AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #1 Skrevet 16. april 2024 Skadelidende har fått bistandsadvokat. Jeg har ikke hørt noe, men har bedt politiet ringe meg da jeg ikke er hjemme p.t. Det er mange løgner i forklaringen, men jeg står for det JEG faktisk HAR gjort. Når blir jeg kontaktet av politiet, og når bør jeg få advokat. Kan advokat være med til avhør? Skadelidende har demens. Sykehuset anmeldte. Jeg har en dom fra jeg var ung, ubetinget i fire uker. Spiller det også inn selv om det er 35 år siden? Vær vennlig og bruk vær varsom plakaten her. Jeg har det vondt nok fra før, og det samme har skadelidende. Anonymkode: 8368f...f1f 1
Eva-Lena Skrevet 16. april 2024 #2 Skrevet 16. april 2024 (endret) Du bør kontakte advokat med en gang. Advokat kan være med i avhør, det er veldig vanlig faktisk. Endret 16. april 2024 av Eva-Lena 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #3 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skadelidende har fått bistandsadvokat. Jeg har ikke hørt noe, men har bedt politiet ringe meg da jeg ikke er hjemme p.t. Det er mange løgner i forklaringen, men jeg står for det JEG faktisk HAR gjort. Når blir jeg kontaktet av politiet, og når bør jeg få advokat. Kan advokat være med til avhør? Skadelidende har demens. Sykehuset anmeldte. Jeg har en dom fra jeg var ung, ubetinget i fire uker. Spiller det også inn selv om det er 35 år siden? Vær vennlig og bruk vær varsom plakaten her. Jeg har det vondt nok fra før, og det samme har skadelidende. Anonymkode: 8368f...f1f Du bør kontakte advokat så fort som mulig hvis du vet at du har gjort noe galt… Anonymkode: b795e...663
Apis Skrevet 16. april 2024 #4 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Skadelidende har fått bistandsadvokat. Jeg har ikke hørt noe, men har bedt politiet ringe meg da jeg ikke er hjemme p.t. Det er mange løgner i forklaringen, men jeg står for det JEG faktisk HAR gjort. Når blir jeg kontaktet av politiet, og når bør jeg få advokat. Kan advokat være med til avhør? Skadelidende har demens. Sykehuset anmeldte. Jeg har en dom fra jeg var ung, ubetinget i fire uker. Spiller det også inn selv om det er 35 år siden? Vær vennlig og bruk vær varsom plakaten her. Jeg har det vondt nok fra før, og det samme har skadelidende. Anonymkode: 8368f...f1f Du bør ringe politiet og rådføre deg om behov for advokat, det vil telle til din fordel. Ikke be politiet ringe deg. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #5 Skrevet 16. april 2024 Hvis det blir en straffesak så får du oppnevnt en advokat, men det kan jo ta tid. Anonymkode: 23712...fcb
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #6 Skrevet 16. april 2024 Vi begynner å få amerikanske tilstander så advokat er bestandig anbefalt uansett om man er uskyldig eller ikke, alt kan brukes mote deg. Om du har økonomi , advokat før du sier noe som helst til noen. Anonymkode: 8c873...a8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå