AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #1 Skrevet 16. april 2024 Hei. Er det noen som har eller vet om noen som har flyttet ut av landet pga kjærlighet? Og da mener jeg til ett muslimsk land. Er så forelsket i en mann no og skal reise til han i sommer i ferien min. Og han vil ikke flytte ut av landet siden han må ta vare på sin mor som er opp i årene. Søskene hans er flyttet ut av landet så er bare han som bor i samme land som henne. Jeg tenker hvis det virkelig er kjærlighet mellom oss så hvorfor ikke? Livet er så kort. Og kjærlighet er egentlig bare det jeg ønsker i livet mitt. Finne den ene rette. Og jeg mener altså å ikke flytte i sommer, men ett annet tidspunkt hvis det er bra mellom oss. Anonymkode: 58216...e38
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #2 Skrevet 16. april 2024 Kunne sikkert flyttet til et land som sverige, paris osv. men å flytte til et muslimsk land tenker jeg at jeg står over gitt. Anonymkode: bd787...a87 10 4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #3 Skrevet 16. april 2024 Aldri 🙄 til et muslimsk land. Du er klar over holdningen til kvinner i disse landene? Forstår ikke hvorfor du vurderer det Anonymkode: a9da3...935 4 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #4 Skrevet 16. april 2024 Det er nå litt tidlig. Du får besøke ham først og se hvordan det går. Anonymkode: 5c3da...51b 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #5 Skrevet 16. april 2024 Lykke til. Du kommer ikke til å høre på våre råd uansett. Men ALDRI legg fra deg passet noe sted. Lesestoff anbefaling: Ikke uten min datter,Betty Mahmoody Og del 2 For barnets skyld. (Redselen etterpå) Betty Mahmoody Anonymkode: 5d475...bc6 3 1 5
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #6 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Hei. Er det noen som har eller vet om noen som har flyttet ut av landet pga kjærlighet? Og da mener jeg til ett muslimsk land. Er så forelsket i en mann no og skal reise til han i sommer i ferien min. Og han vil ikke flytte ut av landet siden han må ta vare på sin mor som er opp i årene. Søskene hans er flyttet ut av landet så er bare han som bor i samme land som henne. Jeg tenker hvis det virkelig er kjærlighet mellom oss så hvorfor ikke? Livet er så kort. Og kjærlighet er egentlig bare det jeg ønsker i livet mitt. Finne den ene rette. Og jeg mener altså å ikke flytte i sommer, men ett annet tidspunkt hvis det er bra mellom oss. Anonymkode: 58216...e38 Han kommer snart til å foreslå hun kan bo hos dere, merk mine ord. Man trenger ikke være rakettforsker for å skjønne det. Anonymkode: 5d475...bc6 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #7 Skrevet 16. april 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Han kommer snart til å foreslå hun kan bo hos dere, merk mine ord. Man trenger ikke være rakettforsker for å skjønne det. Anonymkode: 5d475...bc6 Helt vanlig å bo med foreldrene sine i andre kulturer. Hvorfor skulle det være så vanskelig å forstå? ts hvilket land er det? Anonymkode: cea42...ec1 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #8 Skrevet 16. april 2024 Jeg hadde ikke gjort det. Jeg klarer rett å slett ikke vurdere om det er kjærlighet eller ikke når man bor i forskjellige land. Betatt ja, men ikke kjærlighet... Hvordan møttes dere, og hvor mye tid har dere hatt sammen? Har dere mange felles kjente? Hvordan er dine jobbmuligheter i det landet? Anonymkode: db077...513 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #9 Skrevet 16. april 2024 Kan du språket i landet? Anonymkode: 5c3da...51b
TomSawyer Skrevet 16. april 2024 #10 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Er det noen som har eller vet om noen som har flyttet ut av landet pga kjærlighet? Og da mener jeg til ett muslimsk land. Er så forelsket i en mann no og skal reise til han i sommer i ferien min. Og han vil ikke flytte ut av landet siden han må ta vare på sin mor som er opp i årene. Søskene hans er flyttet ut av landet så er bare han som bor i samme land som henne. Jeg tenker hvis det virkelig er kjærlighet mellom oss så hvorfor ikke? Livet er så kort. Og kjærlighet er egentlig bare det jeg ønsker i livet mitt. Finne den ene rette. Og jeg mener altså å ikke flytte i sommer, men ett annet tidspunkt hvis det er bra mellom oss. Anonymkode: 58216...e38 Han kommer nok fort til å drite i mora når han får bilett inn til norge via deg. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #11 Skrevet 16. april 2024 Dere unge damer lærer aldri. Har du bodd under en stein? Ikke lest noe som helst annet enn insta og snap? Anonymkode: cfeed...1e6 2 1
Daisy-love Skrevet 16. april 2024 #12 Skrevet 16. april 2024 Jeg vet ikke hvor gammel du er, men har du lest «Ikke uten min datter?» evt sett filmen? Det kan selvsagt gå kjempebra, men jeg hadde tenkt meg opp en del ganger. Hvilket land det er kommer også veldig an på. 1
Daisy-love Skrevet 16. april 2024 #13 Skrevet 16. april 2024 (endret) AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Lykke til. Du kommer ikke til å høre på våre råd uansett. Men ALDRI legg fra deg passet noe sted. Lesestoff anbefaling: Ikke uten min datter,Betty Mahmoody Og del 2 For barnets skyld. (Redselen etterpå) Betty Mahmoody Anonymkode: 5d475...bc6 Anbefaler samme bøkene, men så ikke at du også hadde kommentert det. Begge bøkene er veldig bra. Endret 16. april 2024 av Daisy-love 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #14 Skrevet 16. april 2024 Jeg vurderte en gang å flytte til et muslimsk land. Men da måtte jeg nok ha både lært språket godt og tatt videreutvikle til å jobbe i landet. Når det gjelder lovgiving, så lønner det seg å sette seg inn i ekteskapsloven i landet og loverk rundt foreldre og barn. Anonymkode: 5c3da...51b 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #15 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kunne sikkert flyttet til et land som sverige, paris osv. men å flytte til et muslimsk land tenker jeg at jeg står over gitt. Anonymkode: bd787...a87 Kanskje like greit å holde deg nær Norge, om du tror en by i Frankrike er et eget land? Anonymkode: 5c3da...51b 5 5
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #16 Skrevet 16. april 2024 Nei, det ville jeg aldri ha gjort! Det er mer enn nok av de som angrer seg dypt og inderlig for å ha flyttet til mannens bosted i Norge. De fleste muslimske land vil jeg ikke besøke en gang. Det er så mange andre steder i verden som ikke anser kvinnen som mannens eiendom som er verdt ett besøk at jeg heller velger å legge igjen pengene der. Å støtte opp slike kvinnefiendlige land og regimer er helt uhørt spør du meg. Anonymkode: 74bfd...0e4 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #17 Skrevet 16. april 2024 Hvilket land da? Det er stor forskjell på saudi arabia og Tyrkia liksom. Anonymkode: 5e146...3ce 2 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #18 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvordan møttes dere, og hvor mye tid har dere hatt sammen? Har dere mange felles kjente? Hvordan er dine jobbmuligheter i det landet? Anonymkode: db077...513 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan du språket i landet? Anonymkode: 5c3da...51b AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere unge damer lærer aldri. Har du bodd under en stein? Ikke lest noe som helst annet enn insta og snap? Anonymkode: cfeed...1e6 Jeg har mer på følelsen at dette er trygdede Magda på 49, enn unge utdannede Trine på 27 altså. Så jobbmuligheter er sikkert ikke et tema 😅. Kvinnfolk får seg vel muslimsk mann av samme grunn som mannfolk får seg thailandsk kone. Anonymkode: 2e595...4f9 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #19 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kunne sikkert flyttet til et land som sverige, paris osv. men å flytte til et muslimsk land tenker jeg at jeg står over gitt. Anonymkode: bd787...a87 Paris er ikke et land.. Anonymkode: efe84...0aa 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #20 Skrevet 16. april 2024 Kler du Burkini? Anonymkode: efe84...0aa 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå