Gjest papaya Skrevet 11. november 2002 #1 Skrevet 11. november 2002 Da jeg mottok lønnen på fredag oppdaget jeg at jeg hadde fått inn aaaaltfor mye lønn på kontoen - to ganger så mye som jeg egentlig skulle ha hatt! :o Hva gjør jeg med dette? Hvem skal jeg si ifra til? Regner ikke akkurat med at disse pengene nå er mine, selv om det ikke hadde vært å forakte. Noen som vet?
Linnie Skrevet 11. november 2002 #2 Skrevet 11. november 2002 Du BØR si i fra,hvis det blir oppdaget i ettertid, må du uansett betale tilbake, og da er det jo litt kjipt...
Gjest Uinnl. Frk Dings Skrevet 11. november 2002 #3 Skrevet 11. november 2002 Ta kontakt med de/den på jobben som har personalansvar og hør hva de vil gjøre med saken. Om det er enn så fristende å holde kjeft, så vil feilen sannsynligvis bli oppdaget før eller siden, og da er det best å ha sitt på det rene! :D Frøken Dings
Majken Skrevet 11. november 2002 #4 Skrevet 11. november 2002 Dere har vel et lønningskontor som ordner lønna som du kan ringe til og ordne opp i misforståelsen? Hvis ikke så ta det opp med sjefen på jobben om hva du bør gjøre.
Madison Skrevet 11. november 2002 #5 Skrevet 11. november 2002 Det samme skjedde meg en gang. Ring lønningskontoret, det er stor sjanse for at feilen blir oppdagen uansett. Best å bli sett på som ærlig, ikke sant :D
RoadQueen Skrevet 11. november 2002 #6 Skrevet 11. november 2002 Jepp - ta det opp med lønningskontoret/personalansvarlig. Før eller senere blir feilen oppdaget og da trekkes det for den tidligere feilutbetalingen. Easy come - easy go....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå