Gjest adriaterhavet Skrevet 8. februar 2006 #1 Skrevet 8. februar 2006 På denne måten vil avisen utforske ytringsfrihetens grenser, skrev Hamshahri tirsdag. Denne begrunnelsen er en klar hentydning til europeiske avisers forklaringer på sin avgjørelse om å trykke karikaturene av Islams grunnlegger http://www.bt.no/utenriks/article241946.ece her er det snakk om dagsavis som vil svare med samme mynt som avisene i europa, og gjøre narr av noe som europeerne og amerikanerne tar veldig seriøst. Hvis vi skal påberope oss ytringsfrihet bør vi vel godta å få det samme slengt i trynet tilbake
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #2 Skrevet 8. februar 2006 Ja vi må godta deres rett til å gjøre det, men vi har rett til å ikke like det, synes det er usmakelig osv. Vi har rett til å uttale hvor usmakelig det er, slik får man en debatt om et tema.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #3 Skrevet 8. februar 2006 En statskontrollert avis med 70 millioner bak seg, og ja, vi kommer ikke til å brenne ambassader for det. Eller brenne flagg. Tullinger, vil vi tenke. På tide de får seg litt selvtillit der nede.
Gjest Gjest_Utenriksmedister_* Skrevet 8. februar 2006 #4 Skrevet 8. februar 2006 Jeg tror nok at Israel ikke vil sette veldig pris på dette. Men de kommer ikke til å begynne med bombing, brenning og likvidasjoner av ekle muslimer. Dét er de som alle vet godt i gang med allerede.
Utenriksmedister Skrevet 8. februar 2006 #5 Skrevet 8. februar 2006 (endret) hvorfor bruker du navnet mitt??? ?????? Endret 8. februar 2006 av Utenriksmedister
Gjest Utenriskmedister Skrevet 8. februar 2006 #6 Skrevet 8. februar 2006 hvorfor bruker du navnet mitt??? ?????? ← Fordi jeg ikke fant noen støtende karikaturtegninger sånn med det samme
KR-øst Skrevet 8. februar 2006 #7 Skrevet 8. februar 2006 http://www.bt.no/utenriks/article241946.ece her er det snakk om dagsavis som vil svare med samme mynt som avisene i europa, og gjøre narr av noe som europeerne og amerikanerne tar veldig seriøst. Hvis vi skal påberope oss ytringsfrihet bør vi vel godta å få det samme slengt i trynet tilbake ← Dette viser jo bare hvor barnslige disse muslimene er. Det viser også at det alltid er Israel som skal ha skylda for alt som er galt her i verden, uansett hvilket land det dreier seg om. Så bare på debatten i Standpunkt i NRK i går kveld. I følge AUF-deltageren og flere av muslimene, så var det Israel som var den egentlige årsaken til all hærverket som muslimene utøver i de forskjellige landene i dag. Er det ikke utrolig hvilken makt denne lille staten har over alle disse muslimene og verden forøvrig?
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #8 Skrevet 8. februar 2006 Som ytring er det helt OK. Det er flere som tviler på Holocaust enn som tviler på Muhammed.
Utenriksmedister Skrevet 8. februar 2006 #9 Skrevet 8. februar 2006 (endret) Fordi jeg ikke fant noen støtende karikaturtegninger sånn med det samme ← Pussig argument Det du driver med nå har jo ingen hensikt i debatten. Identitetstyveri.. Det har ingenting med karikaturer, yttringer eller ytringsfrihet å gjøre. Endret 8. februar 2006 av Utenriksmedister
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #10 Skrevet 8. februar 2006 http://michellemalkin.com/archives/images/...psoncartoon.jpg
KR-øst Skrevet 8. februar 2006 #11 Skrevet 8. februar 2006 Som ytring er det helt OK. Det er flere som tviler på Holocaust enn som tviler på Muhammed. ← Kan du begrunne dette?
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #12 Skrevet 8. februar 2006 Kan du begrunne dette? ← No need, jeg tviler ikke. Jeg gjengir kun de faktiske forhold, nemlig at flere tviler på Holocaust enn på Muhammed. Eller at færre tror på Holocaust, avhengig av hvilken formulering man velger. Uansett gleder jeg meg til å se resultatet av denne konkurransen, Holocaust er velegnet for artige karikaturer. Som ytring, altså.
Donnie Darko Skrevet 8. februar 2006 #13 Skrevet 8. februar 2006 Noen som blir med på å ta et par pils og brenne ned den Iranske ambassaden?
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #14 Skrevet 8. februar 2006 http://www.bt.no/utenriks/article241946.ece her er det snakk om dagsavis som vil svare med samme mynt som avisene i europa, og gjøre narr av noe som europeerne og amerikanerne tar veldig seriøst. Hvis vi skal påberope oss ytringsfrihet bør vi vel godta å få det samme slengt i trynet tilbake← Ja, det må vi nok dessverre gjøre. Forøvrig synes jeg dette er like smakelig og unødvendig som tegningene av Muhammed.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #15 Skrevet 8. februar 2006 Noen som blir med på å ta et par pils og brenne ned den Iranske ambassaden? ← Jeg er ledig i femtiden på fredag.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #16 Skrevet 8. februar 2006 Jeg er ledig i femtiden på fredag. ← hehe, passer fint med tanke på "peace and love"-demoen som skal gå gjennom byen da.
Utenriksmedister Skrevet 8. februar 2006 #17 Skrevet 8. februar 2006 Kan man ta med grillpølser og marshmellows?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå