Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når begynte dere gravide å ta modningsakupunktur?

Anonymkode: 6f082...8c7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok det de fire siste ukene før termin. Jeg tror ikke på at det fungerer, men var desperat etter å ikke gå på overtid. Fødselen startet ikke av seg selv, ble satt i gang. Føler det var 7000 kr bortkasta, hadde nok ikke gjort det igjen. 

Anonymkode: 28e00...2b8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

På termin med første. Uke 36 med andre og ikke i det hele tatt med siste.

Anonymkode: e7ae1...e12

AnonymBruker
Skrevet

Mener det var en grense på uke 38 med begge mine. Var veldig fornøyd med hun som utførte det på nummer 1, litt mer usikker på effekten med nr 2.

Anonymkode: e78af...109

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg tok det de fire siste ukene før termin. Jeg tror ikke på at det fungerer, men var desperat etter å ikke gå på overtid. Fødselen startet ikke av seg selv, ble satt i gang. Føler det var 7000 kr bortkasta, hadde nok ikke gjort det igjen. 

Anonymkode: 28e00...2b8

Betalte du virkelig for dette? Sykehuset her gir slikt ut gratis på føden..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk modningsakupunktur lørdag og søndag uka som var, 38+4 og 38+5.

jeg ble sjekket onsdagen før og var umoden og 1 cm, mens på sjekk hos jordmor nå på mandag var det modent og 3-4 cm, så jeg har tro på at det funker. Har foreløpig ikke født, men skal på ny akupunktur i dag og i morgen

Anonymkode: 7917c...10d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

jeg ble sjekket onsdagen før og var umoden og 1 cm, mens på sjekk hos jordmor nå på mandag var det modent og 3-4 cm, så jeg har tro på at det funker. Har foreløpig ikke født, men skal på ny akupunktur i dag og i morgen

Takk for svar :) jeg har aldri prøvd dettte men nå som jeg venter nr 3 har jeg blitt anbefalt dette ihåp om å gå naturlig i fødsel. Måtte igangsettes på makstid med mine to forige

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Sjansen for at man modnes med tiden er generelt veldig stor, så det er vanskelig å si om det er akupunkturen som har vært bidragende på modningen eller ikke.

Anonymkode: 233a1...91d

• Liker 1
Skrevet

Akupunktur er humbug. Ufattelig at det tilbys på sykehus. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok det med andremann, fra uke 35 mener jeg. Skulle igangsettes i uke 38, og ville gjerne gjøre mitt for å forberede kroppen. Aner ikke om det funket, men ungen var født i underkant av 10 timer etter at ballongen ble satt. Gikk fra 5 til 10 cm på noen få minutter. 

Anonymkode: f7af4...0e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...