Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et venne par som er medlem i noe de kaller for pølse klubben. Med det navnet skal det ikke så mye til for å skjønne at dette er en swingers klubb. Jeg synes det er litt vanskelig å forholde med til en sånn pølse gjeng når vi av og til møtes via våre felles bekjente😏 Er det noen som har opplevd noe lignende eller har noen råd å komme med?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skriver de det konsekvent med mellomrom, altså pølse gjengen, pølse klubben og så videre?

Anonymkode: 12594...a43

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Skriver de det konsekvent med mellomrom, altså pølse gjengen, pølse klubben og så videre?

Anonymkode: 12594...a43

De er vel en kompis gjeng, da? 

Anonymkode: 2e550...8ba

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

De er vel en kompis gjeng, da? 

Litt mer enn kompiser......

Er også med damer

AnonymBruker
Skrevet
SandyD skrev (13 timer siden):

Er også med damer

Kan ikke damer være kompis?

AnonymBruker
Skrevet

Trenger du å forholde deg til det da? Har venner som er med i mange forskjellige klubber, men det er ikke noe tema når vi møtes. Har også venner som er medlemmer i politiske partier som jeg er svært uenige med, men vi snakker ikke politikk når vi møtes, på lik linje som vi aldri snakker om seksuelle preferanser. 

Anonymkode: a6b70...ef5

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.4.2024 den 0.32):

Kan ikke damer være kompis?

Ser på kompis som et ord jeg bruker om guttevenner. Kanskje ikke riktig men det er grunnen til at jeg svarte som jeg gjorde 😀

AnonymBruker
Skrevet

Hva er problemet ? Hvorfor skal det være noe problem å forholde seg til noen som har andre seksuelle preferanser enn deg? Er det like vanskelig forholde seg til andre seksuelle preferanser, eller kun swingers?

Jeg har aldri brydd meg om hva venner gjør på soverommet... Hva de liker i senga har aldri påvirket mitt vennskap med dem...

Anonymkode: 86e48...cfa

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker ikke særskrivere i min krets, så ville umiddelbart tatt avstand fra denne gjengen.

Anonymkode: 8cf22...313

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva er problemet ? Hvorfor skal det være noe problem å forholde seg til noen som har andre seksuelle preferanser enn deg? Er det like vanskelig forholde seg til andre seksuelle preferanser, eller kun swingers?

Jeg har aldri brydd meg om hva venner gjør på soverommet... Hva de liker i senga har aldri påvirket mitt vennskap med dem...

Er enig i det, men når det hele tiden snakkes om hvor morro det er i denne klubben synes jeg det fort blir litt ubehagelig. Tenker de kan holde det for seg selv?

AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at det er en swingers-klubb?

Der jeg vokste opp og gikk på vgs for ca 20 år siden ble den «kule guttegjengen» kalt pølsegjengen. Damene inngikk etterhvert med samme kallenavn.
Må flire litt for meg selv her nå om det er samme (type) gjeng og folk tror de er en swingers-klubb 😂😂😂

Anonymkode: 6542a...f2f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pølse gjengen 🤣🤣🤣 hva angår det deg ts ? Du trenger ikke takke ja til pølsefest. 

Anonymkode: 3873b...76a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
SandyD skrev (På 16.4.2024 den 10.15):

Har et venne par som er medlem i noe de kaller for pølse klubben. Med det navnet skal det ikke så mye til for å skjønne at dette er en swingers klubb. Jeg synes det er litt vanskelig å forholde med til en sånn pølse gjeng når vi av og til møtes via våre felles bekjente😏 Er det noen som har opplevd noe lignende eller har noen råd å komme med?

Oj, du har livlig fantasi.

Anonymkode: e6c75...ccc

Skrevet
SandyD skrev (På 16.4.2024 den 11.24):

Er også med damer

Rompiser?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.4.2024 den 22.04):

Er du sikker på at det er en swingers-klubb?

Der jeg vokste opp og gikk på vgs for ca 20 år siden ble den «kule guttegjengen» kalt pølsegjengen. Damene inngikk etterhvert med samme kallenavn.
Må flire litt for meg selv her nå om det er samme (type) gjeng og folk tror de er en swingers-klubb 😂😂😂

Anonymkode: 6542a...f2f

Dette er ingen kul gutte gjeng desverre. Kjenner lusa pa gangen, eller mer kanskje "musa på gangen".

AnonymBruker
Skrevet
SandyD skrev (På 19.4.2024 den 18.41):

Er enig i det, men når det hele tiden snakkes om hvor morro det er i denne klubben synes jeg det fort blir litt ubehagelig. Tenker de kan holde det for seg selv?

De snakker så mye om det at du synes det er ubehagelig, men likevel er det som du selv sier navnet som gjør at man skjønner hva det er? Og "kjenner lusa på gangen"?

Da kan det ikke være mye detaljer...? Er det seksuelle handlinger de snakker så mye om? Hva sier de som gjør det ubehagelig? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.4.2024 den 17.02):

Jeg ønsker ikke særskrivere i min krets, så ville umiddelbart tatt avstand fra denne gjengen.

Anonymkode: 8cf22...313

🤣

Anonymkode: 8f656...c3d

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

De snakker så mye om det at du synes det er ubehagelig, men likevel er det som du selv sier navnet som gjør at man skjønner hva det er? Og "kjenner lusa på gangen"?

Da kan det ikke være mye detaljer...? Er det seksuelle handlinger de snakker så mye om? Hva sier de som gjør det ubehagelig? 

En gang jeg skulle en rask tur innom hadde de fleste "pølse i hånda", hvis du skjønner hva jeg mener?

Skrevet
SandyD skrev (På 16.4.2024 den 10.15):

Jeg forstår ikke hvorfor i all verden det har betydning for deg så lenge du ikke blir pressa til å delta?

Jeg kjenner mange som swinger, og jeg forholder meg på samme måte som til alle andre voksne mennesker. Akkurat som de som er monogame, single, lite eller mye seksuelt aktive etc. 

Er det virkelig slik at folk i 2024 tror alle har like lyster, eller at det på noe vis sier noe om hvem de er som mennesker?

Er dette en spøk? 🤔

Skrevet (endret)
SandyD skrev (På 19.4.2024 den 18.41):

Da får du si nettopp det.

"Jeg synes det er ubehagelig å høre detaljer om folks sexliv, så jeg tar meg en liten tur for å pudre nesen".

Den eneste grunnen til at det kommer opp er vel fordi de du vanker med liker å høre om det?

Den gangen du var raskt innom, sa du ifra på forhånd?

Endret av no shame

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...