AnonymBruker Skrevet 16. april #1 Del Skrevet 16. april Jeg har lagt merke til at mannlige helter i amerikanske filmer nesten alltid ser slik ut: svart hår, vanligvis blå øyne og markert kjeveparti. Før i tiden føler jeg det var mer variasjon i heltene. Du hadde eksempelvis Clint Eastwood, som var lysere og såg på en måte sivilisert ut. I dag har du bare en type og om menn ser annerledes ut, er det som regel et eller annet galt med dem. Kvinner derimot er det stor variasjon i. De kan være veldig mangfoldige. Tror dere dette har en stor påvirkning på generasjonen kvinner fra 90-tallet og oppover? Anonymkode: 262e0...5ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #2 Del Skrevet 16. april Da har du lagt merke til litt feil. I serien "24" hadde vi Kiefer Sutherland. Ikke noe "markert kjeveparti" på han, en vanlig fyr. Denzel Washington er oftest helten, og han er svart (afroamerikaner). Har aldri sett han i en rolle som skurk. Samme med Idris Elba, han er svart og helt i filmene han spiller i. Gidder ikke ramse opp alle alternativene, men det er klart at det finnes mange typer helter og utseende på dem. Anonymkode: 68e37...5f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #3 Del Skrevet 16. april Hva er galt med heltene? Mener du problemer de står ovenfor i hostorien? Mutasjoner som gir dem krefter? Anonymkode: 88ebf...75c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 16. april #4 Del Skrevet 16. april At de ser så like ut er jeg ikke enig i, men det er jo en viss grad a cookie cutter prinsipp også da. Generelt sett, så får jo mennene komme unna med å se langt mer gjennomsnittlige ut en deres kvinnelige motparter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #5 Del Skrevet 16. april Synes kvinnekroppene ser helt like ut. Menn også, men de kan ikke variere så mye på kroppen, annet enn høyde og vekt, sånn egentlig. Muskulatur også, men har ikke lagt videre merke til at "de fleste" helter er annet enn gjennomsnittlig godt trent, noe mange generelt er i verden. Kvinner har bryster, lår, rumpe, hofter... Men i noen type filmer kunne de vært samme dama om man kun så kroppen, på tross av alle de veldig variasjoner som finnes av kvinnekropper. Jeg synes for øvrig Clint Eastwood ikke kan defineres som sivilisert i utseendet. Mulig jeg ikke skjønner hva du mener. Anonymkode: 0435a...bf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #6 Del Skrevet 16. april Det som går igjen er at man må være fysisk attraktiv or å få hovedrollene i filmer. Samme gjelder i musikkbransjen. Det er viktigere å være fysisk attraktiv enn å kunne synge for å bli en kjent musiker. Anonymkode: 7d466...d68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #7 Del Skrevet 16. april Du ser kanskje bare action og komedier? Scfi, drama og historisk har mye variasjon av skuespillere. Så lenge det ikke er påtvunget "woke" med kjønns å rase bytting bare for å krysse av variasjon bokser, så er det veldig mange gode skuespillere for tiden. Anonymkode: ebacb...f77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #8 Del Skrevet 16. april Høye, store, maskuline, kjekke menn som ikke ser unge / gutteaktige ut har alltid vært de som får mannlige hovedroller i Hollywood. Fordi det er slike menn som selger. Anonymkode: 72cf7...ab3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå