Gå til innhold

Dere som har menn som runker ved siden av dere, hva gjør dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør dere om partner (skriver partner for å dekke alle former😅) begynner å onanere ved siden av dere?

Leser at flere har det slik, noe jeg syns er rart, så jeg lurer på hva dere gjør i den situasjonen? Leser, sover, deltar?

Anonymkode: 55cfa...ba2

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker at han gjør det, tenner meg. Så da er jeg med med en gang. Syns tanken på å ta han på fersken også er sexy, så hender jeg har våknet til det og vi har hatt sex:) Er jeg for trøtt så snur jeg meg bare og sover videre:) 

Anonymkode: 1fcef...4b3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri funnet meg i det. Hadde sagt "Fyfaen.." og tatt gjesterommet eller sofaen. Aleinesex får man ta i enerom.

Anonymkode: 12fb9...72f

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Opphissende, han tørr gjøre det når du er tilstede, sex er jo gøy når man tørr være der, oppfordrer han ofte til å bruke sex leketøy pluss han gir meg orgasme etterpå🥰🥰🥰

Anonymkode: 6c77a...8c7

Skrevet

Jeg er singel.. og jeg har noen venninner som liker den slags "onani" kinks.. Som oftes skje dette på turer, når vi deler seng eller telt o.l. men også i sofakroken. Vi føler ingen flauhet for hverandre, så seksualitet er ofte et tema vi diskuterer over en kopp kaffe. Men det har blitt en sport, av å se hva hvem av oss som sprekker først. Så vi har det også veldig koselig og gøy..  Vi sitter iallefall ikke å diskutere politikk😅

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva gjør dere om partner (skriver partner for å dekke alle former😅) begynner å onanere ved siden av dere?

Skulle skrevet det i overskriften, for det er tydeligvis også kvinner som onanerer foran mannen sin. 

Anonymkode: 859c6...38c

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (4 timer siden):

Jeg er singel.. og jeg har noen venninner som liker den slags "onani" kinks.. Som oftes skje dette på turer, når vi deler seng eller telt o.l. men også i sofakroken. Vi føler ingen flauhet for hverandre, så seksualitet er ofte et tema vi diskuterer over en kopp kaffe. Men det har blitt en sport, av å se hva hvem av oss som sprekker først. Så vi har det også veldig koselig og gøy..  Vi sitter iallefall ikke å diskutere politikk😅

Du blir ofte invitert med på jenteturer som utvikler seg til onaniringer? Jeg som trodde det bare var en guttefantasi, vel, der kan du se hvor feil man tar. 

Anonymkode: 859c6...38c

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg blir veldig tent av at han runker, så enten ender det i at jeg hjelper ham, at jeg onanerer selv også, at vi hjelper hverandre eller så ender det i samleie. Hvis jeg er stuptrøtt så snur jeg meg med rumpa til og sovner. Da har han i det minste noe å se og ta på 😄

Elsker å våkne av at han runker og beføler meg (jeg sovner alltid en stund før ham) og det ender nesten alltid i sex. 

Hvis jeg begynner å onanere ved siden av ham har jeg raskt et hode mellom beina og det ender også ofte likt som hvis han begynner å onanere ved siden av meg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Underlig greie det her.. vi har bare sex vi. Hver kveld, og morgen om det er tid til det. 

Anonymkode: 5a23d...697

AnonymBruker
Skrevet

Han gjør ikke det med meg til stede, men jeg ville nok fortsatt å lese eller løse kryssord. Jeg kunne sikkert latt meg tenne iblant, men jeg er mer en morgenperson når det kommer til sex. Hadde jeg sovet, og han hadde begynt å gjøre det slik at jeg våkna, ville jeg blitt irritert - men det ville jeg uavhengig av hva han drev med. Da ville jeg bedt han gå et annet sted. Jeg gjør ikke ting i senga som kan forstyrre søvnen hans, med mindre tanken er å prøve meg på ham, og det skal gå toveis. 

Anonymkode: 03cee...202

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Leser at flere har det slik, noe jeg syns er rart, så jeg lurer på hva dere gjør i den situasjonen? Leser, sover, deltar?

Når det onaneres i senga, så skjer det enten når vi ligger alene, eller en sover.

Så da blir svaret, sover.

Når vi onanerer, så ønsker vi ikke at den andre deltar. Da er det fordi vi vil ha en kjapp orgasme å sove på, ikke ha sex 😊

Anonymkode: 8edfd...ee4

AnonymBruker
Skrevet

Deltar. Elsker å bli slikket på brystvortene mens :)

Anonymkode: d5ce7...fd4

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min runker aldri ved siden av meg og jeg gjør det heller aldri ved siden av han

Anonymkode: 1a7cf...0d0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hadde aldri funnet meg i det. Hadde sagt "Fyfaen.." og tatt gjesterommet eller sofaen. Aleinesex får man ta i enerom.

Anonymkode: 12fb9...72f

Stakkars partner. Er det virkelig så ille? Hva med å bli med i stedet? 

Anonymkode: 8f417...955

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vi liker det onanere foran hverandre. Dvs han var litt flau i starten,men jeg tenner på det om jeg er kåt i utgangspunktet. Fint det. Leser😂😂😂 Morsom kommentar,sikkert noen som gjør det og...eller strikker🤔🤣

Anonymkode: 82f9c...206

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da er det fordi vi vil ha en kjapp orgasme å sove på, ikke ha sex

Orgasme har intet med sex å gjøre? SNL: «Orgasme er en utløsning av spenning under en seksuell opplevelse i form av flere korte muskelsammentrekninger forbundet med intens lystfølelse.»

Endret av Topper og daler
Skrevet
Topper og daler skrev (14 minutter siden):

Orgasme har intet med sex å gjøre? SNL: «Orgasme er en utløsning av spenning under en seksuell opplevelse i form av flere korte muskelsammentrekninger forbundet med intens lystfølelse.»

Tror vedkommende mener «samleie» når hun skriver sex i denne sammenhengen 😊 onani er sex uansett hvordan man snur og vender på det

• Liker 1
Skrevet
Frkego skrev (Akkurat nå):

Tror vedkommende mener «samleie» når hun skriver sex i denne sammenhengen 😊 onani er sex uansett hvordan man snur og vender på det

Takk! Jeg holder på å bli gal av fraksjonen som prøver å gjøre onani til noe HELT annet enn sex. 👍😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Topper og daler skrev (8 minutter siden):

Takk! Jeg holder på å bli gal av fraksjonen som prøver å gjøre onani til noe HELT annet enn sex. 👍😂

Jeg tror egentlig de aller fleste er enige i at onani er sex, men at mange bruker begrepet sex når de mener samleie.

Også tenker jeg at man fint kan skille mellom onani og samleie når det kommer til behov og funksjon. Noen ganger kan man kjenne at man ikke har behov for samleie, men likevel kjenne behov for å onanere. For min del så hjelper onani lite hvis det er samleie jeg har behov for. Ytterst sjeldent jeg kjenner behov for å onanere, men ikke ha samleie. Så det er to forskjellige ting, men sex okke som 😊

Skrevet
Frkego skrev (23 minutter siden):

Jeg tror egentlig de aller fleste er enige i at onani er sex, men at mange bruker begrepet sex når de mener samleie.

Også tenker jeg at man fint kan skille mellom onani og samleie når det kommer til behov og funksjon. Noen ganger kan man kjenne at man ikke har behov for samleie, men likevel kjenne behov for å onanere. For min del så hjelper onani lite hvis det er samleie jeg har behov for. Ytterst sjeldent jeg kjenner behov for å onanere, men ikke ha samleie. Så det er to forskjellige ting, men sex okke som 😊

Tror nok mannlig seksualitet skiller seg litt fra kvinnelig seksualitet her. En utløsning er mer energitømmende, vil jeg tro, enn en kvinnelig orgasme. Det store flertallet menn kan ikke ha mange utløsninger på rad. Man må hente seg inn mellom slagene. Har man onanert, så opplever man en metthetsfølelse etterpå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...