AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #1 Del Skrevet 16. april 2024 Jeg utredes for adhd ved et Dps. Etter en alvorlig depresjon har jeg brukt Venlafaxin (Efexor) og lurer på om den virker på mine evt symptomer på adhd også. Nå er depresjonen over og jeg prøver å redusere, men det er vanskelig å komme lavere enn 150 mg i daglig dose. Hadde dose på 300.. Andre som har erfaringer med Venlafaxin? Anonymkode: d80a9...5d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 16. april 2024 #2 Del Skrevet 16. april 2024 Hva mener du med at det er vanskelig å gå ned i dose? Er du avhengig? Eller hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #3 Del Skrevet 16. april 2024 svartkatt skrev (18 minutter siden): Hva mener du med at det er vanskelig å gå ned i dose? Er du avhengig? Eller hva er det? Jeg formulerte meg nok dårlig, jeg ønsker å vite om andre sine erfaringer med Venlafaxin ved adhd. Anonymkode: d80a9...5d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå