AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #1 Skrevet 15. april 2024 Jeg har aldri hatt problemer med å fly. Jeg elsker det ikke men det går. Nå er Jeg avhengig av å ta beroligende før jeg går om bord. Men syntes de virker dårlig. Jeg drikker ikke alkohol så kan liksom ikke bruke det heller. Noen tips? Fikk omgangssyke på vei hjem fra Syden engang og det satte seg. Nå er jeg redd for å både få angst og spy. What to do? Anonymkode: fd82c...51d
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #2 Skrevet 24. april 2024 Hei 🩷 si ifra til kabinpersonalet når du går om bord. Fortell at du er engstelig, og gjerne hvor du sitter, så holder vi litt ekstra øye med deg. Book sete langt fremme i flyet - der er bevegelsene fra turbulens langt mindre enn bak. Turbulens er dog ufarlig for selve flyet - det farligste er om man ikke har på seg setebeltet. Besetningen har en briefing på forhånd før de begynner dagen, hvor pilotene informerer kabinpersonalet om ca hvor og når turbulens kan forventes. Vi er her for å passe på deg. God reise 🥰 Anonymkode: 12008...396
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #3 Skrevet 24. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei 🩷 si ifra til kabinpersonalet når du går om bord. Fortell at du er engstelig, og gjerne hvor du sitter, så holder vi litt ekstra øye med deg. Book sete langt fremme i flyet - der er bevegelsene fra turbulens langt mindre enn bak. Turbulens er dog ufarlig for selve flyet - det farligste er om man ikke har på seg setebeltet. Besetningen har en briefing på forhånd før de begynner dagen, hvor pilotene informerer kabinpersonalet om ca hvor og når turbulens kan forventes. Vi er her for å passe på deg. God reise 🥰 Anonymkode: 12008...396 TS er ikke redd for styrt da, men for angst og oppkast. Selvsagt fint at dere passer på, men strategien du gir her er bare en sikringsstrategi, som opprettholder angst. Det er like dumt som å ha med seg spypose, ta beroligende og andre ting som man gjør for å dempe angst. Gå til en profesjonell og få hjelp med eksponeringsterapi TS. Anonymkode: cbe80...9ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå