
sikkerpådet skrev (På 17.4.2024 den 10.17):

To late, spiser masse kylling i Norge og utlandet.....

Er dere 2 late som skal på tur?

Anonymkode: bf235...27c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er dere 2 late som skal på tur?

Anonymkode: bf235...27c

🤣Eller too late....

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.4.2024 den 14.12):

Kom deg bort fra Kuta og diverse resorts, så får du se en fantastisk øy!

Anonymkode: 21154...0a3

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.4.2024 den 9.14):

Hvor på Bali var du? Jeg var i Ubud og hadde det dritfint, men festestedene langs stranden, spesielt Kuta og noen andre, er kjent for å være jævlige. Det er som å si at folk aldri bør dra til Spania fordi de selv har vært en uke på Ibiza.

Jeg har også vært i Ubud, men jeg ble drittlei av trafikken. Den var skikkelig plagsom. Ville ikke anbefalt Ubud for mer enn et par dager iallefall selv om rismarkene og Monkey forest var morsomt. 

Anonymkode: 5cbe8...8c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...